TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Rezulatati iz izvjesca su ok, ali mislim da se ne moze govoriti o rastu dobiti od 27x. TNPL je prosle godine imala amorticaciju od 550 milja, a ove 150. Kada se to uzmeu obzir rezultati su na razini proslogodisnjih (sto nije lose, ali nije fenomenalno).

A jeste li razmišljali da su brodovi koji s otpisani i knjigvodstveno prikazani kao 0 kuna u budućnosti dati izvanredni prihod od bar 50% nabavne cijene. A koliko će to onda dignuti dobit. Recimo brodovi su se znali čak prodavati iznad nabavne cijene poslije 10 godina.

Istina da je amortizacija prošle tj.2004 godine prikazala maksimalnu amortizaciju zbog važećeg Zakona,a ove godine to nije mogla učiniti čak i da su htjeli to učiniti. Ovo je najveća maksimalna amortizacija koju su mogli prikazati.

Kao npr. brod Novigrad koji je prodan za 2,1 mio$ (1978), izvaredni prihod u 1Q2006 i vjerujem udio u dobiti.

Šteta da je ova dionica puna banaka koje su tu dugo i svaka se boji potegnuti da nebi netko drugi iskočio.
Dugo pratim dionicu i neznam što bi je moglo više pogurati od ovakvog izvješća, osim velike dividende i kupnje Jadroplova.

znanac:
“07.04.2006. najavljena exkluziva
Malo exkluzive za portal. U ponedjeljak u Jutarnjem listu malo o uspjesima TNPL. ”

Da bi se znalo kupite sutra Jutarnji list. Da se ne bi zaboravilo da sam Vam to najavio.


znanac:
“07.04.2006. najavljena exkluziva
Malo exkluzive za portal. U ponedjeljak u Jutarnjem listu malo o uspjesima TNPL. ”

Da bi se znalo kupite sutra Jutarnji list. Da se ne bi zaboravilo da sam Vam to najavio.

Ajd najavi neku dividendu od bar 200 kn

Tankerska plovidba donijela zaradu od 669 kn
Piše: Silvana Milić

——————————————————————————–

U zaradi od 669 kuna po dionici čak su 404 kune iz redovnog poslovanja

Prošlogodišnji hit tržišta kapitala, dionice brodskog prijevoza morem, odnosno jedan od njih, i prošli je tjedan ponovno zaintrigirala investitorsku javnost. Zadarska Tankerska plovidba (TNPL) objavila je financijsko izvješće o poslovanju u 2005. i ugodno iznenadila sudionike tržišta kapitala i svoje dioničare. Cjenovni pomak na početku trgovanja u ponedjeljak sezao je do gotovo 3000 kuna.

Prošlogodišnja kvartalna izvješća nisu ostavljala previše nade da će 2005. završiti iznimnim poslovnim rezultatima. Ujedno ne baš prevelika volja menadžmenta za komunikaciju s investitorima također nije bila ohrabrujuća pa su se investitori počeli povlačiti iz ove dionice, a ista je krenula tonuti prema najnižih 2675 kuna postignutih ove godine.

Fundamenti koji su govorili da je NAV (Net Asset Value) ove dionice i dalje iznad 4000 kuna i da, bez obzira na pad vozarina za prijevoz morem, oscilacije u vozarinama za prijevoz nafte nisu toliko velike (a čine gotovo dvije trećine prihoda TNPL-a) nisu previše odzvanjale u investitorskoj javnosti, kao ni činjenica da je Tankerska gotovo u potpunosti izmijenila svoju flotu i da je mnogo prije roka spremna za plovidbu samo s brodovima koji imaju dvostruko truplo.

Nadajući se najboljem, samo su najhrabriji ipak čekali svoje i kupovali TNPL pa je tako u ovoj godini, bez obzira na sve, postignut promet od oko 27,5 milijuna kuna i volumen oko 9700 dionica, neznatno u odnosu na isto razdoblje lani. Što je i razumljivo jer nakon samo 14,27 kuna zarade po dionici u 2004., prije svega zbog zaračunavanja enormne amortizacije, nitko i nije očekivao da bi u ovoj godini Zadrani mogli iznenaditi.

Kad tamo, izvješća Tankerske plovidbe za 2005. donijela su zaradu od 669 kuna po dionici, od čega čak 404 kune iz redov

A što ako bude recimo 669 kuna po dionici ? Nema poreza na dividendu pa da se malo počaste, naročito ako rezultati za 1 i 2Q budu vrlo pozitivni, a to bi se moglo lako dogoditi.
Ne zaboravimo da je TNPL zamijenila skoro cijelu flotu ( tankere s jednostrukim dnom za one s dvostrukim ) i da je dobit iz redovnog poslovanja bila 404 kune po dionici za razliku od ATPL gdje je dobit iz redovnog poslovanja 85 kuna po dionici.

znanac:

znanac:
“07.04.2006. najavljena exkluziva
Malo exkluzive za portal. U ponedjeljak u Jutarnjem listu malo o uspjesima TNPL. ”

Da bi se znalo kupite sutra Jutarnji list. Da se ne bi zaboravilo da sam Vam to najavio.


Ajd najavi neku dividendu od bar 200 kn

Ja bih radije da za tu lovu kupe jadroplov, dividenda je kratkoročni gušt

Nisam druzeljubiv tip pa nema potrebe stavljati me medju prijatelje

Znanac, ajde kad uhvatiš vremena napravi kratku analizu NAV-a za TNPL jer vidim da se barata različitim podacima (uglavnom oko 4000 kn), no na onom forumu tvrde da je NAV svega 3000 kn. Hvala i pozdrav

Na onom forumu tvrde puno toga. Ne bi se čudio da je po njima NAV i ispod 1000 kuna. Izgleda da će neki morati ponoviti što je NAV jer koliko vidim malo njih zna što znači kratice NAV pa nije ni čudo što ih to buni.

Pa da pojasnimo: NAV je kratica od ( Net Asset Value ) iliti po našem Neto ( stvarna ) vrijednost imovine.

Do nje se dolazi kao ukupna vrijednost dionice ( imovina, novac na računima, depoziti, krediti, umanjena za obveze ). Da pojasnimo kod TNPL treba još uzeti u obzir i amortizirane brodove ( prošlogodišnja amortizacija je bila 564 mil kuna ), a neki brodovi koji su u vlasništvu TNPL a knjigovodstvena cijena im je 0 kuna a stvarna ima neku vrijednost i kod prodaje se knjiži kao izvanredni prihod što također treba uzeti u obzir.

NAV je u biti stvarna vrijednost neke tvrtke. Recimo kod hotela to zna i zavarati jer nije uračunata revalorizacija zemljišta i nekretnina, a to bi sasvim sigurno ulazilo u cijenu kod prodaje.

Po meni je NAV vrijednost TNPL iznad 4700 kuna po toj računici, a po njihovom bi morao biti bar 4100 kuna.

Sad kad malo to analizirate vidjet ćete da TNPL “možda” ipak vrijedi 6000 kuna po dionici. ( treba uzeti i nekretnine TNPL kojima je vrijednost u 40 godina sigurno povećana obzirom na lokacije na kojima se nalaze )

Pozdrav
[smiley2]

Kod ove dionice dosta je važna dividenda tj. kolika će biti. Vani tankerske kompanije uglavnom isplačuju dobru dividendu i zato je cijena veća nego kod nas (kvartalna dividenda). Što se tiče NAV vrijednosti, ona nikako nemože biti ispod 4000 kuna. I to bez nekretnina i eventualnih dugoročnih ugovora (suezmaxi).

Poštovani jel se danas očekuje opet mala korekcija? Koji s datumi za glavnu skupštinu? Koji su datumi za prava na dividendu koji su top 2-3 buy naznake, koje sell?
Fala![smiley11]

KULEN NIJE SALAMA

Odluka o isplati i veličini dividende će se najvjerovatnije znati u ljeto poslije skupštine dioničara.

http://finance.yahoo.com/q/ks?s=GMR

Trailing P/E (ttm, intraday): 6.04

Tankerska je suezmax-afromax operater + bulk. također afromaxi rade na spot tržištu suezmaxi pod dugoročnim ugovorima (za bulkove neznam).
Znači da nema veze sa VLLC brodovima, najvećima u klasi. I posluje na Mediteranskom tržištu što je jako važno.

Trailing P/E (ttm, intraday): 6.04

Možeš li malo pojasniti ovaj odnos trailing P/E ( na što se odnosi ) profit/earning kao i ttm i intraday.

New Report

Close