TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Čim viša cijena likvidnost će biti bolja.


@lopina
BVPS 1719 na kraju 2013. po tečaju dolara 5.5. Dugotrajna imovina trenutno vrijedi po mojim izračunima barem 500m kn više nego na kraju 2013.


Zaradilo se na BV kroz konverziju TNPL u TPNG ,oko šezdeseak milijuna kn,a to je ipak cca 100 kn po dionici.Ali to nije razlog za rast nego jaki sindikat.
Čestitam vam,iako nisa m unutra,ili ipak jesam preko Jadran kapitala najvećeg dioničara.
moje česrirke na lijepom rastu!!!!!

Evo Frankie i ja izkokošario dobar komad.. ima još puno perja šta traži moju pažnju, a para nikad dovoljno, pa.. :):


prodao ja…

aha

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Ašto je s 7 starih handysize bulkera kojima su spot vozarine oko 4.000 usd dnevno.Nedavno je direktor izjavio da ih je bolje usidriti nego da voze.
A najveći ,najmlađi suezmax tanker ima TC 21.000 usd 3 year,ali imaju ih samo 3.

Od tih 7 handysize bulkera četiri su 2010 godište, nije baš svih sedam staro. Istinu situacija tu nije dobra. Dodatno k suezmax-ima imaju još i dva aframax-a. Taj cijeli dirty segment bi trebao voziti s plusom.
Ima članak od prije o poslovanju u prvom polugodištu 2014 i bio je mali minus ako se dobro sjećam.
Zbrojite, oduzmite, ja mislim da će kraj 2014 biti plus, makar tko zna [emo_smijeh]


Od tih 7 handysize bulkera četiri su 2010 godište, nije baš svih sedam staro. Istinu situacija tu nije dobra. Dodatno k suezmax-ima imaju još i dva aframax-a. Taj cijeli dirty segment bi trebao voziti s plusom.
Ima članak od prije o poslovanju u prvom polugodištu 2014 i bio je mali minus ako se dobro sjećam.
Zbrojite, oduzmite, ja mislim da će kraj 2014 biti plus, makar tko zna [emo_smijeh]

možete li uputiti na taj članak – malo da utvrdimo gradivo. hvala.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...


Ašto je s 7 starih handysize bulkera…

Te cemo potopit i uzest lovu od osiguranja ili prodat CIOSu za staro zeljezo. Jesi zadovoljan odgovorom???

Uvik ɐɹʇuoʞ ! Sitne duše mogu da mi puše!!!

ako sad nude koliko nude i agresivni su, to znači da će u squeezu morati ponuditi bitno više. inače čemu sav trud ako se squeeze može oaviti jeftinije. a ne može jer su u ipou morali navesti kolika je fer vrijednost tng, kolika većinskog vlasnika tnpl. sami su sebe odali.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

skroz, ode tvoj post. otkad je zabranjeno iznositi vijestri i mišljenja na forumu.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Mislio sam na stare tipove handysize bulkera,to da nisu ECO…
a na osobne uvrede nema odgovora

Evo kolega, pa utvrdite gradivo [emo_smijeh]
Vaš link …



Od tih 7 handysize bulkera četiri su 2010 godište, nije baš svih sedam staro. Istinu situacija tu nije dobra. Dodatno k suezmax-ima imaju još i dva aframax-a. Taj cijeli dirty segment bi trebao voziti s plusom.
Ima članak od prije o poslovanju u prvom polugodištu 2014 i bio je mali minus ako se dobro sjećam.
Zbrojite, oduzmite, ja mislim da će kraj 2014 biti plus, makar tko zna [emo_smijeh]

možete li uputiti na taj članak – malo da utvrdimo gradivo. hvala.
[/quote]

Citiram: “Na pitanje o aktualnom poslovanju zadarskog brodara, direktor Pavić ističe kako uz sve teškoće posluju s kontroliranim gubitkom, koji je u prvih 6 mjeseci iznosio oko 4 milijuna kuna.”

link kao da ne radi. ako je izišaso ovdje na poslovnom, onda sam pao ispit – totalno mi je promaknuo u svoje vrijeme

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

ovdje igramo na oporavak tankera ili neoporavak. bulkeri grebu po dnu, ali tankeri kao da se dižu. nije to još proljeće, ali već jato lasta leti okolo. uprava prilično truda ulaže da pokupi sve dionice, a zna se da ne laje pas radi sela, nego radi sebe – zna se kad se kupuju dionice – onda kad su jeftine, a očekuje se da će postati skuplje.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

@investimir, Mr. Pong je naš glavni ekonom u sindikatu ali nije baš vješt sa ICT-om. Evo vaš link.

Vaš link …

New Report

Close