Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Na Discovery Channelu uskoro kreću reklame na hrvatskom

Autor: Majda Žujo
09. srpanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —

Vlad Tudosie, direktor Discovery Networksa za jugoistočnu Europu

Nakon preživljavanja na brodu u bermudskom trokutu, hranjenja tarantulama i škorpionima u planinskim pustinjama Južne Kalifornije i preživljavanja u poplavljenoj Amazoni bračni je par Mykel Hawke i Ruth England prošle godine preživio i velebitske špilje. Bivši pripadnik Zelenih beretki i televizijska novinarka zaputili su se na Velebit kako bi snimili vodič za preživljavanje na toj planini. “Odiseja hrvatskim špiljama” jedna je od epizoda serije “Man, Women, Wild”, koja će ove jeseni biti prikazana na Discovery Channelu, a imat će je priliku gledati milijuni ljudi diljem svijeta, što je velika promocija i za Hrvatsku. U Zagrebu je održana i svečana pretpremijera serije, a tom smo prilikom razgovarali i s direktorom Discovery Networksa za jugoistočnu Europu Vladom Tudosieom.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kako ste došli na ideju da se epizoda serije ‘Man, Women, Wild’ snima u Hrvatskoj?
Hrvatska ima puno toga što može ponuditi pa je to i glavni razlog zašto se produkcijski tim odlučio za snimanje. Budući da je ovo serija o preživljavanju, produkcijski tim nastoji pronaći najinteresantnije i najzahtjevnije lokacije kako bi gledatelji mogli doživjeti različite scenarije preživljavanja. Hrvatska je nadaleko poznata po svojem sustavu podzemnih špilja što predstavlja zanimljiv scenarij za Man, Woman, Wild. Također je Hrvatska lijepa zemlja tako da gledatelji dobiju pomalo od svega gledajući seriju. Lokacija na kojoj smo snimali je Velebit te ćete imati priliku vidjeti podzemne špilje i zadivljujući krajolik.

Nakon preživljavanja na brodu u bermudskom trokutu, hranjenja tarantulama i škorpionima u planinskim pustinjama Južne Kalifornije i preživljavanja u poplavljenoj Amazoni bračni je par Mykel Hawke i Ruth England prošle godine preživio i velebitske špilje. Bivši pripadnik Zelenih beretki i televizijska novinarka zaputili su se na Velebit kako bi snimili vodič za preživljavanje na toj planini. “Odiseja hrvatskim špiljama” jedna je od epizoda serije “Man, Women, Wild”, koja će ove jeseni biti prikazana na Discovery Channelu, a imat će je priliku gledati milijuni ljudi diljem svijeta, što je velika promocija i za Hrvatsku. U Zagrebu je održana i svečana pretpremijera serije, a tom smo prilikom razgovarali i s direktorom Discovery Networksa za jugoistočnu Europu Vladom Tudosieom.

Kako ste došli na ideju da se epizoda serije ‘Man, Women, Wild’ snima u Hrvatskoj?
Hrvatska ima puno toga što može ponuditi pa je to i glavni razlog zašto se produkcijski tim odlučio za snimanje. Budući da je ovo serija o preživljavanju, produkcijski tim nastoji pronaći najinteresantnije i najzahtjevnije lokacije kako bi gledatelji mogli doživjeti različite scenarije preživljavanja. Hrvatska je nadaleko poznata po svojem sustavu podzemnih špilja što predstavlja zanimljiv scenarij za Man, Woman, Wild. Također je Hrvatska lijepa zemlja tako da gledatelji dobiju pomalo od svega gledajući seriju. Lokacija na kojoj smo snimali je Velebit te ćete imati priliku vidjeti podzemne špilje i zadivljujući krajolik.

Kakva su bila iskustva producenata serije za vrijeme snimanja?
Iz onoga što sam čuo od Mykel i Ruth, zvijezda serije, sve je prošlo u najboljem redu. Uživali su u boravku u Hrvatskoj zato što je Hrvatska zadivljujuća, avanturistička i raznolika zemlja u kojoj žive pristupačni i prijateljski ljudi. U svojem prijašnjem intervjuu Mykel i Ruth izjavili su da Hrvatska ima ljepotu Italije i Grčke te funkcionalnost Njemačke. Bili su jako impresionirani organizacijom i odnosom lokalnih ljudi.

