ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Čudi me da nitko ne komentira ovu vijest o tankerima.
Ili ja barem nisam vidio komentare.
Osobno mislim da je to promašen potez isto kao što sam to mislio i za capesize.
Ne vidim apsolutno nikakav smisao u kupovanju tankera točno na peaku marketa kad je očigledno da tankerskom tržištu slijedi scenario koji smo gledali na tržištu rasutih tereta.
Istu takvu glupost su napravili kupnjom cape-a na peaku a sad to isto rade sa tankerima.
Pa za razdoblje od 2010-2013 se očekuje abnormalan oversupply tonaže tankera,
a svjetsko gospodarstvo je zamrlo i projekcije potražnje za naftom su vrlo pesimistične.
Da ne govorim o otvaranju ponovo novog segmenta poslovanja, jer bez obzira što je to brodarstvo,
nije isto raditi rasuti ili tankerski segment i to u ova vremena i to bez iskustva.
Bojim se da za dvije godine ne zamijene ugovore za tankere za ugovore za cruisere

ima dosta istine u ovome što pričaš. pobjegao sam glavom bez obzira iz naftnog biznisa u kojem sam malo dublje bio. interesantno, iako ste totalno u opozitu, i ti i governor dobro govorite.
bajanje po načelu što-se-babuški-htilo-to-se-babuški-snilo o prospekciji cijene nafte u sljedećih xy mjeseci/godina stručnjaka i "stručnjaka" su totalna idiotarija. da stvar bude interesantnija, svačiji su argumenti (mislim na "kompetentne stručnjake") poprilično stameni i kad ih slušaš, rekao bi "u jeboteeee".
dakle, kad vidim boldano fontom 144 "predviđa se cijena nafte od xyz USD", zijevne mi se.
opet, osobno ne predviđam nafti budućnost. nije da je nema, no druge su stvari u igri.
vrlo skoro (sljedećih 7-10 godina) očekujem krš u naftnoj industriji. tržište prevoza tankerima – konsekventno tome. na ovome ću se zaustaviti, jer ovdje nije popularno o tome i na takav način.
dotaknuo sam naftu, a nisam htio. no kad sam vidio da se o tome nešto piše, nisam izdržao, a osim svega, od par jedinica glava neće boliti.

nego, ententententinis, onaj avatar sa zgodnom unukom ti je bio mljacovitiji nego ovaj sa beavisom hehehhhehehhhe :-))
nhf

Tanker i chemical carrier nisu ista stvar.Zar ti se ne čini da je 54.000 premalo za tanker ?Vidi kombinaciju kod ULPL.

Kolega, moram priznati da ne znam što želite reći.

"Brodogradilište STX prihvatilo je raskinuti ugovor o gradnji capesize broda, također bez otkaznih penala, uz istovremeno sklapanje dva nova ugovora o gradnji dva tankera za prijevoz sirove nafte, naftnih derivata i lakih kemikalija."

Tanker

"A ship designed for the carriage of liquid cargoes in bulk with cargo space consisting of many tanks. Tankers carry a variety of products including crude oil, refined products, liquid chemicals and liquid gas."

54 000 dwt je najnormalniji Panamax tanker

Panamax tankers- 50 000-80 000 DWT
"These vessels transport crude oil and petroleum products in Atlantic trade as well as sailing in a round-the-world service"

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

China eyes 30 bln yuan Shanghai-Hangzhou rail line

BEIJING, Feb 6 (Reuters) – China will start construction by late March on a 29.7 billion yuan ($4.35 billion) high-speed rail line connecting the cities of Shanghai and Hangzhou, Xinhua news agency reported on Friday.

Trains on the 159 km (100 mile) line will run at speeds of up to 350 km an hour, shortening the journey time to 38 minutes from more than one hour at present.

Shanghai’s mayor said in September that plans for the conventional high-speed line could delay the extension of the city’s maglev train line to Hangzhou, the scenic capital of adjoining Zhejiang province.

Xinhua quoted a a senior railway company official as saying that Baoshan Iron and Steel Co Ltd (600019.SS), Baosteel, would invest 2 billion yuan in the project.

The rest of the cost would be shared equally by the Ministry of Railways, Shanghai and Zhejiang, according to Yu Jian’er, chairman of Zhejiang Provincial Railway Investment Group Co Ltd.

Yu said the National Development and Reform Commission, the top economic planning agency, was likely to approve the project in mid-February. Construction would take two years, Xinhua said.

China is ramping up railway construction as part of a 4 trillion yuan stimulus plan announced in November to boost domestic demand in the face of flagging global growth.

Shanghai’s existing 30 km (18.6 mile) maglev, or magnetic levitation, line links its remote Pudong International Airport with a suburb, via trains that float along a magnetic cushion at top speeds above 400 kilometres an hour.

The world’s only commercially operating maglev train, it was partly developed and built by a German consortium including Siemens (SIEGn.DE) and went into service in 2003.

Chinese authorities hope to extend the maglev line to Shanghai’s domestic Hongqiao airport and then to Hangzhou.

The planned extension sparked protests a year ago by Shanghai residents who feared it would emit harmful radiation and bring down property values. ($1=6.833 Yuan) (Reporting by Alan Wheatley, Editing by Jacqueline Wong)

http://www.reuters.com/article/rbssIndustryMaterialsUtilitiesNews/idUSPEK6125720090206

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!

Kolega Jethro
nikad ne reci nikad. Pogledaj cijenu Ine juče i danas.Raste.Zašto? Pojma nemam ali važno je da raste.

who dares, wins

"Democrats aim to pass U.S. rescue package Friday" (http://www.reuters.com/article/topNews/idUSN0142074920090206)

Ne znam da li ste primjetili ali zadnja dva glasovanja za stimulativne pakete (onaj od 700 milja USD i onaj za autoindustriju) su imali isti scenarij…Bio je kraj tjedna ako se ne varam..prvo su se paketi odbijali i vraćali na doradu što je izazvalo opći kaos i scenarije da je svijet osuđen na propast (naravno i burze odoše dolje…zajedno s našom), a onda po hitnom postupku vraćali na odobrenje i prošli i slavljeni kao spasenje gospodarstva Amerike i svijeta..i nakon početnog ushićenja i rasta burzi (oet zajedno s našom) došlo je do hlađenja…
Moje mišljenje je da će se ponovit ista stvar i s ovim paketom..bez obzira što mislili o Obami i demokratima nema velike razlike od republikanaca i Busha (svi oni samo rade na tome da bogatiji budu još bogatiji).. Tako da ma što god se dogodilo s BDI-jem sljedećih dana najbitnije za kratkoročnu cijenu ATPL će biti baš ovaj paket i ponašanje Amera


03.02.2009 > T: 29.01.09 Pros. cijena: 785,93
Kolege netko jako želi ovu dionicu u velikim količinama

Autor teksta je pobornik teorija zavjere [smiley]


Ha ha ha, imate stotku i pljesak za izlazak na bis!
Alkar branac usridu, čestitam!!! [thumbsup]

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

opet slatina.
oteli trejdadžije. ukupni promet zse u 10:45 je 6,2 a snba promet 4,2milje.
atlantska .745m

nešto nas se entent raspisao na ovoj temi…hmm tko zna zašto neka digne dva prsta?
heheh
dragi i poštovani kolega entent nemojte se vi brinuti za nas i našu upravu…imate svoju najdražu temu "utjecaj svijeta na groblje zvano crobex" i tamo vas sa zadovoljstvom svi mi čitamo

[lol] [lol] [lol]
A to kaj će biti 2012 ili koje već neka bude…dionice se kupuju za razdoblje od 6-12 mjeseci unaprijed…a ne 3 godine…za 3 godine tko živ tko mrtav…

budi nam dobar i uživaj
btw na koliko čekaš atpl?

Moji postovi ne predstavljaju nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

4 tisuće i sitno na kupnji.


Kolega Jethro
nikad ne reci nikad. Pogledaj cijenu Ine juče i danas.Raste.Zašto? Pojma nemam ali važno je da raste.

a je…
sjetih se ja mame i njenih mudrolija: nije bitno koje je mačka boje, bitno je da miševe lovi.
postoji verzija sa kravom i mlijekom, naftom i ina-r-a…


4 tisuće i sitno na kupnji.


kolega dajte omjer kupnje i prodaje ako imate…
hvala

Moji postovi ne predstavljaju nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

4000 / 11645

Golden ocean fino praši +5,5%.

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!

Trenutno svi indeksi i sve vezano za brodare u pozitivi.

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!



Kolega Jethro
nikad ne reci nikad. Pogledaj cijenu Ine juče i danas.Raste.Zašto? Pojma nemam ali važno je da raste.

a je…
sjetih se ja mame i njenih mudrolija: nije bitno koje je mačka boje, bitno je da miševe lovi.
postoji verzija sa kravom i mlijekom, naftom i ina-r-a…
[/quote]
Ma ne go šta kolega. Više u opće ne gledam kako se firma zove, tko je direktor, čime se bavi itd… itd…
Samo K/P i zadnje transakcije i udri Mile. Svugdje gdje sam na to gledao ostao sam kao dugoročni.

who dares, wins

New Report

Close