IT tvrtka SAP d.o.o. predstavila je jučer svoje godišnje poslovne rezultate za 2006. godinu prema kojima je s uprihođenih 63,5 milijuna kuna ostvaren rast od 17,5 posto, u odnosu na 54 milijuna iz 2005. godine. Prihodi od softvera porasli su 94 posto u odnosu na 2005. godinu, dok su prihodi od održavanja porasli 31 posto. Prihodi ostvareni od edukacije porasli su u odnosu na 2005. godinu čak 61 posto, prije svega zbog edukacije i certifikacije partnera. Ovako ostvaren uspjeh, prema preliminarnim podacima IDC Adriatica, svrstava SAP i ove godine na vodeću poziciju u području poslovnog softvera, s gotovo 30 posto tržišnog udjela u Hrvatskoj. Prema riječima direktora tvrtke Igora Dropulića, odličan tim, vrhunsko vodstvo tvrtke, koje od svoje promjene 2004. godine doživljava brojne poslovne uspjehe, snažan rast partnerske mreže te povećanje broja certificiranih SAP-ovih konzultanata, posljednjih godina obilježavaju poslovne uspjehe tvrtke i rast ukupnog tržišnog udjela u Republici Hrvatskoj. Osim dobrih financijskih pokazatelja, SAP je u 2006. godini, kaže Dropulić, dobio i nove korisnike u tvrtkama Agrokor, Autocesta Rijeka – Zagreb, Croatia osiguranje, Eurco, Le Meridien Lav Hotel, MBU, Megatrend. Dvanaest je novih globalnih korisnika: Astra Zeneca, Atel, Bauhaus, Boxmark, Deichmann, Fujitsu, Heraklith, HostLogic, Papyrus, Peek&Cloppenburg, Sephora, Wrigley te 13 postojećih korisnika s dodatnim licencama: AKD, Cedevita, Consule, Dukat, GBS-IT, Getro, Ina, Ministarstvo financija, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa, Optima Telekom, Podravka, T-HT, Večernji list.
Vodeći ljudi SAP-a u Hrvatskoj su izvijestili da je tvrtka tijekom 2006. godine bila usmjerena na kvalitetu pružanja usluga, povećanje partnerske mreže i certificiranih konzultanata, te pripremu lokaliziranog paketa za manje i srednje tvrtke – SAP All-in-One. Istodobno je SAP ostvario i nove partnerske ugovore s tvrtkama Dialog, Enel, ICE Group, TIS. U SAP-u je također rečeno da su tijekom 2006. godine prešli na produktivan sustav, odnosno implementirali SAP u Eurco, Inu, Mediku i Plivu. Pri tom je naglašen primjer Ine u kojoj je kompletni sustav uveden za samo 17 mjeseci. Poslovnu godinu 2006. u ovoj tvrtki su obilježila brojna gostovanja SAP-ovih vodećih menadžera i članova Uprave iz cijeloga svijeta, unaprjeđenje odnosa s državnim tijelima, uska suradnja s Agencijom za promicanje izvoza i ulaganja Hrvatske. SAP je također dao inicijativu za osnivanje Savjetodavnog centra za maloprodaju i veleprodaju – Retail Hub sa sjedištem u Zagrebu, što su, osim korporacije podržale i brojne institucije i tvrtke u Hrvatskoj, te je projekt ostvario uspjeh. Retail Hub će s radom na projektima implementacije rješenja za maloprodaju i veleprodaju u Hrvatskoj i zemljama regije započeti 1. ožujka. “Ostvarili smo zadane ciljeve s početka 2006. Promovirali smo Hrvatsku, hrvatsko znanje i potencijale u najboljem svjetlu kako u zemlji, tako i u inozemstvu. Snažan rad našeg tima, novih zaposlenika i partnera osigurao je iznova velik rast SAP-a u Hrvatskoj”, rekao je Igor Dropulić, direktor SAP-a. Također je izrazio očekivanje da će se njegova tvrtka projektima koje će donijeti u 2007. godini zasigurno svrstati kao poželjni partner i u manjim i srednjim btvrtkama. Nova poslovna godina za SAP obilježava i prekretnicu u strategiji jer je SAP lokalizirao rješenje za manje i srednje tvrtke SAP All-in-One te ga je početkom 2007. godine predstavio javnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu