Tijekom ožujka u Hrvatskoj je registrirano 3.779 novih putničkih automobila, što je 57 automobila ili 1,5 posto manje nego u istom prošlogodišnjem mjesecu, pokazuju podaci agencije Promocija Plus.
U odnosu na veljaču, u ožujku je prodano 216 vozila ili 6 posto više. Ukupno su u prva tri mjeseca ove godine u Hrvatskoj registrirana 10.832 nova automobila. U odnosu na isto razdoblje godine prije to je povećanje za 344 vozila ili za 3,3 posto. Najprodavanija marka u ožujku je Volkswagen sa 478 prodanih automobila i tržišnim udjelom od 12,6 posto. Slijede Peugeot sa 366 vozila, Renault sa 344 automobila, Citroen 313 i Opel sa 244 vozila. U ožujku je najprodavaniji model u Hrvatskoj bila Škoda Fabia s prodanih 151 vozilom, a slijede Renault Megan (126), Peugeot 308 (125), Volkswagen Golf (121) i Volkswagen Passat (109). Volkswagen je najprodavanija marka automobila u Hrvatskoj i ukupno u prva tri mjeseca ove godine sa 1.411 vozila i tržišnim udjelom nešto većim od 13 posto.
Slijedi Peugeot s 963 vozila i tržišnim udjelom od 8,9 posto, Renault s 867 vozila i udjelom od 8 posto, a među prvih pet još su Opel s 856 i Citroen s 848 prodanih novih vozila. U prvom ovogodišnjem tromjesečju sa 437 primjeraka najprodavaniji je model Opel Astra. Slijede Volkswagenovi Golf (342), Passat (341) i Polo (333) te Škoda Octavia (331). Nova se vozila najviše kupuju u zagrebačkoj regiji – u prva tri mjeseca ove godine u zagrebačkoj regiji registrirano je 4.128 novih putničkih automobila, što je udio od 38 posto u ukupnom broju novih prodanih vozila. Slijede Primorsko-goranska s 979 automobila (udio od 9 posto) te Splitsko-dalmatinska županija s 906 vozila (udio od 8,3 posto), dok je na začelju Ličko-senjska županija sa svega 51 novom registracijom, što je udio manji od 0,5 posto.
(Hina/pd)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Najbolje bi bilo kada ne bi bio registriran niti jedan pa da ljudi dižu kredite za nešto raditi a ne za hrpu lima koju poslje nemaju novaca ni točiti ni registrirati a na na kraju kredita vrijedi 10% od novog.
Uključite se u raspravu