Na Zagrebačkom velesajmu (ZV) od 16. do 21. listopada održat će se 34. međunarodni sajam namještaja, unutarnjeg uređenja i prateće industrije “Ambienta 2007”. Ambienta je vrlo utjecajno okupljalište svih relevantnih subjekata iz drvno prerađivačke industrije i industrije namještaja – proizvođača, stručnjaka,dizajnera, znanstvenika, poslovnih ljudi, krajnjih potrošača i specijaliziranih medija, te kao takva i značajan marketinški faktor razvoja domaće drvne industrije i industrije namještaja. Zadnjih nekoliko godina prema istraživanjima mišljenja izlagača, hrvatska drvnoprerađivačka industrija i industrija namještaja, smatraju je najznačajnijim godišnjim događajem grane. Drvna industrija Hrvatske ostvarila je u prvih devet mjeseci ove godine u vanjskotrgovinskoj bilanci pozitivnu razliku od 72 milijuna američkih dolara, a pokrivenost izvoza uvozom iznosi čak 115 posto. Ta za hrvatsko gospodarstvo značajna grana industrije zapošljava oko 30.000 djelatnika. Hrvatska drvoprerađivačka industrija izvozno je orijentirana i ukupno bilježi veći izvoz od uvoza u zadnjih nekoliko godina zahvaljujući sirovom drvu i drvnim proizvodima, dok je uvoz namještaja veći od izvoza. Trenutno prerada drva i proizvodnja namještaja sudjeluje u hrvatskom izvozu s oko 7,5 posto, a s obzirom na kvalitetu sirovinskog potencijala, tradiciju u preradi drva, te na izraženi trend povećanja uporabe drva kao ekološkog i obnovljivog materijala realno je očekivati daljnje povećanje proizvodnje i ukupnih prihoda hrvatske drvne industrije. U sklopu Ambiente održat će se niz okruglih stolova i stručnih skupova, a najznačajniji među njima je tradicionalni Poslovni klub, razgovor gospodarstvenika iz sektora drvne industrije s predstavnicima Vlade.
Tema ovogodišnjeg Poslovnog kluba je šumarstvo i prerada drva u novom okruženju. Veliku pozornost drvoprerađivačkog sektora zasigurno će izazvati okrugli stol “Potencijali industrije namještaja u opremanju jadranskih hotela” te međunarodni simpozij “Nove tehnologije i materijali u industrijama baziranim na sektoru šumarstva”. I na ovogodišnjoj Ambienti dodijelit će se izlagačima već tradicionalne prestižne nagrade za kvalitetu proizvoda Mobil Optimum za najuspješnije oblikovane i tehnološki izrađene proizvode, te priznanja za cjelovitost marketinškog nastupa i nagrada za najbolje ambijentalno izlaganje. Namještaj je kao i ostali proizvodi i usluge za uređenje doma, roba trajne vrijednosti, te su kao takvi jedno od vrlo snažnih područja interesa i zadovoljenja osnovnih potreba svih slojeva stanovništva – krajnjih korisnika. Zbog toga sajam, osim poslovnog ima i snažan promotivni karakter i stvarno je mjesto susreta ponude i potražnje, proizvođača, trgovaca, stručnjaka, poslovnih ljudi, krajnjih korisnika i medija. Ambienta je, kao sajam, s nizom stručnih i popratnih događanja te značajnom posjetom, važna za razvoj kulture stanovanja uopće, pa pored izlagača namještaja okuplja sve više i izlagače proizvoda za uređenje interijera, a svoje mjesto nalaze i proizvođači pratećih industrija, posebno proizvođači i trgovci strojeva i repromaterijala za drvnu industriju, kojima su izlagači iz drvne industrije i industrije namještaja, važni poslovni partneri i potencijalni kupci. Sajam je značajan marketinški alat drvno preađivačke industrije i industrije namještaja posebice za razvoj ove gospodarske grane.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu