ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Pa samo cinjenica da su prepolovili sveukupan dug u zadnje 3 godine zasluzuje da ih se pohvali,

Malo te muci matematika slucajno ili namjerno ? Nebitno

AP je smanjila netto dug sa 170 il$l ns 110 mil$ ,to znaci nesto prepoloviti ?
Znaci pola od 170 je 110 ?
Samo da napomenemo dio transakcija koje je ap prodala u ne tako davnoj proslosti i sve su zavrsile kao “krpanje rupa i dugova” ;

Hotel Hilton Imperial 140 luksuznih soba i 9 apartmana
Hotel Lapad
163 luksuzne sobe
Hotel Lopud ?
Bivsa upravna zgrada sa zemljistem kao i pripadajuca zgrada od preko 500 m2 cija je sudbina jos nepotvrđena
Avio kompanija sa 5 aviona i 300 zaposlenih
Koliko se brodova prodalo a koliko kupilo potrudite se pa nađite,sa cinjenicom da danas flota broji rekordno nizak broj brodova a nove akvizicije nema ni u najavama.

***obrisano***

Netko je upitao za kopiju ponude pa evo:

From: board
Sent:
To:
Subject: Batala

Poštovani gdin,

sukladno razgovoru u privitku dostavljamo katalog stanova.

Definirane su cijene u iznosima: 4.250 eur/m2 za stanove, 4.375 eur/m2 za apartmane (uključujući i stanove pod oznakama B205,B305,B405,B505,B605) i 4.500 eur/m2 za studio apartmane. Uz stan je obavezna kupnja parkirnog mjesta čija cijena iznosi 22.500,00 eur-a.

Ukoliko se odlučite unaprijed za plaćanje cjelokupnog iznosa popust je 3%.

Ostali uvjeti plaćanja su kako slijedi:
1. 20 % na potpisu Predugovora / Ugovora;
2. 20% na početku kopanja građevne jame;
3. 25% na dovršetku armirano betonskih radova;
4. 25% nakon postavljanja vanjskih zatvora / fasade;
5. 10% prilikom izdavanja Uporabne dozvole / etažiranja.

U slučaju da ste odustali od kupnje, molimo vas povratnu informaciju do sredine idućeg tjedna kako bi stan mogli ponuditi idućem kupcu.

Molimo da vodite računa da je katalog upućen svim do sada zainteresiranim kupcima te da je vrlo lako moguće da je za neke od stanova već dana kapara (ne postoji mogućnost rezervacije bez plaćanja kapare).

Stoga, ukoliko budete zainteresirani, prilikom odabira uzmite u razmatranje više opcija.

S poštovanjem,

Daria Prebisalić
Ured predsjednika Uprave

ATLANTSKA PLOVIDBA d.d.
Dr. Ante Starčevića 24 / 2 kat
20000 Dubrovnik

Telefon: +385 (0) 20 356 141
Mobitel: +385 (0) 91 396 6322
E-mail: daria.prebisalic@atlant.hr
http://www.atlant.hr
OIB: 61063868086

Vidim ima navodno dosta insidera ali jos nema nikakve vijesti o prodaji
http://mobile.dubrovniknet.hr/novost.php?id=71146#.Xfdn9SUo_YU


Vidim ima navodno dosta insidera ali jos nema nikakve vijesti o prodaji
http://mobile.dubrovniknet.hr/novost.php?id=71146#.Xfdn9SUo_YU

Prodaja ove stare zgrade (pretpostavljam da je to prva zgrada od AP prije 50 ili vise godina i prije preseljenja na lokaciju gdje se sada grade stanovi, a od prije par godinu su napustili i tu drugu lokaciju i preselili u Atlant centar, koji su takodjer sami sagradili) nema nikakve veze sa izgradnjom i prodajom stanova na drugoj lokaciji, tako da sto ce se desiti i da li ce tko kupiti tu staru zgradu nece znacajno utjecati na bilancu firme, dok bi prodaja preko 100 stanova, po trazenim cijenama, koje su gore objavljene, mogla znacajno utjecati na bilancu, u pozitivnom smislu, te na revalorizaciju imovine i dizanje vrijednosti firme.

Life all comes down to a few moments. This is one of them.



Vidim ima navodno dosta insidera ali jos nema nikakve vijesti o prodaji
http://mobile.dubrovniknet.hr/novost.php?id=71146#.Xfdn9SUo_YU

Prodaja ove stare zgrade (pretpostavljam da je to prva zgrada od AP prije 50 ili vise godina i prije preseljenja na lokaciju gdje se sada grade stanovi, a od prije par godinu su napustili i tu drugu lokaciju i preselili u Atlant centar, koji su takodjer sami sagradili) nema nikakve veze sa izgradnjom i prodajom stanova na drugoj lokaciji, tako da sto ce se desiti i da li ce tko kupiti tu staru zgradu nece znacajno utjecati na bilancu firme, dok bi prodaja preko 100 stanova, po trazenim cijenama, koje su gore objavljene, mogla znacajno utjecati na bilancu, u pozitivnom smislu, te na revalorizaciju imovine i dizanje vrijednosti firme.
[/quote]
ako je kompaniji koja nema za kalendar preko pola milijuna eura malo ili ne znaci puno onda ja stvarno ne znam sto reci na to,nitko nije komentirao kako je na zgradi hipoteka Privredne banke iz 2015. na 14,5 milijuna američkih dolara sto morate priznati nije mali novac bez obzira o kakvoj se hipoteci radi.nadalje mene zanima gdje pise da je ap investitor nove poslovno – stambene zgrade ap iako jest kolika je procjena investicije ?
Također kulas je rekao da imaju ozbiljnog kupca u rujnu 2019 a 2 mjeseca od ponude gradu dubrovniku su odavno prosla.

dvoboj kod OK korala – kupnja je na 344 kn, prodaja na 345 kn i niti jedan ne popušta
valjda čekaju 14 sati kad izbace vozarine za panamax pa tko će prvi potegnuti 😉

Mozda i nece biti potreban jedan veci kupac. Vidim da i manji lagano nagrizaju te velike naloge, a jos ako danas vozarine malo porastu mogli bi ti veliki nalozi brzo nestati.

Fascinira me da cijena školski prati graf od prošle godine i čini se da
market makeri na ovoj dionici očito imaju zacrtan plan kretanja cijene
i dovoljne količine novca i dionica da taj plan i ostvare. S obzirom da će
AP samo na projektu Batala imati priličnu zaradu, i to po mojoj gruboj
procjeni 10 mil Eur 2020. i 10 mil Eur 2021., te da brodarstvo generira samo
pozitivnu nulu, a s obzirom na sve najave bit će zarade i od brodarstva, opet
ta zarada ostaje i knjigovodstvena vrijednost firme se povećava.

Promatrajmo i dalje!

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

https://dubrovacki.slobodnadalmacija.hr/zupanija/dubrovnik/clanak/id/643738/foto-poceli-radovi-na-izgradnji-poslovno-stambenog-kompleksa-na-lokaciji-quotstare-atlantskequot

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

Dame i gospodo, usudio bih se reći da smo vrlo blizu dna ovog korektivnog vala.

Uzeo sam si malo vremena pa sam analizirao graf kako bi ga analizirao kolega Elliott. Ovo je školski primjer ABC korekcije sa expanded flat C valom. C val završava na 1,618 Fib, imamo povećani volumen u odnosu na A i B val, istovremeno imamo bullish divergenciju na momentu, a dno C vala koincidira sa povijesno jakom zonom podrške na cca 320-330 kn, gdje je ujedno i 0,786 Fib linija. Lijepo!

Uz sve ovo cijena se korigira u formi falling wedge, što je bullish formacija.

Potencijal rasta je cca 30%, target cca 430 kn.

Graf u prilogu.

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

Graf

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

Očito ekipi ne ide kako su si zamislili kad se iz hibernacije izvukao alien2, čija su se proročanstva i tvrdnje o bear marketu u Americi i nastupajućoj svjetskoj recesiji s ciljem stvaranja panike među investitorima, pokazali kao totalni promašaji.

World Economic Outlook Update, January 2020: Tentative Stabilization, Sluggish Recovery?
January 9, 2020
Description: Global growth is projected to rise from an estimated 2.9 percent in 2019 to 3.3 percent in 2020 and 3.4 percent for 2021—a downward revision of 0.1 percentage point for 2019 and 2020 and 0.2 for 2021 compared to those in the October World Economic Outlook (WEO).

Dobra je onda stvar što ATPL plovi na time charter vozarine koje su još uvijek profitabilne:

Weekly Dry Time Charter Estimates, January 22 2020

P.S. Obično je dno kretanja BDI indeksa (analogija posezona u turizmu) bilo oko 10.02., ali pošto je ove godine Kineska Nova godina 10 dana ranije nego prijašnjih godina, po meni će oporavak indeksa krenuti čak nešto ranije ove godine, ali vidjet ćemo

Life all comes down to a few moments. This is one of them.


Dobra je onda stvar što ATPL plovi na time charter vozarine koje su još uvijek profitabilne

ali i ugovara nove time charter za idući period, a one su takođe katastrofalne kao spot

TC ugovori su vecinom niži od spota jer se uzimaju na duze razdoblje. To je valjda i malom djetetu logicno. Neizvjesnost i rizik uvijek idu kontra višim vozarinama. Ili bilo čemu pozitivnome. Pa ako uzmeš na godinu dana brod, placat ces ga sigurno niže od spota jer ne znas koliko nisko spot jos moze ici. Ako ga iznajmljujes na dvije godine bit ce jos niži. Jedino 2008, kad su vozarine rasle abnormalno, su unajmitelji htjeli platiti više vozarine za duži period, ali tad je manjkalo brodova. Ali, ako pogledas prije nekih 6 mjeseci, kad je budfox napisao da se ATPL zaduzila na duži rok, što znači da su im kamate manje, jer po njemu na što se duži period zadužujes to su kamate niže, shvatiš koliko uvrnutu logiku ekipa ovdje ima

New Report

Close