ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Komentari na nivou krapinskog covjeka.Pitam se samo kako jedan ugledan portal kao Poslovni dozvoljava ovakove komentare.Prvo, ATPL proslu godinu je zavrsio pozitivno.Drugo,momentalno ATPL je vjerovatno ponajbolja kupnja na crobexu…


Komentari na nivou krapinskog covjeka.Pitam se samo kako jedan ugledan portal kao Poslovni dozvoljava ovakove komentare.Prvo, ATPL proslu godinu je zavrsio pozitivno.Drugo,momentalno ATPL je vjerovatno ponajbolja kupnja na crobexu…

ma pusti čovjeka, ima svoje mišljenje…
riješili su se aviona , odlično.
vljda će nešto zaraditi od hotela, u Dubrovniku se dobro krcaju turisti, barem pozitivna nula , opet dobro.
priča se da se žele riješiti teškaša, opet dobro.
i jedno pitanje : ne znam je li atlantska ima ikakvu namjeru kupit kakav tanker , ili još bolje , na plinaše , ili je samo bazirana na bulkove ?
ovaj posao sa bulkovima je trenutno loš, a ovo drugo se ipak puno bolje plaća .
mišljenja sam da ekipa iz atpl zna samo raditi sa rasutim i ništa više.

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

polugodisnji rezultati mogli bi nas pozitivno iznenaditi.to su slijedeci razlozi:
1.pomorstvo posluje pozitivno,
2.rijesili se najtezeg utega, avioprijevoza,
3.prodali dva starija broda (Getaldic sagrađen 1996.g. i Gundulic sagrađen 1997.g) za 31.mil.$,
4.hoteljersto bolje posluje nego lani.

Bez straha, pohlepe i sentimenta.


polugodisnji rezultati mogli bi nas pozitivno iznenaditi.to su slijedeci razlozi:
1.pomorstvo posluje pozitivno,
2.rijesili se najtezeg utega, avioprijevoza,
3.prodali dva starija broda (Getaldic sagrađen 1996.g. i Gundulic sagrađen 1997.g) za 31.mil.$,
4.hoteljersto bolje posluje nego lani.

Nema tu velike filozofije. Firma je u razdoblju 1.1.2003-1.1.2009. ostvarila visoku neto dobit, dok je 2009. bila pušing, a 2010. neočekivano dobra. Ova godina će na kraju biti oko pozitivne nule (slažem se da će 1H biti bolji od konca godine), mogu oni sa amortizacijom naštimati 1-2 miljuna dolara plusa. Za 2012. očekujem minus od app. 5 miljuna dolara, dok bi u razdoblju 2013/2016 moglo biti preslika stanja 2003/2006, dakle dobar market, nikakva euforija kao 2007. Vjerujem da je ovo odlična cijena za entry point, dionica će up kad se najmanje budemo nadali, svi će kupovati 2013/2014, po znatno višim cijenama naravno.
[tongue]



Komentari na nivou krapinskog covjeka.Pitam se samo kako jedan ugledan portal kao Poslovni dozvoljava ovakove komentare.Prvo, ATPL proslu godinu je zavrsio pozitivno.Drugo,momentalno ATPL je vjerovatno ponajbolja kupnja na crobexu…

ma pusti čovjeka, ima svoje mišljenje…
riješili su se aviona , odlično.
vljda će nešto zaraditi od hotela, u Dubrovniku se dobro krcaju turisti, barem pozitivna nula , opet dobro.
priča se da se žele riješiti teškaša, opet dobro.
i jedno pitanje : ne znam je li atlantska ima ikakvu namjeru kupit kakav tanker , ili još bolje , na plinaše , ili je samo bazirana na bulkove ?
ovaj posao sa bulkovima je trenutno loš, a ovo drugo se ipak puno bolje plaća .
mišljenja sam da ekipa iz atpl zna samo raditi sa rasutim i ništa više.

[/quote]

Posao sa tankerima iziskuje kompletno novu infrastrukturu i know-how koji Atlantska nema.
Da ne pričamo o dozvolama , certifikatima i ljudstvu. To je puno složenije od prijevoza rasutih tereta.Puno je lakše tankerskoj firmi proširiti posao sa bulkerima nego bulkerskoj firmi sa tankerima.
Zato i teško da ćete naći primjer bulkerske firme koja je kupila tankere bilo gdje. Jedina varijanta koja se radi je kad bulkerska firma kupi cijelu tankersku firmu i preuzme postojeći biznis na način da prepusti vođenje tankerskog dijela biznisa firmi koju su kupili unutar svog holdinga.




Komentari na nivou krapinskog covjeka.Pitam se samo kako jedan ugledan portal kao Poslovni dozvoljava ovakove komentare.Prvo, ATPL proslu godinu je zavrsio pozitivno.Drugo,momentalno ATPL je vjerovatno ponajbolja kupnja na crobexu…

ma pusti čovjeka, ima svoje mišljenje…
riješili su se aviona , odlično.
vljda će nešto zaraditi od hotela, u Dubrovniku se dobro krcaju turisti, barem pozitivna nula , opet dobro.
priča se da se žele riješiti teškaša, opet dobro.
i jedno pitanje : ne znam je li atlantska ima ikakvu namjeru kupit kakav tanker , ili još bolje , na plinaše , ili je samo bazirana na bulkove ?
ovaj posao sa bulkovima je trenutno loš, a ovo drugo se ipak puno bolje plaća .
mišljenja sam da ekipa iz atpl zna samo raditi sa rasutim i ništa više.

[/quote]

Posao sa tankerima iziskuje kompletno novu infrastrukturu i know-how koji Atlantska nema.
Da ne pričamo o dozvolama , certifikatima i ljudstvu. To je puno složenije od prijevoza rasutih tereta.Puno je lakše tankerskoj firmi proširiti posao sa bulkerima nego bulkerskoj firmi sa tankerima.
Zato i teško da ćete naći primjer bulkerske firme koja je kupila tankere bilo gdje. Jedina varijanta koja se radi je kad bulkerska firma kupi cijelu tankersku firmu i preuzme postojeći biznis na način da prepusti vođenje tankerskog dijela biznisa firmi koju su kupili unutar svog holdinga.
[/quote]

Istini za volju, petljali su bili s tankerima kad su otkazali cape i umjesto njega ugovorili tankere, ali su to kasnije zamijenili za nove bulkere. Nek se samo oni drže onoga što znaju.

Buy When There's Blood In The Streets

Danas bi mogle blago rasti vozarine i to za sve bulkere što nije bilo davno i mogao bi biti znak da napuštamo dno.

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $13193 (UP 461)
BPI Average of the T/C routes $12709 (DOWN 114)
BSI Average of the T/C routes $13658 (DOWN 24)
BHSI Average of the T/C routes $10563 (DOWN 2)

prvo capeovi pa za njim i ostali..to je dobar predznak da capeovi rastu..

možda za neko pametno tržište, kod nas je sasvim svejedno jel rastu il padaju,,

dovoljno da netko kupi/proda količinu dovoljnu za par bureka i odmah cijena skoči par % gore-dolje,, možeš misliti realne slike na ovim prometima


Danas bi mogle blago rasti vozarine i to za sve bulkere što nije bilo davno i mogao bi biti znak da napuštamo dno.

to su sve samo kozmetičke promjene oko kojih nema smisla niti trošiti riječi [yawn]

vani su brodari narasli u zadnjih par dana od 5-20%,a naši su pali od 5-10%,kao da na nas utječu neke druge vozarine,ili nas sve skupa ovdje neko voza besplatno heh…

i ja sam gledao malo neke grafove i primjetio isto , ali kaj ćeš valjda ovima treba 2 tjedna potvrde pa onda to sve nadoknade u 10 minuta, jer si mogu to prištiti

mišljenja sam da su puštali samo da dokupe taj sitniš koji se prodavao po ovim cijenama i do počne rasti to će biti prve dionice koje će dilati već na rastu 0,5%

samo strpljenja gospodo,doći će i naših 5 minuti,koji će itekako potrajati,i ja sam u minusu ali se ne tresem ni najmanje već dokupljujem,ne drukam već govorim svoje mišljenje,tko misli da joj se loše piše neka je ne kupuje,ali meni i ovakav pad odgovara

ovoliki promet na ovoj cijeni govori samo da ima još onih spremnih (pro)dati dionicu za male pare, jer im se žuri živjeti, treba platiti nešto i sl. definitivno nadolazi pad ove dionice i ispod 600 kn, no ovo je sve smijurija. sada se regrutiraju bogataši/ulagači za period ne manji od 4 godine…
ok, da netko želi kupiti sada 1000 dionica, i cijena bi porasla, tako da je ovo i profiliralo ulagače koji će isplivati sa odebljim plusom: burek_s_mesom_džije i fondove koji mic-po-mic skupljaju.
uskoro ću se zaletjeti do heinzelove po cd da malo prostudiram stanje…
naravno, s kim ću podijeliti studiju?
:-))

New Report

Close