Američke kompanije pojačano objavljuju novosti o poslovanju u razdoblju kada njihovi direktori namjeravaju prodati svoje dionice, pokazuje istraživanje skupine autora s London School of Economics (LSE).
Istraživanje provedeno na 166.000 korporativnih objava sugerira da kompanije objavljuju pozitivno intonirane vijesti o novostima u tvrtki – poput lansiranju novog proizvoda, zaključenju ugovora ili posebnim dividendama – u mjesecu kada direktori kompanija imaju pravo na prodaju dionica koje su u pravilu dobili kao bonus. Naime, ustanovljeno je da je u takvim mjesecima dva posto više objava. Pet posto više novosti objavljuje se mjesec dana ranije od stjecanja direktorskih prava na prodaju dionica.Naravno, objava takvih vijesti povećava interes ulagača, pa čelnici kompanija ne profitiraju samo od porasta cijene, već i od pojačane likvidnosti. Naime, istraživanje pokazuje kako dan nakon objave vijesti trgovinski volumen poraste za 0,32 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Sreća naša što naši ne!!![emo_smijeh][emo_smijeh][emo_smijeh]
Uključite se u raspravu