TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



@investimir
, Mr. Pong je naš glavni ekonom u sindikatu ali nije baš vješt sa ICT-om. Evo vaš link.

Vaš link …

blagodarim.

u meduvremenu
bid – 160
ask – 56

ovo odavna ne vidjeh na grobexu. nažalost kupci, prošla baba s kolačima, tko je htio riješiti se tnpl, trampio je. mi koji smo ostali, tamo iznad 1000 možemo razgovarati. tnpl još ne vrijedi toliko, ali za koji kvartal bude, a trgovina dionicama je je li uvijek anticiptivna, makar je rijetko efikasna

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...


Evo i malo relativnosti. Smatram da je vrijeme da se vratimo u zonu odnosa cijene 2:1 prema ATPL i izbrišemo učinak iskrcaja onog PBZ skrbničkog
..bulkeri stružu po dnu i ostat će tamo još neko vrijeme čini mi se.
U prilogu ratio chart TNPL i ATPL od 2006. naovamo.

Evo da ažuriram ratio chart TNPL/ATPL postan 13.02.
Dakle gađao sam da omjer dođe do 2, al evo je sam malo i prekobacio na oko 2,5 [emo_dolar]
S obzirom da sam oko 1:1 prodavao ATPL i kupovao TNPL očekujući da će ići opet prema 2x, došlo je vrijeme za obrnuti proces pa sam jučer skratio dobar dio pozicije tako da nisam više preinvestiran u TNPL. Imam je još uvijek, ipak su ovdje mogući svakakvi scenariji. ATPL tek polako kupujem, treba vidit kuda će BDI.

Ako TNPL nastavi rasti u odnosu na ATPL, znači da ide na odnose koji su zadnji put bili u prvoj polovici 2007.

Promet danas dvostruko od TPNG 🙂 i među top5 da je u Crobexu. Sve prema očekivanjima. Veća cijena, veća likvidnost. Skrbnički i dalje agresivno skuplja.

Vlasnik/nositelj računa (OIB) / Suovlaštenik/imatelj VP (OIB) Stanje [%] Vrsta računa
1. SILBA PARTICIPATIONS B.V. (14473963654) 519.104 82,87 Osnovni račun
2. TANKERSKA PLOVIDBA D.D. (44952903763) (1/1) 66.324 10,59 Osnovni račun
3. STANOVI JADRAN D.O.O. (88680117715) 3.831 0,61 Osnovni račun
4. JELIČIĆ-PURKO MIROSLAV (88126237323) 1.132 0,18 Osnovni račun
5. KAMBER HELIO (73174030717) 1.082 0,17 Osnovni račun
6. HITA-VRIJEDNOSNICE D.D. (32998446701) 879 0,14 Skrb. račun (+174)
7. JADRAN KAPITAL D.D. (27599966376) 814 0,13 Osnovni račun
8.KEMIKA D.D. (38181641213) 800 0,13 Osnovni račun
9. FRANULOVIĆ DAMIR (94295374883) 503 0,08 Osnovni račun
10. TOMASOVIĆ BOŽICA (45081861713) 477 0,08 Osnovni račun
Ukupno: 594.946 9


@smootko
, loš ti je ratio 🙂 Nema temelja u fundamentima. Ubrzo ćeš se u to uvjeriti kad ratio ode na 3-4.

van top 10 ima još slobodnih 30000 dionica , ili 5% dionica

Nisam bas upucen u ovu dionicu,imam 10kom.Ako mi moze netko reci kolike su sanse da se dogodi squeeze out?

Moj portfelj JDBA-R-A SNBA-R-A IPKK-R-A RIZO-R-A HIMR-R-A


Nisam bas upucen u ovu dionicu,imam 10kom.Ako mi moze netko reci kolike su sanse da se dogodi squeeze out?

Da bi uopće mogli razgovarati o sqeeze-out zaklada prvo mora steći oko 13000 dionica. To je recimo po prosjeku od 1000 kn, 13.000.000 kn. Nakon toga zaklada bi trebala izmisliti još cca 30.000.000 kn da npr. po 1000 kn isplati ostalih 5% dioničara. Zato je puno vjerojatniji novi krug dokapitalizacije postojeće ili neke nove firme u za to pogodno vrijeme. Kad se već krenulo u osnivanje povezanih društava ne vidim razloga da se stane na broju 1. Da, 1000 je nerealno malo ako netko želi sada kupiti 13.000 dionica. Drugo, sa squize-outom se riskiraju tužbe, sa dokapitalizacijom i zamjenom dionica je sve čisto. Zato nema brige, očekujem za koji mjesec novu ponudu za zamjenu 🙂

evo stiglo i meni. AL SU NAVALILI. ako njima odgovora konverzija u tng, onda meni odgovara OSTANAK U TNPL. zna se za koga pas laje.

Zadar, 20. veljače 2015. godine
Predmet: Ponuda za zamjenu dionica brodarskog dioničkog društva Tankerska
plovidba iz Zadra za dionice brodarskog dioničkog društva Tankerska
Next Generation iz Zadra
Poštovani dioničaru Tankerske plovidbe,

S velikim zadovoljstvom željeli bismo vas izvijestiti da je javna ponuda dionica našeg
novoosnovanog društva Tankerska Next Generation d.d. iz Zadra (dalje u tekstu TNG)
uspjela u cijelosti u skladu s našim očekivanjima i planovima. Prikupili smo ukupno 208
milijuna kuna svježeg kapitala (oko 31 milijun USD) s kojim TNG namjerava financirati
kupnju dva MR tankera najnovije generacije za prijevoz naftnih prerađevina.
Kapital i rezerve TNG-a time su povećane na 463 milijuna kuna, a ukupno je izdanih
dionica TNG-a 7.2 milijuna. Sve dionice su uvrštene na Zagrebačku burzu pod burzovnom
oznakom TPNG-R-A dana 12. veljače 2015. i od tada se svakodnevno njima trguje.
Posljednja ostvarena cijena na burzi iznosi 65 kuna po dionici.
Tankerska plovidba je i dalje ostala najveći dioničar i kontrolira oko 56% vlasništva u
TNG-u. Ostatak dionica pripada hrvatskim i inozemnim investicijskim i mirovinskim
fondovima, te preko 1.300 malih dioničara.

Više od 50% dionica Tankerske plovidbe u vlasništvu manjinskih dioničara
zamijenjeno je za dionice TNG-a u okviru javne ponude. Među onima koji su svoje dionice
Tankerske plovidbe zamijenili za dionice TNG-a je i današnja Uprava, svi trenutni direktori u
Tankerskoj plovidbi, bivša Uprava i direktori, kao i brojni sadašnji i bivši zaposlenici
Tankerske plovidbe. Time je najveći broj onih koji su stvarali Tankersku plovidbu u njenih 60
godina postojanja dao podršku i povjerenje novom društvu.
TNG je svoj poslovni model prilagodio zahtjevima burzovne kotacije. Društvo posluje
profitabilno u trenutno atraktivnom brodarskom segmentu – prijevozu naftnih prerađevina i
lakih kemikalija. Troškovna struktura poslovanja je prilagođena tako da društvo bude

iznimno konkurentno na svjetskom tržištu. Sve navedeno, uz kvalitetno financiranje kupljenih
brodova, trebalo bi omogućiti društvu sigurno poslovanje.
Glavna skupština Tankerske plovidbe je 1. kolovoza 2014. godine donijela odluku
kojom je ovlastila Upravu Tankerske plovidbe za stjecanje vlastitih dionica na način da
svojim dioničarima može ponuditi zamjenu za dionice svojih povezanih društava. Na temelju
te ovlasti, a u sklopu provedbe postupka stjecanja vlastitih dionica Tankerske plovidbe,

