ZAGREB – Čak 58 posto građana pri kupnji namještaja izabrat će Lesninu, 21 posto Kiku, a 19 posto Meblo, rezultati su najnovijeg istraživanja agencije GfK o tržištu namještaja u Hrvatskoj. Prema istom istraživanju oko 27 posto kućanstava planira u idućih godinu dana nabaviti neki novi komad namještaja. Hrvati najviše planiraju obnoviti svoj dnevni boravak, njih 20 posto, kuhinje, 18 posto, a slijede dječje sobe, spavaće sobe i kupaonice. Elementi koji su najvažniji kod odluke o kupnji kompleta ili dijelova namještaja svode se, prema istraživanju GfK, na cijenu i kvalitetu, odnosno za neke vrste namještaja to je udobnost.
ZAGREB – Čak 58 posto građana pri kupnji namještaja izabrat će Lesninu, 21 posto Kiku, a 19 posto Meblo, rezultati su najnovijeg istraživanja agencije GfK o tržištu namještaja u Hrvatskoj. Prema istom istraživanju oko 27 posto kućanstava planira u idućih godinu dana nabaviti neki novi komad namještaja. Hrvati najviše planiraju obnoviti svoj dnevni boravak, njih 20 posto, kuhinje, 18 posto, a slijede dječje sobe, spavaće sobe i kupaonice. Elementi koji su najvažniji kod odluke o kupnji kompleta ili dijelova namještaja svode se, prema istraživanju GfK, na cijenu i kvalitetu, odnosno za neke vrste namještaja to je udobnost.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu