U Jamnici, jednoj od najuspješnijih kompanija koncerna Agrokor, u ljetnim mjesecima trljaju ruke. Više od 35 posto ukupne godišnje prodaje ovaj proizvođač vode i sokova očekivano ostvari tijekom srpnja, kolovoza i rujna. O aktualnoj situaciji u toj Agrokorovoj perjanici razgovarali smo s predsjednikom Uprave Ivicom Sertićem, koji tu kompaniju vodi još od 1995. godine. Samo tijekom posljednjih deset godina Jamnica je udvostručila prihode od prodaje: oni su u 2002. godini iznosli nešto više od pola milijarde kuna, da bi tijekom 2011. godine premašili 1,2 milijarde kuna.I dok se za Ledo, koji se također ubraja među top tvrtke koncerna u vlasništvu Ivice Todorića, od prošle godine govori da je na prodaju, i to u okviru financijske konstrukcije za kupnju slovenskoga trgovačkog lanca Mercatora, vezano uz Jamnicu nema takvih informacija.
Kako je Jamnica poslovala tijekom prvih šest mjeseci ove godine? Možete li to usporediti s istim lanjskim razdobljem?
Jamnica je tijekom prvoga polugodišta ostvarila količinski rast prodaje od 6,2 posto. Na domaćem je tržištu ostvaren rast od 5,9 posto, a na izvoznim tržištima rast od 6,8 posto. Jamnica inače 76 posto prodanih količina ostvaruje na domaćem, a 24 posto na inozemnim tržištima. Taj je omjer zadržan i u 2012. godini. Rast prodaje svih kategorija unutar asortimana Jamnice ostvaren je zahvaljujući dobro pripremljenoj sezoni, kontinuiranim ulaganjem u marketing i pomno planiranim aktivnostima na mjestu prodaje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ovo je vjerojatno Todoriceva najjača kompanija..nevjerojatno koliko se proširila i zavladala tržištem sokova i voda…sad i Cedeviti uzima velik udio
Uključite se u raspravu