Da li je vaš prodajni tim učinkovit? Jesu li prodajni argumenti jasni i konkretni? Što neverbalno poručujete kupcima? Prvi dojam prodavača je jako bitan,a kako vas vide vaši kupci? Razumijete li kupca i znate li osluškivati njegove potrebe? Rečenice koje zatvaraju komunikaciju? Kako potaknuti interes kupca za proizvod?
Trening koji će od vas i vašeg prodajnog tima stvoriti vrhunske prodavače. Garantiramo uspjeh. Vrhunsko prodajno osoblje ključ je uspjeha, osrednjost ne garantira profit.

ORGANIZATOR SEMINARA: Poslovni dnevnik/Večernji list
Zahtjevni kupci i kako postupati sa prigovorima? Više pročitaj
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu