Tvrtka Tapo d.o.o. proteklog vikenda je svečano otvorila novi prodajno-izložbeni prostor u središtu Zagreba u kojem će nuditi ergonomski uredski namještaj iz vlastite proizvodnje, kao i najpoznatije svjetske brendove iz branše.
Osnutak
Tapo je najveći hrvatski proizvođač ergonomskih stolaca i zastupnik nekoliko vodećih svjetskih imena u proizvodnji ergonomskog namještaja poput nizozemskog Ahrenda, japanske korporacije Okamura i američke multinacionalne kompanije Herman Miller. Tvrtka Tapo d.o.o. osnovana je 2003. godine kao prva hrvatska tvrtka specijalizirana isključivo za proizvodnju ergonomskih stolica, a godišnja proizvodnja kreće se između 15 i 20 tisuća komada. U proizvodnom pogonu u Glini, na području od posebne državne skrbi, osposobila je tim od 16 mladih ljudi obučenih za trajnu ergonomsku edukaciju i za uočavanje detalja važnih prilikom izrade dizajnerskih stolica, objašnjava direktor tvrtke Luka Stopić.Prije tri godine Tapo je otvorio svoje predstavništvo u Zagrebu, te se krenulo i sa stvaranjem mreže distributera po Hrvatskoj i regiji. Te je godine tvrtka postala i ovlašteni zastupnik jednog od najvećih svjetskih proizvođača ergonomskog namještaja, korporacije Okamura. Iako u ponudi ima i proizvode velikih svjetskih brendova, oko 70 posto ukupnog prihoda dolazi od vlastite proizvodnje. Tapo se proizvodima i nastupom etablirao kao inovativni, izvorni hrvatski proizvođač na izbirljivom i zahtjevnom tržištu, objašnjavaju u ovoj tvrtke.Novi centar u zagrebačkoj Petrovoj ulici je uređen u skladu s osnovnom djelatnošću tvrtke, kao moderan i ekskluzivno izložbeno-uredski prostor na 250 četvornih metara, a čiji projekt potpisuje Dizajn Plus, odnosno arhitekt Zdravko Krznarić. Od toga jedna četvrtina otpada na uredske prostore u kojima je smještena uprava i komercijala tvrtke, četvrtina je prijamni dio za stranke i poslovne partnere, dio je uređen kao lounge area u kojoj se nalazi LCD monitor za prezentaciju i minibar, dok ostatak prostora čini moderan showroom u kojem se osim izložaka nalazi drugi LCD monitor, čija je svrha prezentirati klijentima ukupnu tvrtkinu ponudu. Vodeći ljudi tvrtke željeli su da njihov novi poslovni prostor bude svojevrsni network centar pomoću kojeg bi se razina prezentacije vlastitih proizvoda podigla na viši nivo, ali isto tako da se pomoću odgovarajućeg prostora u kojem bi se održavale razne edukacije i prezentacije osigura još bolja potpora klijentima tijekom realizacije raznih projekata. To je posebno važno jer tvrtka oko 90 posto svoje prodaje realizira putem distributera (uglavnom dizajnerski i arhitektonski studiji) dok samo manji dio otpada na direktnu prodaju.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu