TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

For example, the earnings in a trailing price-to-earnings ratio refers to the past earnings per share over a certain period – usually 12 months. Trailing 12 months is denoted by the acronym “TTM”.

ttm govori da koristi EPS iz prošlih 12mjeseci, u ovom slučaju Y05

intarday podaci su u ondosu na trenutnu cijenu

Po mojem proračunu P/E ispada 5,41, ali oni prodali dosta brodova (većinu sa jednostrukim dnom), također je ta kompanija bila na meti Frontlinea kojeg spominju u članku PD-a.

Evo link za još jednu kompaniju koja je po veličini bliža TNPL
http://finance.yahoo.com/q/ks?s=NAT
Tankerske dionice je dosta teško uspoređivati jer ne posluju na istim tržištima i nemaju iste brodove, također neki su pod dugoročnim ugovorima, neki kombinacija, neki isključivo na spot tržištu. Najbolja je valuacija cijene dionice u odnosu na NAV vrijednost.


Najbolja je valuacija cijene dionice u odnosu na NAV vrijednost.

I kolika je ona na svjetskom tržištu za neke kompanije koje su slične TNPL -a, a recimo kolika je kod preuzimanja i recimo klike su dividende u postocima za takve tvrtke.

Inače hvala za objašnjenje.

Pozdrav

Citat članka iz PD 11.04.2006.

S druge strane, rezultat Atlantske plovidbe iz izvanrednih operacija bio je vrlo visok, a iznosio je čak 339,8 milijuna kuna te je zahvaljujući njemu društvo uspjelo ostvariti znatniji rast neto dobiti.
Slične je trendove moguće zamijetiti i u poslovnim rezultatima Tankerske plovidbe, najvećega brodara specijaliziranog za prijevoz sirove nafte. Tankerska je ostvarila dobre poslovne rezultate prije svega zahvaljujući znatnom smanjenju iznosa obračunate amortizacije. Naime, Tankerska je plovidba koristeći se mogućnošću jednokratnog otpisa novonabavljene imovine 2004. amortizirala imovinu u vrijednosti od čak 566,4 milijuna kuna.

Ne govori se da ta amortizacija vrijedi cca 70% svoje vrijednosti jer amortizirani brodovi kad bi se prodavali dosegli bi cijenu od cca 400 mil kuna.( izvanredni prihodi koji će se vidjeti već i u 1Q 2006 )

Kako je u međuvremenu došlo do promjene propisa, prošle je godine iznos obračunate amortizacije smanjen za gotovo četiri puta na iznos od 151,3 milijuna kuna.

Što je maksimalni iznos amortizacije po Zakonu.

Pored toga, Tankerska je plovidba, poput Atlantske, znatan dio dobiti ostvarila iz izvanrednih operacija čiji je neto rezultat u 2005. iznosio 171,25 milijuna kuna. Visoku neto dobit u iznosu od 419 milijuna kuna (669 kuna po dionici) Tankerska plovidba može zahvaliti prošlogodišnjem smanjenju iznosa obračunate amortizacije te ostvarenim izvanrednim prihodima. O tome svjedoči i stagnacija poslovnih prihoda koji su u prošloj godini smanjeni za 9,5 posto, na iznos od 1,03 milijarde kuna.

Vrjedniji brodovi
Pritom je operativna dobit zadarske kompanije iznosila 253 milijuna kuna, što se samo na prvi pogled može učiniti znatno boljim rezultatom nego godinu dana prije.

Da je Tankerska plovidba u 2004. pravocrtno obračunavala amortizaciju (a ne se korisitila povlasticom jednokratnog otpisa imovine), njezina bi operativna dobit u toj godini zasigurno premašila izn

Računao sam svježe NAV tankerske, ispalo mi je cca 4300 po dionici, izvor compass maritime.
Nedavno sam vidio na Platou afromax Frankopan malo iznad 30 000$, što je za drugi kvartal vrlo dobra brojka.

Jesi možda našao negdje koliko se slične kompanije trže u svijetu u odnosu na NAV vrijednost ?

Evo ja sam probao računati kolika će biti dobit za 1Q 2006 i aproksimativno došao do vrijednosti od 75 mil kuna ako ne bude izv. prihoda ( a mislim da su prodali jedan brod za 2.1 mil $ tj.12 mil kuna ) pa bi po tome dobit bila 87 mil kuna.

Da li netko zna tko ovako revno kupuje Jadroplov?


Da li netko zna tko ovako revno kupuje Jadroplov?

Tko revno KUPUJE JDPL??? Možda nisi primijetio,ali revno se netko istresa po malim ulagačima koji ga kupuju nadajući se oporavku ove dionice, ali teško će to ići jer netko naštelava prosjek za nisku javnu ponudu. Svako malo netko istrese po 1000 komada. Još malo i nabit će JDPL na “Grkovih” 200 kn

Grkovih ili TNPL – ovih[smiley2]

sramotno je da se udruga malih dioničara nije oglasila dosada, a kada je trebalo pljuvati po Dohleovom igraču onda ih je bilo sva sila u novinama, po tome i nespominjanju HFP-a o mogućem novom natječaju pretpostavljam da se iza PBZ skrbničkog skrivaju Zadrani.

To da je TNPL iza skrbničkog, vrlo je vjerojatno. Ako bude tako, bit će to jako dobra vijest za dioničare TNPL, ali loša za dioničare JDPL jer TNPL neće davati javnu ponudu više od 230-240 kn. A sve miriše na igru TNPL u sprezi s HFP-om

pa nista, ostat cemo u jdpl malo duze nego smo planirali i to je to, pa poslovni pokazatelji i stanje na trzistu tereta ne opravdavaju ovu cijenu…moje misljenje je da ce narasti u razumnom roku, kad prodje gungula oko prodaje…[smiley6]

Izaci ce kvartalno izvjesce TNPL za koji dan pa cemo vidjeti koliko love ima na racunu. Ako nema love onda je vjerovatno otisla u kupovinu JDPL.

da bi cijenu naštimali na 230-240, morati će još barem dva mjeseca ovako držati cijenu, ili još bolje da obustave trgovinu i onda razvlače još dva mjeseca. A ta takozvana udruga je obično s..nje. Nadam se da će im netko uletiti da im pomrsi račune.

shogun, ti si znalac za brodare van svake sumnje. Sto mislis, tko uleti sada na ovoj razini, kolika je vjerovatnost da u slijedecih 6 mijeseci stanje ostane nepromijenjeno ili se pogorsa. Dojde mi da sve prodam i utopim u JDPL, pa kako bude???? zdrav razum mi kazuje da je debelo podcijenjen….[smiley1]

dijelim isto razmišljanje, gledam vozarine i one su odlične za Handymaxe, čitam da velike firme uzimaju brodove na period3-6 mj., pa vraćaju na spot tržište. Obzirom na prodaju Jadroplova ova cijena bi trebala biti zicer, tj. eventualni mali gubitak, a mogućnost zarade.
Al’ znaš onu, tko se opeče i na hladno puše. Tako ja sa državom.
Planiram preko vikenda izračunati nav vrijednost JDPL. da nema ugovora sa Dohlom vrijedila bi preko 450 kn.
Pitanje je koliko on papa zaradu, ako uopće.

Inače računao sam za neku manju firmicu na amer. tržištu sa 8 suezmaxa i trži se cca 1,1(3-7) na NAV vrijednost.

VLCC-ima su porasle vozarine zato vani tankerske dionice rastu (oporavljaju se).

Velika je stavka, ako vlada prekine trgovanje, onda ga mogu utopiti za koliko oni hoće.

New Report

Close