Ne radi se samo o visokoj potencijalnoj dobiti nego i o velikim prihodima koji bi mogli prijeći 4000 kn/dionici, te nastaviti rast u slijedećim godinama.
Dobit po dionici:
2003. 24,43 kn
2004. 21,24 kn
1-9.2005. 4,44 kn
book 475,00 kn Ovako stvari stoje danas.
Moram te demantirati
2005. godina I-IX
book V = 565,41
zarada po dionici (EPS): 285,04
4,44 ipak i nažalost. Bit će i gore…….
opet navlačiš ljude i daješ lažne informacije, zašto to radiš? molim moderatore da reagiraju
Ja iznosim podatke koji su sadržani u Publikaciji Javna dionička društva, broj 5, prosinac 2005. godine. Oni predstavljaju službene podatke koji su dobiveni metodama koje se inače koriste prilikom izračuna. Inače, Publikacija Javna dionička društva izlazi u izdanju http://www.to-one.com.
Također, prema mišljenju Hypo Alpe Adria banke, odnosno njihovih analitičara na ovim razinama dionica Viadukta je fer vrednovana. Procjenu analitičara možete vidjeti na stranicama Vaš link. Znači ostaje nam samo pričekati rezultate.
dio, ispričaj se svima zato što daješ lažne podatke, ja objavljujem službene podatke koji su svima dostupni. Nadam se sad da je svima jasno kojim se metodama dio služi kako bi srušio cijenu i jeftino kupio.
Rijec je o ugovoru za dovrsetak auto ceste ZG-RI, samo sto ne ide sav taj novac u Viadukt, vise firmi radi na tom projektu…
Uostalom nije Viaduktu problem eventualni nedostatak poslova, nego hitno trebaju restrukturiranje i novu upravu koja ce iz tog posla znat izvuc neki opipljivi profit kakav se ocekuje od firme sa toliko poslova i tolikim prihodima…
VDKT je na 1000 kn… isplativo / neisplativo? vaša razmišljanja… komentari?
Book x 3. Treba li tu sto komentirati.[smiley1]
kako to da je cijena s toga na tako niskom nivou?
kako to da je cijena s toga na tako niskom nivou?
Kad je neka cijena na book x 3 to je onda po mom misljenju na jako visokom nivou, a ne niskom dragi Zeko?
Za usporedbu to bi ti bilo kao da se Belje trzi po 191,00kn puta 3 = 573,00kn. Je li sad malo jasnije?
Niskom? Pa ne bih baš rekao da je BV x 3 za građevinare nisko, naprotiv. Ipak, teško da će cijena VDKT ići ispod 1000 kn jer su se ovdje ubacili fondovi koji će braniti (i već danima brane) granicu na 1000 kn
aaaah… pa što ne kažeš, ja skušio da si mislio 1/3 nivou [smiley7]
vidjet ćemo ovih dana gdje su nestala zadnja dvojica sa liste……..članovi uprave.
Po zadnja dva izvješća ova firma bi se trebala tržiti niže od LVCV. Ako slijedeće izvješće ne oporavda očekivanja, mogla bi nastati kolektivna bežanija koju ni trezor neće moći progutati.
Tu treba čvrsta ruka, npr. Ergovićeva.
Možda Clus brani cijenu[smiley2]
Vidite kolega na ovom forumu se mogu napisati neke stvari koje su drugdje zabranjene. A Clusu zelimo dug zivot i puno perja da moze obraniti taj jad od firme koji se trzi daleko iznad book-a. A najjaci im je argument – oni rade milijardu i nesto kuna prometa. A znaju li oni koliki promet rade nasa brodogradilista???[smiley1]