Možemo li uskoro očekivati snimanje i neke druge Discoveryjeve serije u Hrvatskoj?
Uvijek tražimo nove mogućnosti dok u isto vrijeme shvaćamo koliko je važno za gledatelje da vide nešto na Discoveryju što se odnosi na njihovu zemlju. Sukladno tome otvoreni smo za nove projekte u Hrvatskoj iako nemamo jasno precizirane produkcijske planove za Hrvatsku u skoroj budućnosti. Radujemo se emitiranju epizode “Man, Woman, Wild” koja je na rasporedu 3. rujna i reakcijama gledatelja iz Hrvatske.

Mislite li da je to dobra promocija i za Hrvatsku?
Nije da Hrvatskoj treba dodatna promidžba jer njezina je ljepota nadaleko poznata, ali prikazivanje Hrvatske na Discovery Cahnnelu u seriji kao što je ova može samo pomoći u njezinu profiliranju i privlačenju onih turista koji su željni avanture i divljine. Serija se emitira po cijelome svijeta, ne samo u Europi, stoga će je vidjeti milijuni ljudi.

Jeste li zadovoljni gledanošću u Hrvatskoj?
Naši su programi rado gledani diljem svijeta, a Hrvatska tu nije iznimka. Discovery Channel privlači određeni tip publike koju karakterizira znatiželja i želja da prošire horizonte kako bi doznali više gledanjem televizije koja je u isto vrijeme činjenična i zabavna. I u Hrvatskoj i u regiji jugoistočne Europe primijetili smo veliku želju za serijama povezanim s preživljavanjem i popularnom znanošću ili serijama o inženjerstvu. Općenito, najuspješnije serije koje se pokazuju diljem svijeta, ali i u Hrvatskoj su Mythbusters, Dirty Jobs, How it’s made, Deadliest Catch, Extreme Engineering, Ultimate Survival.

Kako ste zadovoljni prisutnošću oglašivača? Do sada su se na Discoveryju mogle čuti samo strane reklame, hoćemo li uskoro vidjeti i reklame na hrvatskom?
Finaliziramo pripreme za pokretanje prodaje oglasnog prostora na Discovery Channelu što znači da će se tvrtke iz Hrvatske imati priliku oglašavati na Discovery Cahnnelu. Naši programi uživaju veliku popularnost i povjerenje gledatelja, što znači da će bilo koji oglašivač koji surađuje s nama imati velike koristi od suradnje. Već dobivamo zahtjeve lokalnih tvrtki koje žele oglašavati kod nas, što će biti moguće u nadolazećim mjesecima. Naravno, reklame će biti emitirane na hrvatskom jeziku.

Koji su vam planovi na hrvatskom i tržištu u regiji?
Za Discovery Hrvatska je dio regije jugoistočna Europa, koja uz Hrvatsku uključuje još devet zemalja kao što su Slovenija, Srbija, Crna Gora, Rumunjska ili Bugarska. Distribuiramo sedam programa u Hrvatskoj, a naš vodeći program Discovery Channel pokriva 95 posto kućanstava koja plaćaju usluge TV distributera pa je Hrvatska važno tržište za nas. Na hrvatskom tržištu prisutni smo više od deset godina i planiramo ostati. Kada su u pitanju budući planovi, finaliziramo pripreme za pokretanje prodaje oglasnog prostora na Discovery Channelu u nadolazećim mjesecima i radimo na širenju distribucije našega najnovijeg programa TLC. Smatramo da imamo vrlo uravnotežen portfelj programa koji privlače različitu publiku. Upravo nam je stoga cilj razvijati te programe i učiniti ih dostupnima što je moguće većem broju ljudi u Hrvatskoj.

Popularni programi

U koliko je zemalja prisutan Discovery Channel?
Izvan SAD-a Discovery Channel prisutan je u više od 200 zemalja Europe, Azije, Afrike i Australije i doseže više od 1,3 milijarde pretplatnika. Discovery Channel jedan je od najdistributivnijih programa na svijetu. S Discovery Channelom u Hrvatskoj počeli smo prije više od deset godina i od tada smo pokrenuli ostale programe iz našeg portfelja kao što su Animal Planet, Discovery Science, ID Investigation Discovery i odnedavno TLC. Radujemo se emitiranju epizode “Man, Woman, Wild”, koja je na rasporedu 3. rujna. I u Hrvatskoj i u regiji jugoistočne Europe primijetili smo veliku želju za serijama povezanim s preživljavanjem i popularnom znanošću ili za serijama o inženjerstvu.

Autor: Majda Žujo
09. srpanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close