JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Imas ih u vlasnistvu,a ne posjedu no nebitno. Imas H nalog na 69 ok moze biti da je tu svega 116 komada ali cisto sumnjam. Ova dionica je poput zvijezde i to padalice.

Uistinu, bez svoje samostalnosti, narod ne može biti narodom, osobom, nego je samo puk - množina čeljadi! Dokle budemo imali domaćih izdajica, dotle ćemo imati tuđinca gospodara!




trpaj rukama i nogama.Pa ili ne vjerujes u hrvatsku brodogradnju.Nisi valjda ocekivao da potone brod star 6 mjeseci.

Lijepa vam je ta mapa koja pokazuje kuda brodovi plove, ali mene više zanima mapa koja se zove bilanca. A u njoj piše da dugovi iznose oko 50 mil. $, a za toliko se danas mogu prodati ova dva najnovija broda….
[/quote]

Ta dva broda realno se ne mogu prodat ni za 30-32 milje dolara oba.
[/quote]
Odakle ti to da se novi supramax prodaje po 15 milje dolara? Kolko ja vidim prema raznim brokerima, 20 se minimalno može dobiti.

Cuj gatam na fazol pa mi cijene dolaze iz mojih gatanja.Ajde vidi ovo doduse ovo su panamaxi i to ice class pa mi reci koliko vrijede ove dvi Jadroplovove karampane cak i da uzmemo da brodovi nemaju nikakvih problema.Znaci nove mozes narucit za oko 20,ako uzimas dva cijena vjerujem oko 18 za racionalne privatne brodare.Cisto sumnjam da bi bila vise.Ali ako zelis vecu cijenu evo ja cu ti napisat da vrijede 50 svaki(mislim za potrebe foruma i genijalne uprave Jadroplova)

ATHENS, Greece, March 29, 2012 (GLOBE NEWSWIRE) — Diana Shipping Inc. (NYSE:DSX), a global shipping company specializing in the ownership and operation of dry bulk vessels, today announced that it has signed, through separate wholly-owned subsidiaries, two shipbuilding contracts with China Shipbuilding Trading Company, Limited and Jiangnan Shipyard (Group) Co., Ltd, for the construction of two Ice Class Panamax dry bulk carriers of approximately 76,000 dwt each for a contract price of US$29 million per vessel. The Company expects to take delivery of the vessels during the fourth quarter of 2013.

http://www.globenewswire.com/newsroom/news.html?d=250587

Uistinu, bez svoje samostalnosti, narod ne može biti narodom, osobom, nego je samo puk - množina čeljadi! Dokle budemo imali domaćih izdajica, dotle ćemo imati tuđinca gospodara!

Newbuilding resale bulker prices are still softening and keep falling.

Tendencija je pad cijena jer tko god kupi brod sada vozi ga sa gubitkom. Evo ovo je staro 20 dana.Znaci novi brod koji izlazi iduci mjesec.Narucitelj uzeo cca 9 milja dolara gubitka na brodu i drzi da mu je to bolje nego preuzest brod i stavit ga u pogon.Cudni neki brodovlasnici je li??? I sto mislis onda koliko jadroplovove perjanice Solin und jarannen vrijede. Kad ce se to otplatit sa sadasnjim vozarinama koje ne da ne donose profit vec svakodnevni minus i pitanje kad ce okrenit trend,a u startu preplacene???

A 58,000-dwt China-built supramax newbuilding was sold in a resale deal at $22m, brokers report.
The Rosanna D is under construction at Yangzhou shipyard in China. It has been reported sold to an unknown buyer for $22m with delivery scheduled for next month.
Most recently the resale of two 58,000-dwt supramaxes under construction at Zhejiang Jingang shipyard in China was linked to Laskaridis Shipping for delivery this month and the next at a price of $22.5m each.
The value of the Rosanna D was estimated at $31.2m by VesselsValue at the beginning of this year but it plummeted during the course of the year.

http://en.eshiptrading.com/news/d/222/3128/

Uistinu, bez svoje samostalnosti, narod ne može biti narodom, osobom, nego je samo puk - množina čeljadi! Dokle budemo imali domaćih izdajica, dotle ćemo imati tuđinca gospodara!

korisniče frankie,
jako ste se raspisali, a od velikog pada ništa. Umjesto što pišete nadugačko i naširoko bolje vam je da pazite da vam ovo malo dionica, što ih ima na cijeni ispod 70 kuna, netko ne odnese ispred nosa…morate priznati da bi to bilo jako smiješno [lol]

[b]Jednog dana krenuli smo mi putem kojim nisu mogli svi. Bili smo sigurni u svoj hepiend. U svoj dixie band[/b].

Ne mislim ulagat u brodare tako skoro. Pisanje je argumentirano i potkrijepljeno. Sad kad nemate drugu mogucnost diskreditacije onda je jedini argument da drukam radi jeftine kupnje. Da zelim ulazit u brodare onda bi ulazio u Seateam(Frontline),a sigurno ne u ovakvo smece od brodara.Zasto nisu narucili brodove u Kini,Koreji nego u skveru. Njihova lijenost i zelja da im brod bude pod nosom kostala je dionicare preko 60 miljona dolara gubitka.Zar to ne govori sve. Taj novac su u ovom trenutku 3 nova broda!!!!!

Uistinu, bez svoje samostalnosti, narod ne može biti narodom, osobom, nego je samo puk - množina čeljadi! Dokle budemo imali domaćih izdajica, dotle ćemo imati tuđinca gospodara!

Ma, samo vi pišite….samo pazite, dok tako ostrašćeno pišete, da vam se opet ne potkrade riječ smeće. To je riječ koja jako puno govori o piscu, o njegovim namjerama, željama, motivima… Riječ smeće, čovjek napiše ili izgovori tjeran jakim negativnim emocijama, to nije dobro za čovjeka, pa čak i ako mu takvo pisanje napuni džepove, jer kvari mu i prazni dušu [wink]

[b]Jednog dana krenuli smo mi putem kojim nisu mogli svi. Bili smo sigurni u svoj hepiend. U svoj dixie band[/b].

Pa kako nazvat brodara koji je flotu od skoro 30 brodova u nepunih 20 godina doveo na 7,koji brodove preplacuje ne 10% nego 100 %.Koji uzima brodove po suludim cijenama kad se krizi ne vidi kraja. Mozda firma i nije smece ali svaka uprava do sada to jest. Firma koja je svoj tehnicki management dala privatnoj firmi i onda toj istoj firmi placala usluge tehnical i crew managementa.Za mene je to smece,a za vas valjda management na hrvatski nacin.Zato i je tako uspjesan.

Uistinu, bez svoje samostalnosti, narod ne može biti narodom, osobom, nego je samo puk - množina čeljadi! Dokle budemo imali domaćih izdajica, dotle ćemo imati tuđinca gospodara!

Ukoliko RAIFFEISENBANK iz top 10 mora van, to je nekih 6.700 dionica. Kako, kad i na kojim razinama oni to misle istovariti? Izgleda će si morati oni još dobro spustiti cijenu.
A što ako i ovaj Jadran Kapital u likvidaciji mora rasprodati???
Pa to je dodatnih 15.000 dionica na prodaji!
O bože, gdje sam gledao i što sam mislio kad sam se ovim natovario…
S tim novcem bih danas mogao lagano ući u isti taj top10 iz kojeg ovi bježe.

Dionica ciljanog društva do ciljana cijene nikada neće doći, jer kolikogod vi lupali po kupnji prodaja se čvrsto drži – do 80 kuna uvijek ista količina 1.288 komada [wink]

[b]Jednog dana krenuli smo mi putem kojim nisu mogli svi. Bili smo sigurni u svoj hepiend. U svoj dixie band[/b].

RAIFFEISENBANK po malo odvaja od svog paketa i prodaje misleći da će tako značajno spustiti cijenu i jadrankapitalu jeftino izbiti njegov paket. Mislim da su se malo pogubili, a malo preračunali [wink]

[b]Jednog dana krenuli smo mi putem kojim nisu mogli svi. Bili smo sigurni u svoj hepiend. U svoj dixie band[/b].

Vidite, po sadašnjoj tržišnoj cijeni od 65,22 kune po dionici ciljanog društva ispada da jadroplov dd vrijedi svega 106,7 milijuna kuna ili 14,2 milijuna eura ili 19,4 američkih dolara…pa je l’ mi o istom pričamo?!…pa, nije vam jadroplov tamo neki kajak klub [lol]

[b]Jednog dana krenuli smo mi putem kojim nisu mogli svi. Bili smo sigurni u svoj hepiend. U svoj dixie band[/b].

New Report

Close