LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

BDI


pošto vozarine rastu, a ovdje baš nema neke aktivnosti, zna li tko koji brodarski index najviše odražava tip poslovanja LPLH u odnosu na vrstu brodova…

Ovdje se polako opraštaju od brodarskih indexa.
Vrjednost LPLH je u hotelima i zemljištu. Još malo pa će sve što ima veze s plovidbom
ostati samo u imenu tvrtke.
A i to se može promjeniti.

Trenutna situacija je sljedeća

Today:
BDI 1138 (+35)

Time Charter Average (USD)
CAPESIZE 7569 (+847)
HANDYSIZE 10336 (-12)
SUPRAMAX 13517 (+94)
PANAMAX 8689 (+311)

Za Losinjsku su najbitnije Handysize i Supramax vozarine


Ovdje se polako opraštaju od brodarskih indexa.
Vrjednost LPLH je u hotelima i zemljištu. Još malo pa će sve što ima veze s plovidbom
ostati samo u imenu tvrtke.
A i to se može promjeniti.

Ne znam je li se netko potrudio izdvojiti brodarstvo (odnosno 50% koliko u stvari ima LPLH) i pokušao poigrati s brojkama. Dakle kad bi se recimo sutradan LPLH riješila brodarstva (prepustila ga nekome za jednu kunu – fikcija ali zamislimo) njena bilanca bi otprilike izgledala ovako:

IMOVINA: 148 mil kn (od toga 35 mil kn novac u banci)
OBVEZE: 6,6 mil kn

PRIHODI: 55 mil kn (ne računajući financijske prihodi koji iznose 47 mil kn i većina se odnose na brodarstvo i iako nije navedeno koliko se točno odnosi na brodogradilište i turizam to bi moglo biti između 5 i 10 mil kn)
RASHODI: 55 mil kn

DOBIT: 5 do 10 mil kn ovisno o tome koliki su financijski prihodi (pretvoreno u dobit/dionici dolazi se do između 7,5 i 15 kn/dionici odnosno P/E između 8,4 i 4,2)

P.S. Sve se ovo bazira na tome da 50% brodarskog sektora vrijedi 1 kn (naravno da vrijedi puno više iako trenutno ti brodovi stvaraju gubitke). Jedno je sigurno, a to je da se dionice LPLH mogu kupiti po cijeni kao da će sutra u stečaj, a brojke needvosmisleno govore da se radi o izrazito stabilnom poduzeću vrlo svijetle budućnosti.

P.P.S. LPLH u portfelju mi je 14%, a prosječna cijena nažalost 108 kn ali polako je smanjujem:)

Dvostruko dno,BDI već dva tjedna u porastu,JDPL bježi 30kn,a uvjek se ravnao s LPLH..
gospodin xy u prvih deset.
pametnima dosta

http://www.ferroalloynet.com/trade/offer_indonesian_nickel_ore_0dc12d9d_03c6_4c15_b467_61373e6ba24e.html

Jel treba ko nikla… 🙂

http://www.zse.hr/default.aspx?id=41537

Poziv na glavnu skupštinu.

Netko je zaustavio pad na lplh [embarass]…jel to sad znači da ide rely pa da kupim kartu ili se opet radi o lažnoj uzbuni??

Laži izmišljaju ljubomorni i nesposobni šire ih budale a vjeruju idioti!!!

Evo i izvjesca http://zse.hr/UserDocsImages/financ/LPLH-fin2012-2Q-NotREV-K-HR.pdf

Izvješće katastrofa.

Zasto katastrofa? Nema nekog povecanja obveza a pola gubitka cini amortizacija…

Drugi kvartal sam za sebe je u minusu 12 mil kn, a za to su zaslužni veliki financijski rashodi u iznosu od 26 mil kn i amortizacija od također 26 mil kn. Na nivou grupe te dvije brojke kada se zbroje daju iskazani gubitak od 54 mil kn. Da se htjelo izvješće je moglo biti puno bolje prikazano, a gubitak računovodstveno puno manji.
Tržišna kapitalizacija je svega 30 mil kn, prihodi na nivou prošlogodišnjih tako da se lako mogu podmirivati obveze, P/B kao da je firma pred stečajem samo 0,13, keš u banci 57 kn/dionici i ostala kratkotrajna financijska imovina dodatnih 14 kn/dionici. Ovdje treba biti pametan i ne prodavati po ovim mizernim cijenama.

Meni se mizerna cijena činila i na 150kn, no koliko vidim nije baš bila mizerna. To nje bi se lijep postotak ubrao

brodarski sektor još dugo neće na zelene grane, voze s 0 ili čak s minusima samo da ne stoje besposleni…a gospodarska situacija u svijetu je loša i neće uskoro biti bolja tako da nema žurbe za ulazak u brodarske dionice pa tako ni u ovu

moji postovi su osobno mišljenje te nisu investicijski savjeti niti poziv na kupoprodaju dionica!

LPLH je uvjetno rečeno brodarska dionica. Prema zadnjem izvješću oko 55% prihoda samo ostvaruje od brodarstva.
Ono što je zanimljivo, a nitko još nije spomenuo su vrlo veliki rashodi brodarskog sektora Lošinjske plovidbe u odnosu na ostale brodare. U prvih pola godine su rashodi na nivou grupe u brodarskom sektoru iznosili 141 mil kn. Usporedbe radi rashodi ULPL koja ima duplo više brodova u floti bili su u istom razdoblju 164 mil kn, a rashodi ATPL koja u floti ima četiri puta više brodova bili su 232 mil kn. JDPL koji ima gotovo duplo više brodova u floti ima rashode 122 mil kn.
Ono što želim reći, troškovi brodarskog sektora LPLH što je vidljivo uspoređujući s drugim brodarima su zaista visoki. Ako netko zna više o tome mislim da bi rasprava u tom smjeru bila vrlo zanimljiva…

New Report

Close