Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kreativnost je izlaz iz recesije

Autor: Majda Žujo
22. ožujak 2012. u 22:00
Podijeli članak —

Kreativnost je jedan od preduvjeta za izlaz iz recesije i gospodarske krize, poručio je to Ivica Vidović, predsjednik Uprave McCann Ericksona Hrvatska i predsjednik Hrvatskoga kluba kreativaca (ADCC), okupljenima na otvorenju izložbe “Najbolje od najboljeg u europskom dizajnu i oglašavanju”. Na izložbi su prikazani nagrađeni radovi ADC*E Awards 2011 te radovi članica i organizacije koji su osvojili zlata na nacionalnim festivalima u dizajnu, oglašavanju i tržišnom komuniciranju u četiri glavne kategorije – TV/Film, Tiskani mediji, Web inovativna upotreba medija i Dizajn.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Osim izložbe ADC*E Awards 2011 u srijedu je u Centru za dizajn Hrvatske gospodarske komore održana i godišnja skupština ADCC-a, na kojoj je konstatirano kako kreativna industrija u Hrvatskoj nema poželjnu poziciju i nije prepoznata kao nužni dio razvoja gospodarstva. Stoga je za jesen najavljen “Kreativni forum”, na kojem će se pokušati definirati koraci koji trebaju spojiti kreativnu industriju i kapital, odnosno proizvodnju. Ideja je i da ADCC bude inicijator kreativnih akcija, odnosno radionica izvan Zagreba i tako širi kreativnost među mladima diljem zemlje. Na skupštini je odlučeno i da se nastavljaju sve aktivnosti Kluba, a to su nacionalni natječaj ADCC Awards 2012, suorganizacija natječaja Indoor kreativac u suradnji s B1 plakatima te slanje četiri člana žirija u Barcelonu u lipnju kako bi sudjelovali u izboru najboljih radova na ADC*E Awards 2012.

Kreativnost je jedan od preduvjeta za izlaz iz recesije i gospodarske krize, poručio je to Ivica Vidović, predsjednik Uprave McCann Ericksona Hrvatska i predsjednik Hrvatskoga kluba kreativaca (ADCC), okupljenima na otvorenju izložbe “Najbolje od najboljeg u europskom dizajnu i oglašavanju”. Na izložbi su prikazani nagrađeni radovi ADC*E Awards 2011 te radovi članica i organizacije koji su osvojili zlata na nacionalnim festivalima u dizajnu, oglašavanju i tržišnom komuniciranju u četiri glavne kategorije – TV/Film, Tiskani mediji, Web inovativna upotreba medija i Dizajn.

Osim izložbe ADC*E Awards 2011 u srijedu je u Centru za dizajn Hrvatske gospodarske komore održana i godišnja skupština ADCC-a, na kojoj je konstatirano kako kreativna industrija u Hrvatskoj nema poželjnu poziciju i nije prepoznata kao nužni dio razvoja gospodarstva. Stoga je za jesen najavljen “Kreativni forum”, na kojem će se pokušati definirati koraci koji trebaju spojiti kreativnu industriju i kapital, odnosno proizvodnju. Ideja je i da ADCC bude inicijator kreativnih akcija, odnosno radionica izvan Zagreba i tako širi kreativnost među mladima diljem zemlje. Na skupštini je odlučeno i da se nastavljaju sve aktivnosti Kluba, a to su nacionalni natječaj ADCC Awards 2012, suorganizacija natječaja Indoor kreativac u suradnji s B1 plakatima te slanje četiri člana žirija u Barcelonu u lipnju kako bi sudjelovali u izboru najboljih radova na ADC*E Awards 2012.

Autor: Majda Žujo
22. ožujak 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close