Prema PISA podacima, razlike u uspjehu učenika osnovnih škola povezane su sa socioekonomskim statusom, geografskom regijom i rodom. Hrvatska također ima nizak udio visokoobrazovanih (Hrvatska: 28,7%; EU-28: 39,9%, prema Eurostatu) te vrlo nisko uključivanje odraslih u nastavak obrazovanja (Hrvatska: 3%; EU-28: 10,8%, prema Eurostatu).
Razlozi zbog kojih do toga dolazi nisu uvijek manjak želje ili motivacije, nekada su institucionalne prirode, a prepreke koje tako nastanu dovode do nejednakosti u pristupu obrazovanju. S ciljem otklanjanja obrazovnih nejednakosti i omogućavanja jednakog pristupa obrazovanju, pokrenuta je nova nacionalna mreža stručnjaka, znanstvenika i organizacija civilnog društva koja će istražiti obrazovne nejednakosti u Hrvatskoj, od predškolskog do visokog obrazovanja.
EU projekt
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu