Zagrebački hotel Dubrovnik ostvaruje najveće zauzeće kapaciteta u Zagrebu u hotelima s više od 150 soba pa je tako u 2005. godini popunjenost soba bila i više od 60 posto, kazao je izvršni upravitelj hotela Jerko Bralić. Dobre turističke rezultate slijedili su i financijski, pa je tako u 2005. godini ostvaren ukupni prihod od 56,4 milijuna kuna, od čega je na inozemnom tržištu uprihođeno 26,3 milijuna. Istodobno je dobit prije oporezivanja dosegla iznos od 25,8 milijuna kuna uz investicije koje su bile nešto više od milijun kuna. Zbog dobrih poslovnih rezultata hotel Dubrovnik je ovogodišnji dobitnik “Zlatne kune” Hrvatske gospodarske komore – Komore Zagreb kao najbolje srednje veliko trgovačko društvo u Zagrebu i okolici. O gostima hotela brine se 123 zaposlenika koji osim hotelskih soba mogu rabiti i popratne sadržaje te multifunkcionalnu dvoranu za 300 ljudi. Hotel Dubrovnik raspolaže s 263 sobe i 374 kreveta, a među gostima je oko 70 posto stranaca, i to najviše Talijana, Nijemaca i Austrijanaca. Iz Uprave hotela ističu da su hotelski hit mjeseci travanj, svibanj i lipanj te rujan, listopad i studeni kada se ostvari najviše noćenja. Ovaj je hotel jedan od najstarijih zagrebačkih hotela te iza njega stoji 78-godišnja tržištna utakmica na zahtjevnom turističkom tržištu.
Povijest hotela započinje otvaranjem 1929. godine, no tada se zvao hotel Milanov. Ime “Dubrovnik” pak dobiva 1938. godine kada ga je preuzela Dubrovačka plovidba i od tog trenutka ime hotela više nije mijenjano. Budući da zub vremena čini svoje, a bez ulaganja nema opstanka, objašnajvaju u “Dubrovniku”, godine 1982. taj je hotel proširen novoizgrađenim krilom sa 150 soba, čime je stekao i novu poziciju na turističkom tržištu, razvijajući se kao hotel za poslovne goste. Njegova je velika prednost, od same izgradnje pa do današnjih dana, što se nalazi u samom središtu Zagreba na glavnom gradskom trgu. Zbog toga je gostima sve na dohvat ruke, od kulturnih i povijesnih znamenitosti preko banaka i drugih institucija do kafe-barova, restorana i trgovina. Naravno, tvrde u “Dubrovniku”, sve to postaje manje važno ako hotelska usluga nije kvalitetna. “Slijedom te u praksi provjerene teze hotel Dubrovnik je kontinuirano kroz protekle godine ulagao u modernizaciju poslovanja i razvoj kvalitete”, kazao je Jerko Bralić. Do većeg investicijskog zamaha došlo je između 1998. i 2001. godine kada su novi vlasnici tog hotela u njegovo preuređenje investirali oko 80 milijuna kuna. Rezultat je da je 2004. godine hotel Dubrovnik kategoriziran s četiri zvjezdice. Iste godine hotel je nagrađen i prestižnim strukovnim priznanjem “Turističke cvijet” koji su mu za kvalitetu u hotelijerstvu dodijelili HGK i Hrvatska televizija u okviru istoimene akcije. Nagrade i priznanja se odnose, osim na kvalitetnu uslugu, prvenstveno na nove sadržaje koje nudi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu