Rasprodaje, sniženja i akcije primamljive su svima. I onima koji paze na svaku kunu, ali i onima dubljeg džepa. Trgovci kupce nastoje privući na najrazličitije načine…
Reklamama, lecima, oglasima, no na kraju ipak najveću pozornost privlači visina sniženja, odnosno broj koji stoji uz znak posto.
Siječanj i srpanj
Kada govorimo o sniženjima i akcijama, treba razlikovati sniženja cijena u supermarketima od onih u velikim trgovačkim centrima. Trgovački lanci poput Konzuma ili Mercatora akcije održavaju puno češće. Riječ je o dnevnim i tjednim akcijama, dok trgovine odjećom, obućom, sportskom opremom i kozmetikom velikih trgovačkih centara rasprodaje imaju dva puta godišnje (ljetnu i zimsku rasprodaju) te u vrijeme održavanja posebnih akcija u kojima onda sudjeluju sve trgovine. Najbolji primjer za to je Westgateov Late Night Shopping koji se prvi put održao kao popratni sadržaj Cro-a-Porteru, dok se sad već održava samostalno, i to prema potrebama i zahtjevima tržišta. Specifičnost spomenute akcijske ponude je sniženje i do 70 posto u većini trgovina, a sve trgovine u vrijeme održavanja akcije rade do 24 sata. Direktor West Gatea Stjepan Iveljić kaže da osim sniženja cijena uvijek nastoje ponuditi i zanimljiv dodatni sadržaj. “Pored sniženja na rasprodajama dobar šoping-centar nudi iskustvo ugodnog šopinga, odnosno uz dobru kombinaciju trgovina s kvalitetnom ponudom kupcima se moraju ponuditi i dodatni sadržaji koji za cilj imaju opustiti i zabaviti posjetitelje. Westgate zbog toga izrazito veliku pozornost posvećuje stvaranju dobrog iskustva šopinga kroz gastronomiju i zabavu. Što se gastronomije tiče, posjetiteljima je u Westgateu na raspolaganju široka kulinarska ponuda koja se sastoji od 32 restorana, bara i kafića. Od zabave su tu kuglana i Senator automat klub, dok se djeca mogu igrati i zabavljati u Kid’s Worldu, najvećem dječjem zabavnom park na zatvorenom u Hrvatskoj”, objašnjava Iveljić. Novozagrebačka trgovačka meka Arena centar također je prepoznala važnost sniženja “usred godine” pa su svoje kupce za vrijeme trajanja Arena Centar Fashion Weeka razveselili kolektivnom rasprodajom te su organizirali “happy fashion hours”, tj. popuste u određenim trgovinama u razdoblju 18.00 – 22.00 sata. Takve akcije, prema riječima PR menadžerice Arena Centra Dine Zečević, organizirali su nekoliko puta, a kolektivne rasprodaje uvijek su bile vezane uz posebna događanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu