Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Adriatica.net i Kompas žele milijardu eura prihoda od tri milijuna putnika

Autor: Eleonora Dukovac
26. travanj 2006. u 06:30
Podijeli članak —

Oba partnera u prošloj su godini zajedno imala gotovo milijun putnika i prihod nešto veći od 280 milijuna eura. Taj su rezultat ostvarile poslovnice u 25 zemalja, a u sljedećih tri do pet godina Kompas i Adriatica.net žele mrežu proširiti na još pet država

Adriatica.net, vodeća grupa turističkih agencija iz Zagreba, i Kompas d.d. iz Ljubljane, najveći slovenski organizator odmora i putovanja, objavili su kako su postigli suglasnost o strateškom povezivanju radi stvaranja snažne europske turističke korporacije. Tako se žele othrvati sve većoj i oštrijoj konkurenciji na turističkom tržištu i ujedno prilagoditi novim trendovima i tehnologijama. Uprave ovih tvrtki poručuju kako su prepoznali komplementarnost u poslovanju pa povezivanjem žele ostvariti zajedničku ambiciju bržeg rasta. Jakim europskim turističkim koncernom zajednički će nastupati na globalnom tržištu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Dogovor o planu
Pojedinosti sporazuma i plana zajedničkog poslovanja uprave će definirati u idućih 60 dana kako bi dioničari donijeli primjerene odluke. Oba partnera u prošloj su godini zabilježila 932.000 putnika i imala prihod od 281 milijuna eura koji su ostvarile poslovnice u 25 zemalja. U sljedećih tri do pet godina žele dosegnuti broj od tri milijuna putnika i milijardu eura prihoda te proširiti mrežu poslovnica na 30 zemalja. “Kompas ima velik broj poslovnica upravo u državama za koje smo zainteresirani i uhodane, tradicionalne kanale prodaje, a naša grupacija jaka je u internetskoj prodaji u kojoj Kompas želi ojačati. Ambiciozne planove kanimo realizirati u razdoblju od tri do pet godina, a predstojeći dogovor o planu zajedničkog poslovanja usmjerit će strategiju poslovanja ”, kaže Tihomir Brzica, dopredsjednik Uprave Adriatica.net grupe. Grupa je prošle godine ostvarila promet od 85,2 milijuna eura i 282.000 putnika. Najveći prihod u grupi, 28 milijuna eura s 85.000 putnika, imao je touroperator I. D. Riva Tours, specijalist za putovanja u Hrvatsku sa sjedištem u Münchenu i Roterdamu. Milijun eura manje ostvarila je Ilirika Turizam, najveći regionalni lanac turističkih agencija u Sloveniji, Hrvatskoj, Italiji, Srbiji i Crnoj Gori koji broji više od 25 poslovnica. Adriatica.net najveća je hrvatska turistička online agencija i najveći pojedinačni prodavač hrvatskoga turističkog proizvoda putem Interneta na području Srednje i Istočne Europe s uredima u Hrvatskoj, Češkoj, Poljskoj, Italiji i Sloveniji s prošlogodišnjim prihodom od 9,3 milijuna eura. Članice ove grupe još su i Atlas Airtours, Odisej te Adrigate.

Adriatica.net, vodeća grupa turističkih agencija iz Zagreba, i Kompas d.d. iz Ljubljane, najveći slovenski organizator odmora i putovanja, objavili su kako su postigli suglasnost o strateškom povezivanju radi stvaranja snažne europske turističke korporacije. Tako se žele othrvati sve većoj i oštrijoj konkurenciji na turističkom tržištu i ujedno prilagoditi novim trendovima i tehnologijama. Uprave ovih tvrtki poručuju kako su prepoznali komplementarnost u poslovanju pa povezivanjem žele ostvariti zajedničku ambiciju bržeg rasta. Jakim europskim turističkim koncernom zajednički će nastupati na globalnom tržištu.

Dogovor o planu
Pojedinosti sporazuma i plana zajedničkog poslovanja uprave će definirati u idućih 60 dana kako bi dioničari donijeli primjerene odluke. Oba partnera u prošloj su godini zabilježila 932.000 putnika i imala prihod od 281 milijuna eura koji su ostvarile poslovnice u 25 zemalja. U sljedećih tri do pet godina žele dosegnuti broj od tri milijuna putnika i milijardu eura prihoda te proširiti mrežu poslovnica na 30 zemalja. “Kompas ima velik broj poslovnica upravo u državama za koje smo zainteresirani i uhodane, tradicionalne kanale prodaje, a naša grupacija jaka je u internetskoj prodaji u kojoj Kompas želi ojačati. Ambiciozne planove kanimo realizirati u razdoblju od tri do pet godina, a predstojeći dogovor o planu zajedničkog poslovanja usmjerit će strategiju poslovanja ”, kaže Tihomir Brzica, dopredsjednik Uprave Adriatica.net grupe. Grupa je prošle godine ostvarila promet od 85,2 milijuna eura i 282.000 putnika. Najveći prihod u grupi, 28 milijuna eura s 85.000 putnika, imao je touroperator I. D. Riva Tours, specijalist za putovanja u Hrvatsku sa sjedištem u Münchenu i Roterdamu. Milijun eura manje ostvarila je Ilirika Turizam, najveći regionalni lanac turističkih agencija u Sloveniji, Hrvatskoj, Italiji, Srbiji i Crnoj Gori koji broji više od 25 poslovnica. Adriatica.net najveća je hrvatska turistička online agencija i najveći pojedinačni prodavač hrvatskoga turističkog proizvoda putem Interneta na području Srednje i Istočne Europe s uredima u Hrvatskoj, Češkoj, Poljskoj, Italiji i Sloveniji s prošlogodišnjim prihodom od 9,3 milijuna eura. Članice ove grupe još su i Atlas Airtours, Odisej te Adrigate.

Sporazum s Agrokorom
Spajanjem s Kompasom potvrđuju se najave Marka Vojkovića, predsjednika Uprave Adriatica.net a, da u ovoj godini planiraju daljnja povezivanja sa srodnim turističkim agencijama u Hrvatskoj i regiji. No apetiti se očito šire i na druge sektore. Nedavno se grupa poslovno povezala s gospodarskim sektorom, sporazumom s Agrokorom o dugoročnoj poslovoj suradnji. Naime, Todorićeva kompanija koja već surađuje s hotelskim lancima putem ovog sporazuma želi širiti mrežu na nove – velike i male hotele, ali i opskrbljivati privatne iznajmljivače smještajnih kapaciteta. Adriatica.net grupa planira intenzivirati suradnu i s kulturnim sektorom u Hrvatskoj kao podrška razvoju kulturnog turizma i podupiranju hrvatske kulturne baštine.

Ove godine promet veći od sto milijuna eura

Adriatica.net grupa najavljivala je i 30-postotnu stopu rasta u prodaji hrvatskoga turističkog proizvoda u ovoj godini u kojoj očekuju bruto promet veći od sto milijuna eura. Namjeravaju otvoriti nove urede grupe u Austriji, Slovačkoj, Francuskoj i Španjolskoj, povećati broj receptivnih poslovnica adriatica.neta na hrvatskoj obali te otvoriti 10-ak novih poslovnica Ilirike Turizam u Hrvatskoj i nekoliko u susjednim državama. Svakako i zaposliti veći broj suradnika u Grupi.
U planu za 2006. je i proširenje internetske ponude hrvatskoga turističkog proizvoda, a zbog otvaranja novih tržišta i web-stranica adriatica.neta uz postojećih 11 jezičnih verzija trebala bi imati i dvije nove.




Autor: Eleonora Dukovac
26. travanj 2006. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close