TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Mrzli jel nakon ovog danas i tvoja lova otišla na depozit?

Pa, Vi , dragi moji prijatelji- JOŠ NE ZNATE S KIM IMATE POSLA …….. na žalost…
Da li ste primjetili , da sam jučer napisala da je TNPL- BEST BUY?
To znači- da je to signal nekim luđacima na prodaju i rušenje ove dionice-najnormalnije!
A sad pogodite o kojem se poremećenom umu radi ?
NIste svjesni opake naravi-povrijeđenih osoba….i njihovih namjera oko TNPL…..

E, a šta je taj opaki um, radio na drugim dionicama..ne smijem se ni sjetiti..
Bit će da i za mene dolaze bolja vremena..sve se više radujem padu dionica, i dokupu..
Živjela Tankerska plovidba..Šteta , što mi ćaća, nije bio blizu privatizacijskog lonca- da malo dublje zagrabi – za budućnost ……

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!



Javila se legenda!

http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/140136/Default.aspx

Da se povezao sa SDP-om vjerovatno ne bi bilo ništa sporno. Starokomunjarska propaganda mosorskog pamfleta kojega čitaju samo trockisti školovani u Meksiku.
I kako sačuvati hrvatsku brodogradnju nego domaćim preplatama, ili Slobodanova Dalmacija želi da ljudi ostanu bez posla zbog par milijuna eura dobrostojećih brodara, pa da oni podižu svoj smrdotisak na račun tuđe nevolje.
[/quote]

Eh! Malo smo si kontradiktorni, čini mi se. U prvom dijelu posta se otpuhuje prema starim komunjarama, da bi se u drugom tražilo da dobrostojeći brodari (možda u smislu kapitalističke bagre?) financiraju hrvatsku brodogradnju kako bi hrvatski radnik imao što raditi.

E, pa kolega, upravo ste oslikali hrvatsku sadašnjost, svi kao peru ruke od komunizma, a onda po uzusima populizma uzimaju i od kapitalizma. Uzeti onome tko zna, hoće i može, a dati onome tko ne zna, neće ili ne može. Pritom ne mislim na TNPL nego općenito na hrvatski gospodarski model samouništenja.
Da se bave poljoprivredom čupali bi pšenicu, a kukolju strehicu radili da mu ljuto Sunce ne naudi!

Piškićukakiću politika. Vrtimo se ukrug, a dok mi brojimo uvijek iste krugove, svijet nam bučno plješće i štopa vrijeme, a zapisničar nam tiho i vrijedno pribraja kamate i sastavlja popis za pljenidbu.

U glib, u glib! – da prigodno zamiješam Ivana Zajca i Vjenceslava Novaka

konkretno, smotko, ko se financira u Lencu: tnpl, ulpl, radnici ili neko četvrti??

Slijedi kazna jer TNPL nije objavila izvještaj.Kad ono Mustać ide u mirovinu?Nadam se odgovornijem nasljedniku kojem je ipak malo više stalo do malih dioničara…
Mustać…. [bye] [bye] nećeš nam nedostajati!!

"Only dead fish swim with the stream"


Slijedi kazna jer TNPL nije objavila izvještaj.

http://www.zse.hr/userdocsimages/financ/TNPL-fin2011-1H-NotREV-N-HR.pdf

Značajan pad prihoda, gubitak od 89 mil. kn, trenutna recesija produbila očekivani pad vozarina na globalnom tržištu.

Štednja je mudrost trošenja.

Gubitak je najvećim dijelom rezultat rata u Libiji i to u drugom kvartalu jer su njihovi brodovi uglavnom bili vezani za Mediteran. Obzirom da se smiruje situacija u četvrtom kvartalu bi trebali početi ostvarivati dobit.

Vidim da se cijena dionice spustila na razinu oko 1000 kuna, poslovanje je trenutno loše, ne očekuje se značajan oporavak, dionica je veći dio godine nelikvidna premda su i druge dionice na ZSE u slabom obujmu trgovanja.

Gdje su stare kolege(zmrklic,ivedome,ileontic..)? možete li postat bdi i bdti? Gdje se može vidit graf i vozarine kako su se kretale kroz godine u dužem periodu?

Inače, TNPL je povlaštenom dokapitalizacijom(oko 30 mil.kn) uz isključenje prava prvenstva drugih dioničara došla do udjela u brodogradilištu VLEN, skoro 50% udjela(oko 48%) pošto na skupštini nikad ne dođu svi dioničari može se reći da imaju većinski udio u odlučivanju, uz to postoje i trezorske dionice. Ovih dana je VLEN ugovorio oko 19 mil.eura vrijedne poslove za strane tvrtke, tvrtka je financijski stabilna, svježe dokapitalizirana, nisko zadužena a TNPL ovime dobiva diverzifikaciju u poslovanju po imovini i prihodima u različitim valutama(kn,eur, USD..).

Štednja je mudrost trošenja.

Mustać je najavio bolju 2011 od prethodne,kad je bio dobitak 13 milijuna dolara dobiti(a očekivali su 12m dolara gubitaka)Koliko vidimo izuzetno je loš prognozer…tako da ne možemo uzeti za ozbiljno ni njegove najave o oporavku vozarina 2013g…
I mene zanima da li netko na forumu prati tankersko tržište pa da napiše koju riječ o tome…
Trenutna cijena na burzi za duži rok izgleda atraktivno,ali ne kupujem dok M. ne ode u mirovinu.

