ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

dakle što manji brod,to je otpornost na gubitak veća…fed zadržava kam stope nisko,dakle čeka se pad kine,pa da i oni malo začine to sve sa dizanjem kamatnih stopa,i jačanjem dolara kad nastupi prava depresija,mislim globalna,zasad se još uspješno koprcaju i amerika i europa i kina..dakle u nekom srednjeročnom razdoblju gledano tek smo pred olujom,a epicentar je ispred nas…koliko vremenski-to ne znam,ali znam da je ispred…a ne iza…

Ovdje sve stručnjak do stručnjaka….
Idem da nazovem vidovitog Milana on će mi sve objasnit 🙂




Pa valjda postoji neka granica po kojoj se vise brodaru ne isplati voziti, tj. jeftinije je da brod stoji na sidru. Mora se i tu uspostavit neki minimum.

stara je izreka da brod zaradjuje samo kad se vrti propeler.


Postoji, moja gruba procjena, za tipični panamax cca. 9k$ dnevno ako stoji, cca. 16k$ dnevno ako vozi!

da sada ne apsolviram detaljno nego samo ugrubo kvalitativno.

da bi brod donosio dobit i poslovao pozitivno….. bez nekih vecih nepredvidjenih troskova….. za bulk cariere velicine panamax…… mora biti cca 30k $.
sve ispod toga nije bas dobro.

[/quote]
Monday, 02 January 2012
Calculated break-even rate of a 5-year old vessel bought in today’s second-hand market, based on a total lifetime of 25 years and 8% return on total capital invested.

Capesize USD 19,200.
Panamax USD 14,500.
Supramax USD 13,700.
Handysize USD 11,600.

[/quote]

– lifetime 25 god – to ne postoji u danjasnjem brodarskom svijetu. tj. takve brodove nitko ne puni i ne uposljava.
– prica je o second-hand brodovima a ne novima kakve nabavlja ATPL.
– ne pise jeli brod kupljen gotovinom ili kreditom i to kreditom pod uvjetima pod kojima ATPL moze doci do istih.





Pa valjda postoji neka granica po kojoj se vise brodaru ne isplati voziti, tj. jeftinije je da brod stoji na sidru. Mora se i tu uspostavit neki minimum.

stara je izreka da brod zaradjuje samo kad se vrti propeler.


Postoji, moja gruba procjena, za tipični panamax cca. 9k$ dnevno ako stoji, cca. 16k$ dnevno ako vozi!

da sada ne apsolviram detaljno nego samo ugrubo kvalitativno.

da bi brod donosio dobit i poslovao pozitivno….. bez nekih vecih nepredvidjenih troskova….. za bulk cariere velicine panamax…… mora biti cca 30k $.
sve ispod toga nije bas dobro.

[/quote]
Monday, 02 January 2012
Calculated break-even rate of a 5-year old vessel bought in today’s second-hand market, based on a total lifetime of 25 years and 8% return on total capital invested.

Capesize USD 19,200.
Panamax USD 14,500.
Supramax USD 13,700.
Handysize USD 11,600.

[/quote]

– lifetime 25 god – to ne postoji u danjasnjem brodarskom svijetu. tj. takve brodove nitko ne puni i ne uposljava.
– prica je o second-hand brodovima a ne novima kakve nabavlja ATPL.
– ne pise jeli brod kupljen gotovinom ili kreditom i to kreditom pod uvjetima pod kojima ATPL moze doci do istih.

[/quote]
Prosječna starost u svijetu panamaxa je 12 godina,a ima ih i starijih od 30g.,ti brodovi se i tekako upošljavaju samo nemožete vidjeti na Platou za izračun BDI-a jer stariji panamaxi od 7 godina neidu u izračun
Jasno je da je za svaki brod drugačiji break-even

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

ovaj BDI je još jedna od manipulacija.Logično je da brod ne vozi ako nije bar na nuli.Sa svakom vožnjom samo gomila sve veći gubitak.Jedino je ispravno da cijena vozarine ne može ići ispod neke cijene ako vam stvara gubitke.Sve ostalo su svijetske špekulacije i manipulacije.

Brod troši i pada mu cijena i kad stoji. Treba platiti i agente, bukere, a ako tvrtka odbija voziti onda gubi i kontakte, vjerodostojnost… Ne valja nikako.

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $5732 (DOWN 235)
BPI Average of the T/C routes $6882 (DOWN 366)
BSI Average of the T/C routes $7534 (DOWN 371)
BHSI Average of the T/C routes $6382 (DOWN 139)

Ovo je potop svih potopa. Ide ATPL uskoro ispod 300 kn

Može li BDI u minus?

Ajde ne dramite
BDI je bio još manji krajem 2008 nego je danas
Još 10% manji

Scrapman

Evo malo stiva …


Ajde ne dramite
BDI je bio još manji krajem 2008 nego je danas
Još 10% manji

hm..hm..nije li bio malo ispod 500?

http://investmenttools.com/futures/bdi_baltic_dry_index.htm zar je tesko malo proguglat

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Nema komentara na mogućnost da Adris otkupi udio u Croatia osiguranju ?!
Koliko vidim, Croatia osiguranje je još uvijek vodeći dioničar ATPL sa 10,63% dionica.

halfte trinken, halfte Šarcu geben

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $5566 (DOWN 166)
BPI Average of the T/C routes $6488 (DOWN 394)
BSI Average of the T/C routes $7268 (DOWN 266)
BHSI Average of the T/C routes $6264 (DOWN 118)

New Report

Close