JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Nema više. Gotovo za danas. Ajte kući. Iš, iš. [lol]

Izgleda da bi Tech opet mogao biti u pravu.

Opako…

BDI Baltic Exchange Dry Index 1070 UP 34
BCI Baltic Exchange Capesize Index 1981 UP 9
BPI Baltic Exchange Panamax Index 795 UP 76
BSI Baltic Exchange Supramax Index 512 UP 24
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 300 UP 5

To su odlične vijesti, BDI danima raste, polako ali sigurno, a BDP u USA je puno bolji od očekivanoga, tj. pali su puno manje od predviđanja. EU se već zeleni, USA takodjer, a valjda će i ova naša burzica konačno krenuti gore. Brodari su ti koji će prvi potegnuti gore čim dođu prve naznake da je stao pad gospodarstva i da bi mogao uslijediti oporavak. [thumbsup]

dugoročni dioničari (držioničari) su na burzi pušioničari - trejdanje je zakon.


….jutro

-U "Slobodnoj" je jutros izašao članak o prodaji državnog udjela u brodarima ….

-Ne znam novinara (valjda nije kao SM iz VL…) , ali ako u tome ima istine ….
….mogao bi Arnold S. (za prijatelje Guverner) uzeti pinku na JDPL …..

-ATPL možda neće puno reagirati , jer se radi o cca.10% , ali JDPL je većinski državni , a
navodno imaju love …. , pa bi kupac imamo interesa platiti dosta više od
ovaga sada ….

-Pitanje je , ima li tu istine i kakva bi bila dinamika posla ,i kada bi to bilo aktualno ….????

-Državi treba love … , ali to je tako uvjek ….. , bila kriza ili ne … [smiley]

…..možda netko zna više ….?????

.Dr M Wagner

Prenosim post kolege s topica ATPL, obzirom da spominje i skoru privatizaciju JDPL. Probao sam naći na netu,ali nisam uspio, pa ako netko ima online izdanje SD bilo bi super da stavi ovdje jer privatizacija JDPL zasigurno bi ovu dionicu lansirala prema 200 kn, pa da znamo da li da se u ponedjeljak i dalje liparimo na 130 ili idemo skidati s prodaje [wink]

dugoročni dioničari (držioničari) su na burzi pušioničari - trejdanje je zakon.

Na glasine se kupuje a na vijesti prodaje, bar tako kažu… [lol]

tako kažu, istina, a često se to pokazalo kao točno!
s druge strane, sad dok je cijena na dnu idealna je prilika muljatorima na vlasti za zdilat JDPL nekome za male pare (recimo po 150 kn, iako JDPL samo keša ima 170 kn per share+ sve ostalo), uz opravdanje da je država u k…. i da mora pod svaku cijenu doći do keša da ne bankrotira… u mutnom se najdeblje ribe love

Nitko neće da posta članak iz Slobodne Dalmacije o privatizaciji JDPL??
Pa kakve ste vi kolege forumaši?? ili šutite jer se sutra spremate kupovati na glasine, kako kolege pišu? [rolleyes]

dugoročni dioničari (držioničari) su na burzi pušioničari - trejdanje je zakon.

[sealed]

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

[sealed]

Baltic Dry Index posts eighth straight rise

Despite many analysts and brokers claiming that the Chinese Holidays would have a negative impact on the BDI (Baltic Dry Index), it managed to post yet another rise, the eighth in a row.

It ended the session at 1036 points, up by another 22 points against the previous day. But this time around, it’s the smaller types of vessels that were responsible for the Index’s rise.

Up until the beginning of last week, larger types of vessels, the capesize ones, also considered as a benchmark for the market, were the leaders in terms of dragging the BDI up. But from the middle of the week, it was primarily the Panamax sector that posted rises.

The Capesize Index was down 34 points yesterday at 1972, but the Panamax Index posted yet another increase at 86 points and 719 in total. Smaller increases of 15 and 5 points respectively were seen in the Supramax and the Handysize sectors.

Nevertheless, cargo activity is still low, due to Holidays in the Far East, but this hasn’t managed to restrain the market’s rise. According to Fearnley’s mid-week report, rates for capsizes increased during the last week, with time charters moving up from a daily average of $15,000 to $18,000.

“The tonnage situation is still tight in the Atlantic and Far East ships are again looking to Brazil to find employment. The rate gap between Atlantic r/v and Far East r/v is increasing and now stands at $18,500 and $14,000 respectively. Vale has taken a break in their Brazil/China fixing, obviously finding the present rates of $17,000 on the high side” said Fearnleys.

As for the panamax market, the broker commented that more cargoes have been seen from the Atlantic to the Far East and with owners “hesitating to visit the terrible Pacific market, levels increased to $11/12,000. Atlantic rounds are at around $5-6000 daily. The Pacific rounds are still at $2/3000 level and 4-6 months are paying around $6500/7000. For trips back to the Atlantic vessels fixed in the region of $1600”.

Published : February 2, 2009

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Ma kakav članak, koliko ja vidim nema nikakav članak!


Nitko neće da posta članak iz Slobodne Dalmacije o privatizaciji JDPL??
Pa kakve ste vi kolege forumaši?? ili šutite jer se sutra spremate kupovati na glasine, kako kolege pišu? [rolleyes]

Ima članka, potraži novinu od subote pa pročitaj. Burzovno ulaganje ponekad traži da se digne guzica iz fotelje i malo prošeta u potrazi za informacijama.

Nažalost, trenutna cijena govori više od 1000 riječi

Hell is Empty and all the Devils are Here

Netko se gadno iskrcava na JDPL-u i sad kao ima neke info. To bi možda prošlo krajem 2007. ali sada kad daleko bolje info ne podižu cijenu dionice, teško. Vrijedilo je probat, zar ne?? Kad vam je toliko hitno za prodat evo ja ču kupit po 50 kn.

Stavi nalog na 50 pa kupuj. Zašto imaš potrebu to oglašavati i na forumu. Možda zato jer si teškom mukom skupio tih 50. Koliko je to kava i ćevapa?

New Report

Close