"Only dead fish swim with the stream"

Date Close
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Sep 15, 2011 680.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Sep 14, 2011 681.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Sep 13, 2011 681.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Sep 12, 2011 678.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Sep 09, 2011 683.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Sep 08, 2011 672.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Sep 07, 2011 673.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Sep 06, 2011 675.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Sep 05, 2011 677.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Sep 02, 2011 677.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Sep 01, 2011 677.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Aug 31, 2011 679.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Aug 30, 2011 682.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Aug 26, 2011 693.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Aug 25, 2011 694.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Aug 24, 2011 694.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Aug 23, 2011 687.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Aug 22, 2011 687.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Aug 19, 2011 689.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Aug 18, 2011 692.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Aug 17, 2011 691.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Aug 16, 2011 693.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Aug 15, 2011 695.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Aug 12, 2011 698.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Aug 11, 2011 701.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Aug 10, 2011 705.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Aug 09, 2011 709.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Aug 08, 2011 711.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Aug 05, 2011 714.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Aug 04, 2011 716.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Aug 03, 2011 717.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Aug 02, 2011 716.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Aug 01, 2011 720.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 29, 2011 721.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 28, 2011 722.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 27, 2011 725.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 26, 2011 726.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 25, 2011 730.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 22, 2011 733.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 21, 2011 738.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 20, 2011 743.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 19, 2011 743.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 18, 2011 742.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 15, 2011 744.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 14, 2011 744.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 13, 2011 745.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 12, 2011 742.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 11, 2011 744.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 08, 2011 751.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 07, 2011 752.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 06, 2011 753.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 05, 2011 753.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 04, 2011 750.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 01, 2011 746.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jun 30, 2011 747.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jun 29, 2011 746.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jun 28, 2011 746.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jun 27, 2011 749.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jun 24, 2011 754.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jun 23, 2011 764.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jun 22, 2011 758.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jun 21, 2011 753.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jun 20, 2011 745.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jun 17, 2011 740.00
Baltic Dirty T

idući tjedan će bit bolje...

cijena je takva jer su vozarine u banani, a izgleda da neki, zbog loših odluka-odnosno prevelikih kupovina kao npr. General Maritime plešu po rubu. Frontline i nekoliko pametnijih drže keš i čekaju, nisu se isprsili s narudžbama. Sve ovisi i kakvi se ugovori imaju, neki tu stoje dobro i neće imati gubitaka, tu ne spada Tankerska-izgleda. Sve u svemu biće bankrota ove godine, pa tko ima keš biće prilika. Previše je došlo novih brodova, a premalo posla. To se i djelom i očekivalo no ne u takvom opsegu. Uglavnom jako loše i ne vidi se neki oporavak.

Evo sam pogledao graf General Maritime-a (GMR), lijepo ih je sasjeklo, trenutno su oko 0,30$. Ali ne bih rekao ni da je Frontline-u ugodno. Počeli su godinu oko 25$, a sada su na 6$, a neki dan sam im bacio pogled na bilancu. Ima tu mnogo duga, brodovi su vjerovatno nerevalorizirani i pitanje je kada bi se sveli na market value bi li ostalo išta dioničkog kapitala. Nisam gledao kakve čartere imaju, ali sve u svemu nastave li se vozarine ovako vucarati biti će daj šta daš.
Usput, General Maritime i bulker Genco shipping imaju iste mastermind-e u Upravi, pa su se optimistično nakrcali duga i brodovlja i sad im predubok gaz, sve mi se čini da ih čeka promjena karijere.

Danas opet velik promet(nelikvidna dionica,puno količine protgovane u odnosu na prosjek), te cijena dionice ispod 1000 kn.

Gledam Frontline, Ltd. (FRO.L), u zadnjih 12 mjeseci su pali sa 1900 na 400, ATH je oko 3500 ostvaren tijekom 2008.godine.

—-

Nordic American Tanker Shipping Ltd. (NAT), koji je prema mom mišljenju usporediv sa Tnpl te sam uvijek gledao kako se kreće cijena dionice je u zadnjih 12 mjeseci pao oko 40% odnosno trenutno cijena se kreće oko 16,5 a najvišu cijenu je postigao tokom 2007.godine kad se kretao oko 40-45.

Price/Sales (ttm): 8.43
Price/Book (mrq): 0.85
Total Debt/Equity (mrq): 9.47
Enterprise Value/EBITDA (ttm): 38.36

Inače,
vidljivo su promjene u top 10 tokom 9.mjeseca u strukturi dioničara TNPL-r-a, odnosno dokupu od strane PAKTOR D.O.O. 3.763 0,60%.

Na dan 19.9.2011. imaju :
4. PAKTOR D.O.O. 3.866 0,62 Osnovni račun SPLIT, HRVATSKA + 103

P/S 0,67 2/11
P/B 0,39 2/11
Dug/kapital 110,08% 2/11

Gledajući Genco Shipping & Trading Ltd. (GNK)7.56 vidimo ovo(pad cijene dionice oko 50% u zadnjih 12 mjeseci, ATH iznad 70):
Price/Sales (ttm): 0.61
Price/Book (mrq): 0.24
Total Debt/Equity (mrq): 130.89
Enterprise Value/EBITDA (ttm): 5.76

Štednja je mudrost trošenja.

Čudno, cijene na asku su jučerašnje a nitko ne kupuje, prodaja je u stvari nikakva, 293 komada od čega je 59 komada postavljeno na 8000 kuna. Prvih 10 drži 88% dionica i Paktor pojačava, BV 0,39, ovo je bomba na ovoj cijeni.


Čudno, cijene na asku su jučerašnje a nitko ne kupuje, prodaja je u stvari nikakva, 293 komada od čega je 59 komada postavljeno na 8000 kuna. Prvih 10 drži 88% dionica i Paktor pojačava, BV 0,39, ovo je bomba na ovoj cijeni.

Pa skidaj, što čekaš!

Parche mihi, Domine, quia Dalmata sum!

New Report

Close