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Uprava Tankerske plovidbe ovim putem Vam nudi da:
zamijenite svoje dionice Tankerske plovidbe d.d. (oznake TNPL-R-A) za dionice TNG
(oznake TPNG-R-A) na način da 1 dionicu Tankerske plovidbe zamijenite za 8 dionica
TNG-a.
Ova ponuda se odnosi na sve dioničare Tankerske plovidbe, bez obzira na datum
stjecanja dionica. Ponuda vrijedi do 31.03. 2015. godine. Tankerska plovidba će pri zamjeni
dionica postupati sukladno odredbi članka 233. stavak 2. Zakona o trgovačkim društvima, a
djelujući prema odredbama članka 308. stavak 3. i 4. istog zakona, a sve radi primjene
načela jednakog položaja dioničara.
Navedenim omjerom zamjene od 1:8, dioničar Tankerske plovidbe će za 1 dionicu
Tankerske plovidbe dobiti 8 dionica TNG, ukupne tržišne vrijednosti od 520,00 kuna
(izračunato po posljednjoj ostvarenoj cijeni na Zagrebačkoj burzi na dan 18. veljače 2015.
godine).
Napominjemo da je u okviru javne ponude dionica TNG-a aktiviran mehanizam
stabilizacije cijene dionica koji traje do kraja burzovnog trgovanja dana 13. ožujka 2015.
Stoga je za očekivati da će svi koji žele prodati dionice TNG-a koje prethodno zamijene za
dionice Tankerske plovidbe do tog datuma to moći učiniti po istim ili sličnim cijenama. Pri
tome Vam preporučujemo da potražite mišljenje svog investicijskog savjetnika.
Za prihvat ponude za zamjenu dionica Tankerske plovidbe za dionice TNG-a
kontaktirajte našeg skrbnika – Interkapital vrijednosni papiri d.o.o. na broj telefona
01/482-5845 (g. Denis Jurinić ili g. Marko Švagelj) ili Tankersku plovidbu d.d. na broj
telefona 023/202-456 (gđa. Mila Pedišić).
S poštovanjem,
Mario Pavić
Predsjednik uprave
Tankerska plovidba d.d.

ako tng posluje sa dobiti, to znači da tnpl posluje s nulom jer na drugoj strani su bulkeri, a tankeri su na pozitivnoj nuli. to znači da tnpl može voziti i čekati oporavak suhog i prljavaca. a kad oporovak počne, a počet će jer je tankerski oporovak već počeo, onda ćemo razgovarati o 520 ali plus jednu nulu.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Ja sam laik i mozda glupo razmisljam ali ne vidim ni jedan razlog da zamijenim za TPNG.

Moj portfelj JDBA-R-A SNBA-R-A IPKK-R-A RIZO-R-A HIMR-R-A


ako tng posluje sa dobiti, to znači da tnpl posluje s nulom jer na drugoj strani su bulkeri, a tankeri su na pozitivnoj nuli. to znači da tnpl može voziti i čekati oporavak suhog i prljavaca. a kad oporovak počne, a počet će jer je tankerski oporovak već počeo, onda ćemo razgovarati o 520 ali plus jednu nulu.
[/quote]

Poštovani kolega, slažem se s vama. Jedino što ja mislim da dirty segment vozi s plusom, pa je sukladno tome cijelo poslovanje u pozitivi.

da, i po višekratnim izjavama uprave prljavci zarade za leb, tako da kažem. sve je to još stidljivo, ali u ova vremena valja ostati živ, što mnogima u svijetu ne uspijeva, i dočekati bolja vremena. nekst đenerejšn je upravo potez u tom smjeru. uprava jest škrta i uskogrudna prema malim dioničarima, ali svoj posao zna raditi.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...


Ja sam laik i mozda glupo razmisljam ali ne vidim ni jedan razlog da zamijenim za TPNG.

razloga ima, jer tpng već sada zaraduje lijepe pare, a sve prognoze najavljuju još bolja vremena, i to ne za par godina već u slijedećim kvartalima. tnpl zbog bulkera i prljavaca nema još takvo poslovanje, ali za pola godine ili godinu ili godinu i pol who is to say.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Zašto zamijeniti kad je povoljnije prodati TNPL, pa kupiti TPNG!?


Zašto zamijeniti kad je povoljnije prodati TNPL, pa kupiti TPNG!?

Svaka čast [emo_smijeh]

Na kojo stranici gledate kretanje vozarina za tankersku?

New Report

Close