JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Vrlo je zanimljivo da je skoro cijele prošle godine svima cijena dionice od 130 – 160 kn bila odlična za ulazak, tu su se pisali hvalospjevi. Međutim, danas nikom ne vrijedi ni po 50 kn, mada se u poslovanju nije ništa drastično promijenilo. Gubitci i vozarine su slične, uprava je ista… Dakle, svi bi kupovali kad je BDI visok i kad se ostvaruju dobitci. Ali onda dionica sigurno ne bi bila 50 kn. Procitam komentare da se sada ne isplati ulagati u brodare jer su vozarine niske, nego tek kad se tržište oporavi. E pa kad dođe do oporavka, kupovat će se onda po znatno većoj cijeni od današnje. Ako se zna da će neka dionica za X godina vrijediti 100 kn, već danas će njena cijena biti 99 kn.
Ne kažem da tu nema rizika i po 50 kn, međutim, on je dosta smanjen. Što dionica više padne sve je manje rizičnija.
Ja sam odlucio pomalo kupovati na ovim razinama. Rizika ima, ali bome i solidnih izgleda da ulog poduplam.



šta nitko ne prokomentira godišnji izvještaj?
izašao 30.04….svi ostali bez teksta?
119 milijuna gubitka….
koji je brod idući na listi za prodaju?

A di si ti vidio taj gubitak?

To je kad se investiranjem bave financijski nepismeni ljudi. Dakle, gubitak nije nastao iz poslovanja nego revalorizacije imovine i ne utjece na novcani tok firme.

I kakve veze taj i takav gubitak ima sa prodajom imovine? Pises gluposti….po ne znam koji put.
[/quote]
Dragi moj fahrudine!

Weekend završio pa se i ja malčice javljam. Tebe koji kako vidim pišeš zbog altruizma i poštenog informiranja čitatelja foruma (nedao bog zbog vlastitog du..ta) bi molio da prokomentiraš odnos dugoročnih i kratkoročnih obaveza i realne vrijednosti flote. Bolje da to napraviš ti koji prštiš od objektivnosti nego ja stari druker.

Unaprijed zahvalan druker (na niže) Techman

PS Kvisko pitanje. Da li je flota u bilanci revidirana na stvarnu vrijednost?

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Ne flota nije svedena na pravu vrijednost, ali nije ni u jednog brodara jer bi to trazilo stalnu reviziju njezine vrijednosti.

Samo cu ti reci za kraj:

Na kraju se novci broje. I da ne pada snijeg da pokrije brijeg, nego da zvjeri zametnu tragove.

Interview s predsjednikom Uprave Jadroplova

– o prodaji Bulića
– neuspjeloj privatizaciji
– prolongiranju novogradnji za 2017.

http://radio.hrt.hr/ep/pomorska-vecer/110394/ (8 min ->)

http://www.njuskalo.hr/sve-ostalo/dionice-croatia-records-zagreb-ulaganje-oglas-15145379

@fahrudin

čitaj svoje postove kada je jadroplov bio na 130 kn…i kada sam upozoravao što bi se moglo dogoditi ukoliko ne prođe privatizacija…ia kada smo se prepucavali da li je 130 kn malo ili previše za jadroplov….isto si rekao…”šuti, ne blebeći…nemaš pojima…”
eto…jadroplov na 50 kn…u izvještaju stoji 119 milijuna gubitka…svidjelo se to vama ili ne…
kada je atlantska napravila usklađenje osnovnih sredstva (brodova) sa tržišnim vrijednostima, onda je to u bilanci prikazala…pa joj je dugotrajna imovina smanjena za cca 700 milijuna kuna…
po izvještaju jadroplova…flota i dalje vrijedi gotovo 900 milijna kuna…a mislim da smo prežvakali na prethodnim stranicama kako je stvarna vrijednost u ovome trenutku vrijednost flote oko 80 milijuna dolara…ako ne i nešto niža….po srednjem tečaju hnb-a, dolar je na 6.78…pa bi onda trebalo prikazati vrijednost flote oko 540 milijuna kuna….
a vidjet ćemo sutra kako će izvješće ocjeniti tk…sa +10% ili -10%….

Ma o cemu ti pricas u konsolidiranom je izvjescu gubitak 59 milijuna kuna nakon otpisa 80 milijuna kuna imovine?

I nije za neprivatizaciju iskljucivi krivac drzava nego stanje na trzistu vozarina brodova za rasute terete. Pogledaj cijene dionica slicnih inozemnih brodara pa ce ti sve biti jasno.

Ponavljam ti, bolje ti je da sutis i ne pises gluposti. Pisi o onome sto razumijes, a nemoj komentirati ono sto je van tvog dometa. Bez uvrede.

@bibi
Intereresantan intervju sa predsjednikom uprave Jadroplova. Kaze da tvrtka nije uzdrmana,vec kao i svi brodari u svijetu prolaze krizu u brodarstvu.o privatizaciji ni rjeci.da ne krece novi krug prodaje ili dokapitalizacija?!
Ja sam usao na ovim razinama,jer mislim da je i te kako prihvatljiva,nije mi u interesu da drukam i ljude navidim na rasprodaju kao vecina ovdje. te cu dokupit vec sutra ako bude niza ili cak ako cijena krene na vece razine iz nekog razloga.

@ fahrudin

E pa taj tvoj snijeg zameo odgovor na moje pitanje o dugovima i vrijednosti flote. Vidim da si pravi znalac kad je JDPL i njegova dionica u pitanju i nadasve objektivan. Da si ranije pratio JDPL ili da si bolje informiran znao bi da je uprava sa Papićem i Vicelićem koristila računovodstveni model u kojem se konstantno radila korekciju vrijednosti brodova. E sad je to novi talent promijenio. Zašto? Iz jednostavnog razloga jer bi FI bila katastrofalna ali vjerodostojna.

@ marcipan

Bila 80.000.000 USD ali pad se nastavlja i jedan je brod manje. Moja odokativna procjena je da su dugovi i vrijednost flote negdje u egalu. Drugim riječima vrlo sitan korak do negative equity, da ne spomenem domaću riječ koja bi mogla izazvati infarkt miokarda nekim investitorima-piscima na ovom forumu.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


@ fahrudin

E pa taj tvoj snijeg zameo odgovor na moje pitanje o dugovima i vrijednosti flote. Vidim da si pravi znalac kad je JDPL i njegova dionica u pitanju i nadasve objektivan. Da si ranije pratio JDPL ili da si bolje informiran znao bi da je uprava sa Papićem i Vicelićem koristila računovodstveni model u kojem se konstantno radila korekciju vrijednosti brodova. E sad je to novi talent promijenio. Zašto? Iz jednostavnog razloga jer bi FI bila katastrofalna ali vjerodostojna.

@ marcipan

Bila 80.000.000 USD ali pad se nastavlja i jedan je brod manje. Moja odokativna procjena je da su dugovi i vrijednost flote negdje u egalu. Drugim riječima vrlo sitan korak do negative equity, da ne spomenem domaću riječ koja bi mogla izazvati infarkt miokarda nekim investitorima-piscima na ovom forumu.

Dobro sam ja sve pratio, bolje nego ti, al ni to sto su oni radili nije imalo nikakvog smisla jer to nitko normalan na svijetu nije radio, a to pokazuje i bilanca i kako je napravljen otpis u “onoga” tko te placa da pises clanke i izmisljas price.

Ja se slazem da upravu treba promijeniti, al se ne slazem da se firma nekome pokloni kako je to tvoja bratija zamislila. Pa sto su onda ponudili na pretproslom natjecaju 60 kuna kad ne vrijedi ni kunu?

Znalci. Nema sto.

I kad si tako transparentan i fin gospodin, sto ne kazes i ne napises za koga radis? I na cijoj si platnoj listi? Cisto da ljudima bude jasnije tvoje necisto trabunjanje po tiskanim medijima i po forumu.

Evo samo da još napišem jednu stvar jer mislim da više neću pisati (a vjerojatno ni prečesto čitati ovaj forum) jer je potpuno besmisleno i obično gubljenje vremena.

A mislim da bi bilo pametno i nekim drugim forumašima da malo odustanu od “spamanja” ove teme svojim “dobronamjernim” postovima.

Svima koji se bave ovom dionicom reći ću samo jedno: bilo bi jako pametno poslušati što kaže direktor JDPL, o stanju i budućnosti tvrtke.
A ove “nepristrane” analize i očekivanja pojedinih forumaša slobodno se može okačiti mačku o rep jer znamo za što služe.

Poruka onima koji žele ukazati na nešto: obrazložite to konkretnim stvarima jer inače takvi komentari ispadaju neozbiljni i samo s jednom svrhom (znamo kojom).

A za one po kojima će najvjerojatnije država pri prodaju JDPL morati staviti u natječaj da ga poklanja i da će još nabaciti koji milion povrh (da se nađe) [emo_palacd] !

Smatram da bi se oni koji namjerno žele prikazati stvari u nekom drugom svjetlu i time potiču neke od investitora na nerazumne odluke, trebali barem javno ispričati ako se ispostavi da su te poruke bile obmanjujuće i ako su ih navele na rasprodaju njihovih dionica na preniskim razinama (npr. pri izračun NAV-a i usklađenju vrijednosti brodova u bilanci)!

A što se tiče budućnosti, naravno da nitko ne zna kad će i po koliko država objaviti novi natječaj, kakve će biti vozarine za godinu dana, kakve će biti cijene brodova…
A svaki od tih podataka je (pre)jako bitan za evaluaciju vrijednosti poduzeća (a time i dionice).
Onaj tko se usuđuje to prognozirati mora snositi i odgovornost za te prognoze kao što sam već gore rekao.

Toliko!


šta nitko ne prokomentira godišnji izvještaj?
izašao 30.04….svi ostali bez teksta?
119 milijuna gubitka….
koji je brod idući na listi za prodaju?

Anonimno, 04.05.2015. u 09:15

Gubitak od 72 kune po dionici.Tko to može komentirati?

A zašto onda ne kažete da je u toj istoj bilanci iskazana vrijednost kapitala JDPL nešto iznad 320 kn?

Iako znamo da se to treba revalorizirati na niže, eto samo da vidimo kako izgleda ta brojka kad se već želi komentirati izvješće.
Ali to je ionako “SAMO” 600% iznad trenutne cijene dionice.

Svi mi znamo da se ni nakon najpesimističnije procjene flote i ostale imovine nikako ne može doći ni blizu trenutne burzovne cijene (a kamoli što neki tu zazivaju i niže razine).

Ali naravno da je nekima to teško prihvatiti, pa se pokušavaju držati i za posljednje slamke!

2 velika supramax-a(57.000 dwt)iz 2011. su prodana za 11.7m usd po brodu,bank sale.izvor je SEASURE MARKET REPORT od 1.svibnja.


2 velika supramax-a(57.000 dwt)iz 2011. su prodana za 11.7m usd po brodu,bank sale.izvor je SEASURE MARKET REPORT od 1.svibnja.

A Boga mi, netko ih je i kupio… i to s namjerom da na njima i s njima zaradi…

Vrijeme ne stvara mudrace nego starce!

ovim tempom, korz 2-5 godina stečaj pa onda za 1 HRK.
A mogli su zavrtiti OK “priču”.
Bolje sjebat do kraja….

Bulk carrier Aristea M DWT 45.473 , proizveden 1997, prodan 17.04 za 4,8 Mio USD
Bulk carrier D.F.Bulić DWT 42.584 , proizveden 1997, prodan 21.04 za 3,55 Mio USD

Da ne bude zabune oba geared 4×30 crane. DFB poznata i priznata hrvatska kvaliteta.

Izvor: podatci preuzeti iz Clarcson Research Services 01.05.2015.

Ima li ko kakav komentar? Budem li ja komentirao opet će me fahro da navijam za one koji me plačaju. Fahro iz tvojih usta u božje uši.

Poziv investitorima!

Investitori pozivam vas da me unajmite da vam pišem i to dobro platite. Vi od toga baš i nećete imati koristi ali ja hoću :-).

Ovaj post važi kao direktna obavijest.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

New Report

Close