Nakon iskustva s poremećenim lancima opskrbe u doba pandemije, automobilska industrija je počela regionalizirati svoju proizvodnju. Ali, Njemačka nije uspela profitirati od tog trenda, piše Deutsche Welle. Konzultantska firma Berylls Strategy Advisors, koja analizira razvoj najvećih dobavljača za automobilsku industriju u svijetu, jednom godišnje predstavlja te brojke.
“Opskrbljivači su trenutno vrlo suzdržani što se tiče Njemačke kao mjesta za proizvodnju, s izuzetkom proizvođača baterija iz Azije, kao što je CATL ili proizvođača poluvodiča kao što je Infineon, koji kod nas pokreću proizvodnju. Razlog za to je što su procesi proizvodnje u ta dva sektora visoko automatizirani i time su skoro neovisni od visokih troškova radne snage”, kaže Alexandar Timmer, konzultant u Beryllsu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu