Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Najvažnije odredište industrije drveta i namještaja u Hrvatskoj

Autor: Poslovni.hr
15. listopad 2007. u 06:30
Podijeli članak —

Drvna industrija ostvarila je u prvih devet mjeseci pozitivnu vanjskotrgovinsku bilancu od 72 milijuna dolara

Na Zagrebačkom velesajmu (ZV) od 16. do 21. listopada održat će se 34. međunarodni sajam namještaja, unutarnjeg uređenja i prateće industrije “Ambienta 2007”. Ambienta je vrlo utjecajno okupljalište svih relevantnih subjekata iz drvno prerađivačke industrije i industrije namještaja – proizvođača, stručnjaka,dizajnera, znanstvenika, poslovnih ljudi, krajnjih potrošača i specijaliziranih medija, te kao takva i značajan marketinški faktor razvoja domaće drvne industrije i industrije namještaja. Zadnjih nekoliko godina prema istraživanjima mišljenja izlagača, hrvatska drvnoprerađivačka industrija i industrija namještaja, smatraju je najznačajnijim godišnjim događajem grane. Drvna industrija Hrvatske ostvarila je u prvih devet mjeseci ove godine u vanjskotrgovinskoj bilanci pozitivnu razliku od 72 milijuna američkih dolara, a pokrivenost izvoza uvozom iznosi čak 115 posto. Ta za hrvatsko gospodarstvo značajna grana industrije zapošljava oko 30.000 djelatnika. Hrvatska drvoprerađivačka industrija izvozno je orijentirana i ukupno bilježi veći izvoz od uvoza u zadnjih nekoliko godina zahvaljujući sirovom drvu i drvnim proizvodima, dok je uvoz namještaja veći od izvoza. Trenutno prerada drva i proizvodnja namještaja sudjeluje u hrvatskom izvozu s oko 7,5 posto, a s obzirom na kvalitetu sirovinskog potencijala, tradiciju u preradi drva, te na izraženi trend povećanja uporabe drva kao ekološkog i obnovljivog materijala realno je očekivati daljnje povećanje proizvodnje i ukupnih prihoda hrvatske drvne industrije. U sklopu Ambiente održat će se niz okruglih stolova i stručnih skupova, a najznačajniji među njima je tradicionalni Poslovni klub, razgovor gospodarstvenika iz sektora drvne industrije s predstavnicima Vlade.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Tema ovogodišnjeg Poslovnog kluba je šumarstvo i prerada drva u novom okruženju. Veliku pozornost drvoprerađivačkog sektora zasigurno će izazvati okrugli stol “Potencijali industrije namještaja u opremanju jadranskih hotela” te međunarodni simpozij “Nove tehnologije i materijali u industrijama baziranim na sektoru šumarstva”. I na ovogodišnjoj Ambienti dodijelit će se izlagačima već tradicionalne prestižne nagrade za kvalitetu proizvoda Mobil Optimum za najuspješnije oblikovane i tehnološki izrađene proizvode, te priznanja za cjelovitost marketinškog nastupa i nagrada za najbolje ambijentalno izlaganje. Namještaj je kao i ostali proizvodi i usluge za uređenje doma, roba trajne vrijednosti, te su kao takvi jedno od vrlo snažnih područja interesa i zadovoljenja osnovnih potreba svih slojeva stanovništva – krajnjih korisnika. Zbog toga sajam, osim poslovnog ima i snažan promotivni karakter i stvarno je mjesto susreta ponude i potražnje, proizvođača, trgovaca, stručnjaka, poslovnih ljudi, krajnjih korisnika i medija. Ambienta je, kao sajam, s nizom stručnih i popratnih događanja te značajnom posjetom, važna za razvoj kulture stanovanja uopće, pa pored izlagača namještaja okuplja sve više i izlagače proizvoda za uređenje interijera, a svoje mjesto nalaze i proizvođači pratećih industrija, posebno proizvođači i trgovci strojeva i repromaterijala za drvnu industriju, kojima su izlagači iz drvne industrije i industrije namještaja, važni poslovni partneri i potencijalni kupci. Sajam je značajan marketinški alat drvno preađivačke industrije i industrije namještaja posebice za razvoj ove gospodarske grane.

Na Zagrebačkom velesajmu (ZV) od 16. do 21. listopada održat će se 34. međunarodni sajam namještaja, unutarnjeg uređenja i prateće industrije “Ambienta 2007”. Ambienta je vrlo utjecajno okupljalište svih relevantnih subjekata iz drvno prerađivačke industrije i industrije namještaja – proizvođača, stručnjaka,dizajnera, znanstvenika, poslovnih ljudi, krajnjih potrošača i specijaliziranih medija, te kao takva i značajan marketinški faktor razvoja domaće drvne industrije i industrije namještaja. Zadnjih nekoliko godina prema istraživanjima mišljenja izlagača, hrvatska drvnoprerađivačka industrija i industrija namještaja, smatraju je najznačajnijim godišnjim događajem grane. Drvna industrija Hrvatske ostvarila je u prvih devet mjeseci ove godine u vanjskotrgovinskoj bilanci pozitivnu razliku od 72 milijuna američkih dolara, a pokrivenost izvoza uvozom iznosi čak 115 posto. Ta za hrvatsko gospodarstvo značajna grana industrije zapošljava oko 30.000 djelatnika. Hrvatska drvoprerađivačka industrija izvozno je orijentirana i ukupno bilježi veći izvoz od uvoza u zadnjih nekoliko godina zahvaljujući sirovom drvu i drvnim proizvodima, dok je uvoz namještaja veći od izvoza. Trenutno prerada drva i proizvodnja namještaja sudjeluje u hrvatskom izvozu s oko 7,5 posto, a s obzirom na kvalitetu sirovinskog potencijala, tradiciju u preradi drva, te na izraženi trend povećanja uporabe drva kao ekološkog i obnovljivog materijala realno je očekivati daljnje povećanje proizvodnje i ukupnih prihoda hrvatske drvne industrije. U sklopu Ambiente održat će se niz okruglih stolova i stručnih skupova, a najznačajniji među njima je tradicionalni Poslovni klub, razgovor gospodarstvenika iz sektora drvne industrije s predstavnicima Vlade.

Tema ovogodišnjeg Poslovnog kluba je šumarstvo i prerada drva u novom okruženju. Veliku pozornost drvoprerađivačkog sektora zasigurno će izazvati okrugli stol “Potencijali industrije namještaja u opremanju jadranskih hotela” te međunarodni simpozij “Nove tehnologije i materijali u industrijama baziranim na sektoru šumarstva”. I na ovogodišnjoj Ambienti dodijelit će se izlagačima već tradicionalne prestižne nagrade za kvalitetu proizvoda Mobil Optimum za najuspješnije oblikovane i tehnološki izrađene proizvode, te priznanja za cjelovitost marketinškog nastupa i nagrada za najbolje ambijentalno izlaganje. Namještaj je kao i ostali proizvodi i usluge za uređenje doma, roba trajne vrijednosti, te su kao takvi jedno od vrlo snažnih područja interesa i zadovoljenja osnovnih potreba svih slojeva stanovništva – krajnjih korisnika. Zbog toga sajam, osim poslovnog ima i snažan promotivni karakter i stvarno je mjesto susreta ponude i potražnje, proizvođača, trgovaca, stručnjaka, poslovnih ljudi, krajnjih korisnika i medija. Ambienta je, kao sajam, s nizom stručnih i popratnih događanja te značajnom posjetom, važna za razvoj kulture stanovanja uopće, pa pored izlagača namještaja okuplja sve više i izlagače proizvoda za uređenje interijera, a svoje mjesto nalaze i proizvođači pratećih industrija, posebno proizvođači i trgovci strojeva i repromaterijala za drvnu industriju, kojima su izlagači iz drvne industrije i industrije namještaja, važni poslovni partneri i potencijalni kupci. Sajam je značajan marketinški alat drvno preađivačke industrije i industrije namještaja posebice za razvoj ove gospodarske grane.

Nagradna igra za posjetitelje

Kao i svake godine, organizirana je i nagradna igra za posjetitelje uz svakodnevno izvlačenje dobitnika vrijednih nagrada izlagača sponzora, uz nastup poznate Klape Ragusa. U nagradnoj igri sudjeluju posjetitelji s kupljenom ulaznicom i točno ispunjenim anketnim upitnikom s pitanjima o dnevnim sponzorima. Izvlačenje nagrada predviđeno je svaki dan u 17.30 sati, na pozornici u “Toplom prolazu”, između paviljona 11A i 10A. Organizacija nagradne igre za posjetitelje uz anketne upitnike o sponzorima, te svakodnevno izvlačenje nagrada kao i objave u dnevnom tisku, na radio i TV postajama, osim što je utjecala na povećanje posjeta, osigurava pozitivno raspoloženje kod posjetitelja i zadovoljstvo medijskom promocijom kod izlagača. Naime, objavljivanje i intervjuiranje dobitnika i sponzora, stvorilo je kod posjetitelja dodatno pozitivno raspoloženje prema sajmu.

Nagrade izlagačima

I na ovogodišnjoj AMBIENTI dodjeljuju se izlagačima već tradicionalne prestižne nagrade za kvalitetu proizvoda MOBIL OPTIMUM za najuspješnije oblikovane i tehnološki izrađene proizvode, te priznanja za cjelovitost marketinškog nastupa i nagrada za najbolje ambijentalno izlaganje.

Dobitnici Zlatne plakete od 2003. – 2006.

ZLATNA PLAKETA I DIPLOMA MOBIL OPTIMUM 2003.
1. SVEA d.d., Zagorje ob Savi, Slovenija za kuhinjsku garnituru JASMINA; Autor: Stane Ocepek
2. Proizvođač: HESPO d.o.o., Prelog za anatomski ležaj-madrac ROYAL; Autor: Razvojni tim Hespo d.o.o.
3. Proizvođač: BERNARDA D.O.O., Puščine za asortiman ležaja/madraca ROSA, LAHOR i BIO-LUXUS: Autor: Bernarda Cecelja
4.Izlagač: TAPO d.o.o., Glina, Proizvođač: OKAMURA Corporation, Japan, za uredski naslonjač CONTESSA; Autor: Giorgietto Giugiaro

ZLATNA PLAKETA I DIPLOMA MOBIL OPTIMUM 2004.
1. SVEA d.d., Zagorje ob Savi, Slovenija, za kuhinjsku garnituru BRINA; Autor: Irena Kajnč
2. DALLAS Company, Sarajevo za ojastučenu kožnu garnituru za sjedenje PREZIDENT; Autor: Razvojni tim Dallas Company
3. BERNARDA d.o.o., Puščine za asortiman ležaja/madraca SIMBA, SONATA i ALOE VERA; Autor: Bernarda Cecelja i Boris Perovski
4. FINVEST CORP d.d., Čabar za asortiman elemenata za biblioteke FRACTALS; Autor: Svjetlana Despot

ZLATNA PLAKETA I DIPLOMA MOBIL OPTIMUM 2005.
1. SVEA d.d., Zagorje ob Savi, Slovenija, za garnituru kuhinjskog namještaja LANA; Autor: Stane Ocepek
2. ITC d.d., Varaždin za garnituru stolica TO-205, stol TO-101; Autor: Neven Kovačić, Redesign d.o.o.
3. BERNARDA d.o.o., Puščine za novu kolekciju ležaja – madraca SALUS; Autor: Razvojni tim Bernarda

ZLATNA PLAKETA 2006.
1. Kolekcija ležaja – madraca ENERGY i VITALIS BERNARDA d.o.o., Puščine; Autor: Bernarda Cecelja i razvojni tim
2. Uredski namještaj MAT INKEA d.o.o., Zagreb; Autori: Darko Špiljarić, Ljiljana Tutnjević i Zoran Šunjić
3. Troslojni gotov parket MORELLO PARKETI POŽGAJ d.o.o., Veliki Bukovec, Autor: Razvojni tim Parketi Požgaj d.o.o.
4. Uredski ergonomski naslonjač BARON TAPO d.o.o., Glina; Autor: Giugiaro design

Autor: Poslovni.hr
15. listopad 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close