VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

http://www.24sata.hr/politika/butkovic-peljeski-most-i-drugi-veliki-projekti-se-nastavljaju-457849

Butković: Pelješki most i drugi veliki projekti se nastavljaju

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Novi poslovi, 57 milijuna kuna!

Bravo! Valjda su stavili i neku maržu 🙂

lp,

atgr-tuho-adpl-jdgt-thnk-koei-rivp

http://zse.hr/default.aspx?id=64538

lp,

atgr-tuho-adpl-jdgt-thnk-koei-rivp

Ovdje je jedino izvješće bitno pa da se vidi kako oni posluju, s kojim maržama i da li išta zarađuju.
Poslova ima, no da li šta zarađuju?
Neka informacija o datumu izlaska izvješća?

Daj rađe vidi kupnju 4088 kom i
prodaju 1200 kom nema ispod 290 kn
Drago mi je da se javljaš Invest jer cim se ti javis sa svojim drukovima prema dolje
dionica odmah napravi suprotno….
Ne skupljaju fondovi bezveze ovog građevinara za razliku od ostalih već dulje vremena !!!
nesta se valja iza brda
Kakvo izvjesce ..dionica je debelo ispod 1/2 književne vrijednosti mislim da ju ni katastrofalno izvjesce nebi bas spustilo..

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi


Daj rađe vidi kupnju 4088 kom i
prodaju 1200 kom nema ispod 290 kn
Drago mi je da se javljaš Invest jer cim se ti javis sa svojim drukovima prema dolje
dionica odmah napravi suprotno….
Ne skupljaju fondovi bezveze ovog građevinara za razliku od ostalih već dulje vremena !!!
nesta se valja iza brda
Kakvo izvjesce ..dionica je debelo ispod 1/2 književne vrijednosti mislim da ju ni katastrofalno izvjesce nebi bas spustilo..

si siguran? ma tko vise gleda knjigovodstvenu vrijednost.. misliš da će bit u plusu????

Kupnja 5200 prodaja 1400
toliko o tome…
Nego nesto mi je palo na pamet di su Konstruktor di je Hidroelektra glavni konkurenti propali
tko će gradit ceste ????? = VDKT
Kako da ova firma više manje konstantno posluje pozitivno
a svi ostali cestograditelji propali
ova cjena nije cjena nego kazna ..
za sto samo se pitam za dobro poslovanje kroz cjelu krizu..

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

a gdje je Strabag, Colas??
A koje se to ceste grade, Dalmatina br. 2??

Pričekajte izvješće pa će vam sve bit jasnije..


Kupnja 5200 prodaja 1400
toliko o tome…
Nego nesto mi je palo na pamet di su Konstruktor di je Hidroelektra glavni konkurenti propali
tko će gradit ceste ????? = VDKT
Kako da ova firma više manje konstantno posluje pozitivno
a svi ostali cestograditelji propali
ova cjena nije cjena nego kazna ..
za sto samo se pitam za dobro poslovanje kroz cjelu krizu..

Kolega, pogledajte moje postove prije godinu- dvije, lijepo sam pisao ljudim da se maknu iz HDEL i slicnih ne zato sto mrzim firmu neg zato sto firma jednostavno nije konkurentna i kao takva ne moze opstati. Neki su jednostavno emocionalno vezani za dionicu umjesto da emocije usmjere tamo gdje im je mjesto.
Drugo i važnije ovi koji nasilno pljucaju po bidu su dežurni iz firme koji koče cijenu. Kad se ispucaju doći ce cijena na svoje mjesto.
Nije bitna ni marza nego je li firma perspektivna ili nije. No 90% ekipe u građevinarima ne shvaća da je vrjeme 2008 prošlo i nema više kad jedan raste budu i drugi. Rasti će dugoročno oni koji su perspektivni a oni drugi neće padati nego ih više neće biti.



Kupnja 5200 prodaja 1400
toliko o tome…
Nego nesto mi je palo na pamet di su Konstruktor di je Hidroelektra glavni konkurenti propali
tko će gradit ceste ????? = VDKT
Kako da ova firma više manje konstantno posluje pozitivno
a svi ostali cestograditelji propali
ova cjena nije cjena nego kazna ..
za sto samo se pitam za dobro poslovanje kroz cjelu krizu..

Kolega, pogledajte moje postove prije godinu- dvije, lijepo sam pisao ljudim da se maknu iz HDEL i slicnih ne zato sto mrzim firmu neg zato sto firma jednostavno nije konkurentna i kao takva ne moze opstati. Neki su jednostavno emocionalno vezani za dionicu umjesto da emocije usmjere tamo gdje im je mjesto.
Drugo i važnije ovi koji nasilno pljucaju po bidu su dežurni iz firme koji koče cijenu. Kad se ispucaju doći ce cijena na svoje mjesto.
Nije bitna ni marza nego je li firma perspektivna ili nije. No 90% ekipe u građevinarima ne shvaća da je vrjeme 2008 prošlo i nema više kad jedan raste budu i drugi. Rasti će dugoročno oni koji su perspektivni a oni drugi neće padati nego ih više neće biti.
[/quote]

na temelju čega smatrate da je Viadukt na dobrim temeljima te da bi trebao rasti?
Osobno mislim da nisu napravljene strukturne reforme i da nije prilagođen tržišnom natjecanju, jer nema više 2008 godine. Pa pogledajte koliko im prihodi padaju a broj ljudi je ostao istu u odnosu na te godine, što se naravno generira u samom poslovanju koje je negativno.
Bez reformi nema ništa..i neće biti dobro..

Znaći kupuješ…požuri neće još dugo ova cijena….

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

New Report

Close