Nedavno je u Zagrebu najavljen PLACE market, nacionalni projekt revitalizacije tržnica kojemu je cilj oživjeti hrvatske tržnice nakon radnog vremena. Tako svakog petka u sunčanom periodu tržnice nakon radnog vremena postaju prirodna pozornica za predstavljanje lokalnih specijaliteta, lokalne kulture i lokalnog života, jednostavno rečeno – mjesto druženja i zabave.
Nakon prvog djela projekta koji se održavao na splitskom Pazaru gdje su sudjelovali i kuhali neki od najkvalitetnijih hrvatskih ugostitelja i chefova poput restorana Dvor i chefa Hrvoja Zirojevića, restorana ZOI, Zrna Soli, Kinoteke i chefa Jurice Jantoleka, Pinku fisk&winea, Artičoka, Šuga, Mazzgoona, pobjednika Masterchefa Ivana Temšića i njegovog novog restorana eVALA1903, Bokerie, Uje Oil bara, Ka doma, Sexy Cowa, Make Make, Pokus street fooda, The Daltonista te Barbarossa bara, projekt se konačno seli u Zagreb koji će mu i ubuduće biti baza.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu