ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Rate($/Day) Change
BCI
Average of the 4T/C routes $6100 (UP 977 )
Average of the 5T/C routes $7076 (UP 892)
BPI Average of the T/C routes $5796 (UP 219)
BSI Average of the T/C routes $5494 (UP 120)
BHSI Average of the T/C routes $4639 (UP 147)



Cape +892 7076$

Kad cape dođe na 30000$ možemo odahnuti, prije ne, no trend je dobar
[/quote]

eh tebi nikad dosta. bilo bi super da sljedećih godinu i pol vozarine za supramaxe i panamaxe ostanu tu oko 6000 i da BDI ne padne opet na 300, to bi već omogućilo preživljavanje za neko vrijeme.




Cape +892 7076$

Kad cape dođe na 30000$ možemo odahnuti, prije ne, no trend je dobar
[/quote]

eh tebi nikad dosta. bilo bi super da sljedećih godinu i pol vozarine za supramaxe i panamaxe ostanu tu oko 6000 i da BDI ne padne opet na 300, to bi već omogućilo preživljavanje za neko vrijeme.
[/quote]

To bi znacilo da ATPL mora prodati jos 2-3 broda te staru upravnu zgradu za preziviti. Srecom to se nece dogoditi, najgore je iza nas, no atpl nije prosla bez oziljaka, dobro se zagrizlo u supstancu





Cape +892 7076$

Kad cape dođe na 30000$ možemo odahnuti, prije ne, no trend je dobar
[/quote]

eh tebi nikad dosta. bilo bi super da sljedećih godinu i pol vozarine za supramaxe i panamaxe ostanu tu oko 6000 i da BDI ne padne opet na 300, to bi već omogućilo preživljavanje za neko vrijeme.
[/quote]

To bi znacilo da ATPL mora prodati jos 2-3 broda te staru upravnu zgradu za preziviti. Srecom to se nece dogoditi, najgore je iza nas, no atpl nije prosla bez oziljaka, dobro se zagrizlo u supstancu
[/quote]

ako su capeovi u 2015 vozili na spotu za prosječno čini mi se između 6 i 7k, svaka će tisuća dolara iznad toga u sljedećih nekoliko godina morati biti krvavo izborena nemilosrdnim skrepanjem sve mlađih brodova. jer rasta major bulkova više nema a i orderbook je veći od nule. onome tko želi vidjeti vozarine od 30000 jedini mogući savjet glasi: jako zdravo živjeti.

a sa 6000 za svoje brodove bi ATPL mislim nekoliko godina mogla preživjeti, naravno ako se ne ponaša rasipnički, čemu se mnogi drugi u ovom biznisu teško mogu nadati.






Cape +892 7076$

Kad cape dođe na 30000$ možemo odahnuti, prije ne, no trend je dobar
[/quote]

eh tebi nikad dosta. bilo bi super da sljedećih godinu i pol vozarine za supramaxe i panamaxe ostanu tu oko 6000 i da BDI ne padne opet na 300, to bi već omogućilo preživljavanje za neko vrijeme.
[/quote]

To bi znacilo da ATPL mora prodati jos 2-3 broda te staru upravnu zgradu za preziviti. Srecom to se nece dogoditi, najgore je iza nas, no atpl nije prosla bez oziljaka, dobro se zagrizlo u supstancu
[/quote]

ako su capeovi u 2015 vozili na spotu za prosječno čini mi se između 6 i 7k, svaka će tisuća dolara iznad toga u sljedećih nekoliko godina morati biti krvavo izborena nemilosrdnim skrepanjem sve mlađih brodova. jer rasta major bulkova više nema a i orderbook je veći od nule. onome tko želi vidjeti vozarine od 30000 jedini mogući savjet glasi: jako zdravo živjeti.

a sa 6000 za svoje brodove bi ATPL mislim nekoliko godina mogla preživjeti, naravno ako se ne ponaša rasipnički, čemu se mnogi drugi u ovom biznisu teško mogu nadati.
[/quote]

Ja mislim bas da bi dionicari Atlantske mogli biti medju prvim zrtvama ove dugorocne krize i to skupo platiti osim mozda ovih koji su to tek nedavno postali. Cak i prije nekih drugih kompanija koje su forumaski “superanaliticari”, vec odavno otpisali. Vrijeme ce pokazati.

Kako mislis dionicari zrtve krize,,, pa ovaj pad cijena je nesto najbolje sta se moglo desiti i postojecim dionicarima, uz uvjet da imaju još keša


Kako mislis dionicari zrtve krize,,, pa ovaj pad cijena je nesto najbolje sta se moglo desiti i postojecim dionicarima, uz uvjet da imaju još keša

Baš ste srećkovići,nema šta 🙂

"Only dead fish swim with the stream"

jos uvijek se ceka izvjesce dorha o manipulacijama sa dionicama clanova uprave od lipnja prosle godine.u kakvoj drzavi zivimo ne bi me cudilo da ga nikad ni ne vidimo.uprava je pokupila maslo na vrijeme a sad ga kupe po malo dok ga jos ima.za razliku od drugih domacih brodarskih kompanija koje su na juris upropastile nekad uspjesne firme ap e odlucila na dugogodisnje sisanje love i sad to dolazi na naplatu neovisno o stanju vozarina na trzistu.kada su vozarine bile u piku govorilo se da mgu vezati brodove 10 godina i od tog zivjeti bez problema.lova je vani odavno na raznim marshal islad-ima kao sto se pise sad o aferi panama.predsjenik uprave lazira podatke i obmanjuje javnost kao i mnogo puta prije.jerkovicu nije ni do koljena ionako se on nista ne pita,pijun u rukama malo vecih igraca.

Ovdje je neupitna samo jedna stvar nakon sto kriza prode biti ce posla ludilo…. samo je pitane tko ce to dočekat, nadam da ATPL hoce, garancija naravno nema…..

http://www.hellenicshippingnews.com/brazil-iron-ore-exports-surged-higher-during-q1-2016/


http://www.hellenicshippingnews.com/brazil-iron-ore-exports-surged-higher-during-q1-2016/


Pa u tome i je problem što je promet rekordan a vozarine još nisu ni blizu profitabilnosti.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.



http://www.hellenicshippingnews.com/brazil-iron-ore-exports-surged-higher-during-q1-2016/


Pa u tome i je problem što je promet rekordan a vozarine još nisu ni blizu profitabilnosti.
[/quote]

Nisu još….


Ovdje je neupitna samo jedna stvar nakon sto kriza prode biti ce posla ludilo….

ozbiljno? imaš neke povjerljive informacije? pronađena neka egzotična ruda koje će čovječanstvu trebati po 500-600 milijuna tona godišnje pa da zamijeni pad na ugljenu i željeznoj rudi?

http://www.dryships.com/pages/report.php


http://www.dryships.com/pages/report.php

Dosta je bilo šale, sad postaje preozbiljno, rekao bi Rojs tko je….

New Report

Close