VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



@stari

smiri primitivne ispade, rječnik ti je isti kao ingromanov…da nisi njegov multinick? ;-))
š
pazi što pišeš… osim na dionicama mogao bi izgubiti i na sudu…


NEMA novih činjenica, BLOKADA traje i dalje, ni njima nije jasno zašto je cijena porasla….
http://www.zse.hr/default.aspx?id=76383

Neka odgovorni sa ZSE najprije provjere u svojim redovima tko i zašto je danas skinuo trokutić te potom istog stavio na stranici ZSE … te time izgledno neke ulagače doveo možda namjerno ili ne namjerno u zabludu…


ja ulazim mic po mic pa sta bude…

izgleda mi kao dno, no nikad ne znas. dok je todex kriza u igri ponekad ni sam vise ne znam sta da radim 🙂

prodaj meni :).. al ja sam još dosta niže.. nadam se samo da se neće pokazati previsoko 🙂

https://childhealthsafety.wordpress.com/2012/03/14/government-experts-cover-up-vaccine-hazards/


NEMA novih činjenica, BLOKADA traje i dalje, ni njima nije jasno zašto je cijena porasla….
http://www.zse.hr/default.aspx?id=76383

Možda nema više naivnih prodavaća …
15% knjižne je bolesno niska cjena vjerovatno znatno niža od stećajne u biti ja sam po ovoj cjeni kupovao prije valjda 6-7 godina…kada je knijižna bila ispod 300 a sada je preko 768 kuna to je više nego duplo...da nemam već tonu VDKT u porfeju kupio bi još tonu sigurno ovako moram se suzdržavati…

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

a po čemu zaključujete da BV nije napumpan? ..po svemu viđenom, u VDKT i bližoj okolicu 😆, potencijalna likvidacijska vrijednost nije ni 1/5 prikazanog u knjigama

U slučaju da se i dogodi stečaj, što predvidjate? Ima li mjesta da se dionicari naplate, zbog kako kazete vrijednosti dionice koja je 15% knjizne vrijednosti?

Ovo nije nagovor ni na kupnju ni na prodaju dionica, već samo moj pogled na činjenično stanje.


a po čemu zaključujete da BV nije napumpan? ..po svemu viđenom, u VDKT i bližoj okolicu 😆, potencijalna likvidacijska vrijednost nije ni 1/5 prikazanog u knjigama

a svaki dodatni dan blokade topi i dalje tu vrijednost….

Ignore: KressoM, delux


a po čemu zaključujete da BV nije napumpan? ..po svemu viđenom, u VDKT i bližoj okolicu 😆, potencijalna likvidacijska vrijednost nije ni 1/5 prikazanog u knjigama

Vi ste kao strućnjak ….zakljućujete po gatanju iz graha…opće poznat je podatak kolika je BV i koje sve nekretnine i ostale strojeve VDKT ima ako vi u nju ne vjerujete onda isto možete sumljati u bv svih ostalih dionica na ZSE.

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi


U slučaju da se i dogodi stečaj, što predvidjate? Ima li mjesta da se dionicari naplate, zbog kako kazete vrijednosti dionice koja je 15% knjizne vrijednosti?

Ja ne predviđam ništa ….mislim da je logićno da se mogu naplatiti ..
jasno je meni zasto se ovdje ocrnjuje firma i dionica vrjedi tek dio prave vrijednosti..ali mislim da se dosta ovdje sijao strah od pojedinih ne bas cjenjenih clanova foruma ili ti teških špekulanata..sa ciljem da se doćepaju što jeftinije dionica no vidim da to vise ne pali…te da su pojedine osobe već oćajne u želji da još više spuste cjenu …no nitko im više ne želi prodati

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Hrvatske ceste su, naime, izvijestile kako je u petak poslijepodne dobivena privremena uporabna dozvola za prvu fazu projekta spojne ceste Zabok-Krapina.
Izvođač tog projekta bila je zajednica ponuditelja u kojoj su bile tvrtke Viadukt i Zagorje Gradnja.
Vrijednost izvedenih radova iznosi oko 44 milijuna kuna (bez PDV-a), navodi se u priopćenju, uz najavu da će puštanje te dionice u punom profilu biti svečano obilježeno u četvrtak, 6. travnja, zbog strateške važnosti tog projekta.

Inače, radovi na izgradnji spojne cesta Zabok-Krapina, u ukupnoj duljini od 13,1 kilometar, predviđeni su izgradnjom u tri faze.
Ove godine planira se i pokretanje postupka javne nabave za odabir izvođača radova za drugu fazu ovog projekta do Lepajca, u duljini od 5,5 kilometara, procijenjene vrijednosti od 60 milijuna kuna, a koja je trenutno u postupku ishođenja građevinske dozvole.

@DATA
.a jeste li Vi možda stručnjak? ..i koliko imate iskustva i saznanja kakva je praksa u HR kad je riječ o stečaju tj likvidaciji?
.vlasnici tj. dioničari su zadnji isplatni red…svi, ama baš svi imaju prednost nad njima pri namirivanju.

Banke imaju hipoteke te se one u pravilu uglavnom u većoj mjeri namire, radnici kako-tako, dobavljači dijelom….

Sredinom 2012. postaje koordinator projekta izgradnje novog putničkog terminala zagrebačke Zračne luke Franjo Tuđman, povijesnog projekta u kojem je Viadukt bio u trostrukoj ulozi investitora, projektanta i izvođača radova.



@DATA

.a jeste li Vi možda stručnjak? ..i koliko imate iskustva i saznanja kakva je praksa u HR kad je riječ o stečaju tj likvidaciji?
.vlasnici tj. dioničari su zadnji isplatni red…svi, ama baš svi imaju prednost nad njima pri namirivanju.

Banke imaju hipoteke te se one u pravilu uglavnom u većoj mjeri namire, radnici kako-tako, dobavljači dijelom….


Nisam primjetio da većinski vlasnici prodaju po ovim cjenama oćito im se ne isplati…jer bi inaće hrlili da prodaju i spase svoju imovinu po vašem krivom tumaćenju …zadnja prodaja većinskih vlasnika je bila dosta iznad 300 kuna i prodano je nešto sitno dionica toliko o tome…

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Puštena u promet spojna cesta Zabok-Krapina

New Report

Close