Zahtjevni kupci i kako postupati sa prigovorima?

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Prigovori su zapravo korisna povratna informacija koja može poboljšati proizvod ili uslugu.

Jedno američko istraživanje navika potrošača pokazalo je da se čak 70% kupaca ne žali, a od tih 70% koji se ne žale, njih više od polovice nikada više neće kupiti proizvod istog proizvođača (možda objave na Facebooku da su nezadovoljni ili na nekom forumu, pa će se krug nezadovoljnih još i više proširiti).

Ipak, od onih koji se žale i budu zadovoljni odgovorom, njih skoro 20% postat će najvjerniji potrošači i ambasadori vašeg brenda.

Dakle, iznimno je bitno za svaku tvrtku kako rješavaju žalbe korisnika, jer to može imati veliki utjecaj na njihovo zadovoljstvo, rezultate prodaje i prihod, a osobito na imidž tvrtke tj. budući prihod.

TIPOVI ZAHTJEVNIH KUPACA:

a) Introverti - plašljivi, sramežljivi, neodlučni. 

b) Kratkog fitilja - lako planu na najmanju sitnicu, ljutiti su s razlogom ili bez. 

c) Beskrajni dan - pričaju bez prestanka. O svemu. Skaču s teme na temu.

d) Sveznalice -  „stručnjaci“ za apsolutno svako pitanje u svemiru.

Kako komunicirati sa kupcem "sveznalicom"? Što ne smijete napraviti kad komunicirate sa kupcima "kratkog fitilja"? Kako potaknuti razgovor kod kupca "Introverta"? Odgovore na pitanja potražite na jednodnevnom seminaru koji će se održati  20. travnja 2017.  u novoj dvorani Poslovnog dnevnika u Zagrebu.

Rezervirajte svoje mjesto za sudjelovanje OVDJE

Za prijave do 6.4.2017. odobravamo 450 kn popusta. 

Za grupe 5 i više polaznika iste firme odobravamo 20% popusta.

Pročitajte više OVDJE

ORGANIZATOR SEMINARA: Poslovni dnevnik/Večernji list

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!