Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Lesnina ispred Kike i Mebla

Autor: Darko Bičak
13. prosinac 2006. u 06:30
Podijeli članak —

ZAGREB – Čak 58 posto građana pri kupnji namještaja izabrat će Lesninu, 21 posto Kiku, a 19 posto Meblo, rezultati su najnovijeg istraživanja agencije GfK o tržištu namještaja u Hrvatskoj. Prema istom istraživanju oko 27 posto kućanstava planira u idućih godinu dana nabaviti neki novi komad namještaja. Hrvati najviše planiraju obnoviti svoj dnevni boravak, njih 20 posto, kuhinje, 18 posto, a slijede dječje sobe, spavaće sobe i kupaonice. Elementi koji su najvažniji kod odluke o kupnji kompleta ili dijelova namještaja svode se, prema istraživanju GfK, na cijenu i kvalitetu, odnosno za neke vrste namještaja to je udobnost.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

ZAGREB – Čak 58 posto građana pri kupnji namještaja izabrat će Lesninu, 21 posto Kiku, a 19 posto Meblo, rezultati su najnovijeg istraživanja agencije GfK o tržištu namještaja u Hrvatskoj. Prema istom istraživanju oko 27 posto kućanstava planira u idućih godinu dana nabaviti neki novi komad namještaja. Hrvati najviše planiraju obnoviti svoj dnevni boravak, njih 20 posto, kuhinje, 18 posto, a slijede dječje sobe, spavaće sobe i kupaonice. Elementi koji su najvažniji kod odluke o kupnji kompleta ili dijelova namještaja svode se, prema istraživanju GfK, na cijenu i kvalitetu, odnosno za neke vrste namještaja to je udobnost.

Autor: Darko Bičak
13. prosinac 2006. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close