IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Tržišna vrijednost HT-a je oko 17-18 mlrd kn, vrijednost ovog posla u CG oko 20 mlrd kn!!!! :)))
Niti jedna tvrtka u Hrvatskoj nije dobila niti približno ovako velik posao igdje. Leti, leti igh….kad -tad mora doći na fer cijenu 7,500-9,000, ma i to je malo:)

Zahebao sam se kada sam je prodao po 3300 nakon što sam je kupio po 2670, a vidite gdje je sada. Poslije sam je kupio po 4160 nakon čega je porasla i preko 4500 kn, a jučer dotaknula 3800.

Više se neću zahebati i prodati je pa makar kretkoročno pala natrag na 3300. Ako je i prodam, to će biti daytrade jer jako oscilira.

halfte trinken, halfte Šarcu geben

Ovdje upišite svoj komentar… [lol]

Najvažnije je da se ugovoreni poslovi odrađuju bez problema dok se istovremeno ugovaraju drugi veliki poslovi. Sasvim normalna stvar je i ova korekcija stranih i našeg tržišta.
Građevinari su poznati po velikim oscilacijama u relativno kratkim razdobljima, stoga kad ovo tržište ponovo krene uzlaznom putanjom, ova dionica može ponovo odraditi veliki rast u kratkom vremenu.

Periculum in mora.

zadnja informacija: ugovor je prihvatila vlada CG, svečano potpisivanje ugovora od 2.77 milijardi eura u ponedjeljak ili utorak


Zahebao sam se kada sam je prodao po 3300 nakon što sam je kupio po 2670, a vidite gdje je sada. Poslije sam je kupio po 4160 nakon čega je porasla i preko 4500 kn, a jučer dotaknula 3800.

Više se neću zahebati i prodati je pa makar kretkoročno pala natrag na 3300. Ako je i prodam, to će biti daytrade jer jako oscilira.

Nadokupi i strpi se……

http://www.vecernji.hr/newsroom/news/international/3304859/index.do;jsessionid=65B81E14E8E5DA43E8CB82D142AF96CB.1

[thumbsup]

"Day after yesterday"

Isplati se prenijeti dio članka:
07. 06. 2009. | 21:50

POSAO STOLJEĆA Hrvatski konzorcij u utorak u Podgorici potpisuje ugovor koji građevinare čini najvećim izvoznicima
Radićeva cesta kroz Crnu Goru vrijedi kao sto tankera

Autor PETAR GRUBIŠIĆ

Na zahtjevnoj autocesti kroz susjednu državu bit će mnoštvo impresivnih objekata, poput mosta preko Skadarskog jezera

Novoosnovani hrvatski konzorcij Konstruktor, čiji su vlasnici splitski Konstruktor-inženjering i zagrebačke tvrtke IGH i Tehnika, u utorak će u Podgorici s crnogorskom Vladom potpisati ugovor o gradnji autoceste Bar – Boljare, koja povezuje jug i sjever Crne Gore. Vrijednost posla je 2,77 milijardi eura, a građevinski vrlo zahtjevnu trasu od 169 kilometara hrvatski građevinari moraju završiti do listopada 2016. godine.

Pomoć države
Otkako je Hrvatska postala samostalna država, to je najveći izvozni posao hrvatskog gospodarstva i građevinarstva.

Posao stoljeća hrvatski konzorcij dobio je na javnom natječaju, na kojemu je sudjelovalo još pet moćnih građevinskih konzorcija iz Austrije, Grčke, Izraela i Francuske. Konzorcij Konstruktor je u stopostotnom hrvatskom vlasništvu, a osnovale su ga tri građevinske tvrtke. U njoj splitski Konstruktor-inženjering ima 60 posto udjela, IGH 25 posto, a Tehnika 15 posto.

– Ovim poslom naše građevinarstvo je postalo najbolji i najprofitabilniji hrvatski izvozni proizvod – zadovoljno kaže Jure Radić, direktor IGH.

Za one koji ne znaju koliko je 2,77 milijardi eura, najbolje je reći da toliko iznosi trećina ukupnog godišnjeg hrvatskog izvoza. Ili, primjerice, da bi zaradili toliko novca, hrvatski brodograditelji, koje snažno potpomaže država novcem iz proračuna, morali bi napraviti sto velikih brodova čija je vrijednost oko 30 milijuna eura. Ako k tome pribrojimo i činjenicu da će konzorcij Konstruktor još 30 godina upravljati crnogorskom žilom kucavicom, koju će izgraditi za manje od sedam godina, onda je to bez sumnje najveći izvozni iskorak hrvatskih cestograditelja. Naime, glavna crnogorska autocesta gradit će se po principu javno-privatnog partnerstva kao što su se u Hrvatskoj uoči Svjetskog prvenstva u rukometu gradile sportske dvorane.

Sadašnju prometnicu napravljenu prije 50 godina zamijenit će moderna europska autocesta čiju atraktivnost zasad dočarava kompjutorska simulacija (na slici)

– Ponuda našeg konzorcija obuhvaća projektiranje, izgradnju, financiranje, održavanje i upravljanje autocestom tijekom razdoblja izgradnje i 30 godina koncesije. Dijelom će se izgradnja autoceste financirati iz cestarine, dijelom iz kredita koje smo osigurali kod Zagrebačke banke, a dio će financirati i crnogorska Vlada – dodaje Jure Radić.

Crnogorski ministar prometa Andrija Lompar, pak, kaže da je to prvi projekat javno-privatnog partnerstva u njegovoj zemlji.

– Teško je bilo naći domaće resurse za ovako velik posao. Vlada je odvojila sto milijuna eura za gradnju prve dionice autoceste, a taj novac će biti uplaćivan investitoru u četiri tranše – kaže ministar Lopmar.

Dragocjeno iskustvo
Kao što su vlasnici konzorcija Konstruktor bili vješti u pregovaranju i dobivanju graditeljskog posla stoljeća, tako će i njihovi radnici, inženjeri, projektanti, mostograditelji i tunelograditelji, zajedno sa svojim kooperantima morati biti vješti u gradnji vrlo zahtjevne autoceste.

Čak 37 posto duljine objekata na toj trasi otpada na zahtjevne tunele, mostove i vijadukte. Po projektu je predviđeno da moraju probiti 48 tunela i izgraditi 107 mostova i vijadukata.
– Cijela trasa dijeli se na pet dionica. Prioritetna dionica je Smokovac – Mateševo od 40 kilometara. Nalazi se sjeverno od Podgorice i najzahtjevnija je dionica. Gotovo 60 posto te dionice otpada na mostove, vijadukte i tunele. Inače, na cijeloj trasi ukupna duljina mostova i vijadukata u punom profilu je 22,5 kilometara ili 13 posto duljine cijele trase, a tunela 38,2 kilometara ili 23,3 posto duljine autoceste – kaže Jur

marcello

PROCEDURA
Bar-Boljare: Žderić i Lompar u utorak potpisuju ugovor o koncesiji
Autor/izvor: Mina-business
PODGORICA – Predstavnici crnogorske Vlade i hrvatskog Konstruktora potpisaće sjutra ugovor o koncesiji za izgradnju autoputa Bar – Boljare.

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/bar-boljare-zderic-i-lompar-u-utorak-potpisuju-ugovor-o-koncesiji,47562.html

E moje kolege,
dakle IGH ne pada iako je crvenilo poprilicno,dapace,lijepo raste..
e sada mozemo zamisliti sto ce biti kada:
1.sutra sluzbeno objave potpis Ugovora i to ispred gomile kamera i drzavnih televizija
2. Udarna vijest u Dnevniku o poslu stoljeca–eksluz. izjava Jure Radica
3. zeleni futuresi i EU jer je korekcija odradila ovaj puta svoje i dobrodoslo hladjenje
4. mnogi od nas puni casha i samozadovoljno cekaju opet 1400 kn ali ona raste prema 5500 i veoma malo pada ili nista
E sada vi meni recite ima li ovo smisla ili nema…..ja mislim da ima i sve je tu za novu rundu rasta

kolegice ta vijest je poznata vec neko vrijeme i ugradjena je u cijenu.
Zar bi sad trebalo da igh ode gore duplo zato sta nekolicina vas maltretira citav forum sa kopijama istih vijesti?

Wall Street i banke protiv ljudi. Drzave i vlade izmedju.

bez namjere da ikomu išta namećem zanima me u koju je to cijenu uključeno??
po financijskom izviješću za 1q1009 dobit je 188kn/dionica. Ako se zadrži ta razina dobit je 19% godišnja. Pa mi nije jasno u koju je to cijenu uključen igh-ov dio posla u cg. by the way taj dio posla vrijedan je 670 mil eura a tržišna vrijednost igh 110 mil eura. nikako mi nije jasno na temelju čega je 4200 realna cijena igh.

ne zelim da itko ovo shvaća kao poziv na kupnju ili prodaju.

mene samo zanima da netko, na temelju nekakvih parametara, kaže koliko vrijedi tvrtka koja ima kvartalnu dobit 188 kn/dionici i ugovoren posao od 670 milijuna eura.

još jednom, ne namjeravam nikoga nagovarati na išta, samo pitam. unaprijed zahvalan na svakom iole normalnom odgovoru

Nikad ne smije podcijeniti male ulagače pogotovo one koji će se tek sutra uvjeriti "crno na bijelo" da je IGH dobio posao ( neće škoditi ni objava na svim portalima , TV ,novinama, radio postajama, itd..)

Periculum in mora.

rekoreko,
Dobro izračunato,matematički argumentirano i logično,al fali u toj jednačini varijabla ZSE,a ta je nepredvidiva i sposobna od govna učinit pitu i obrnuto.Sve ide u prilog ovoj dionici,ali vidit ćemo kako će to i u kolikoj mjeri bit vidljivo na porastu cijene.Najvjerovatnije neće otić gore koliko zaslužuje,al bolje išta nego ništa.Ne posjedujem IGH,al posjedujem dionice Tenike,a trebalo bi da dijele istu sudbinu.Nego ovaj izos od 670 mil.eura je ukupna vrijednost posla ako se ne varam i IGH ga dijeli sa ostalim partnerima,zar ne?


3. zeleni futuresi i EU

Gdje ti vidiš zelenilo? U USA crvenilo, kod nas crvenilo…

New Report

Close