Da li je vaš prodajni tim učinkovit? Jesu li prodajni argumenti jasni i konkretni? Što neverbalno poručujete kupcima? Prvi dojam prodavača je jako bitan,a kako vas vide vaši kupci?
naučiti ćemo osluškivati potrebe kupaca sa ciljem maksimaliziranja profita
primjeri učestalih rečenica koje zatvaraju komunikaciju i koje nikako ne smijete koristiti
vježbanje prodajnih argumenata i koristi za kupca koje potiču kupnju
kako potaknuti interes kupca za proizvod i povećati lojalnost
kako upravljati prigovorima i pritužbama kupaca
Trening koji će od vas i vašeg tima stvoriti vrhunske prodavače. Garantiramo uspjeh. Vrhunsko prodajno osoblje ključ je uspjeha, osrednjost ne garantira profit.
26.04.2017. NLP Komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima
U svakodnevnom poslovanju susrećete se sa ljutim i teškim klijentima? Oni troše vašu energiju, zahtijevaju dodatan angažman te koriste ljutnju kao sredstvo manipulacije.
Naučite kako efikasno komunicirati sa zahtjevnim klijentima:
Upravljati vlastitim emocijama kada smo „napadnuti"
zaštiti sebe i efikasno riješiti situacije kad je klijent ljut
brzo i efikasno smiriti ljutog i "teškog" klijenta
što je zabranjeno reći ljutom klijentu
umijeće postavljanja pitanja kojima dobivamo željeni odgovor
kako ljutog i teškog klijenta „pretvoriti" u kooperativnog
vještine aktivnog slušanja koje doprinose smanjenju konflikta u komunikaciji
jezični obrasci koji omogućavaju da svaku situaciju okrenemo u svoju korist
riječi i rečenice koji nam pomažu kod ljutih sugovornika
riječi i rečenice koje ruše otpor kod sugovornika
Cilj treninga je naučiti polaznike novim vještinama, voditi komunikaciju sa teškim klijentima profesionalno, uvjerljivo i odlučno. Ne dopustite da vam teški klijenti pokvare dan.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentirajte prvi
Uključite se u raspravu
Pridružite se najvećoj poslovnoj zajednici u Hrvatskoj!
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu