Todorićev Konzum svoje poslovanje širi i na područje mobilne telefonije jer pokreće novu mobilnu mrežu, doznaje tjednik Lider iz povjerljivih izvora.
Mreža će se vjerovatno zvati Jing kako je njezino trenutačno kodno ime, a početni broj bit će 0977. Konzumova mreža se razvija u suradnji s Hrvatskim Telekomom, odnosno preko njihova brenda BonBon. Jing će biti Mobile Virtual Operator odnosno pružati će usluge preko HT-ove infrastrukture putem komercijalnog ugovora.
Pojedinosti s kojima će Konzum napadati konkurenciju još uvijek nisu poznate, a Liderov izvor kaže da se rado o sasvim novoj i drugačijoj vrsti usluge. Također, na tragu je već prije najavljene usluge ‘KMOBILE’ koja je trebala biti pokrenuta s HT-om i Europapress Holdingom.
Konzum je, podsjetimo, za početak idućeg mjeseca najavio i otvaranje svoje prve benzinske postaje.
(pd)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.U doba zaoštrene konkurencije i pada marži u telekom sektoru ulazak u taj segment mi se čini deplasiranim.
neće on ništa posebno zarađivat na benzinskim u sklopu velikih konzuma i sličnim novotarijama nego će ljude privlačit u konzum. možemo mi pričat šta hoćemo ali u inovacijama je vodeći od svih lanaca i zato je najveći…drugi npr nemaju online prodaju a konzum već tu ubire značajna sredstva
Kljucni problem Hrvata je u tome da se cesto prave pametni i onda kad o temi apsolutno nista ne znaju, a tipicni primjer takvog ponasanje je Loris. Branded reseller tipa TESCO (ili ovaj JING) nije nikakva inovacija, to u UK ili Nizozemskoj postoji vec 10 godina i cisto je normalno da Konzum to radi – ono sto nije normalno je da to radi tek sad kada trziste pada, a ne prije 5-7 godina.
G. Pro9….bit ce itekako unosan posao…..Vlada je stisnula operatore da moraju ulagati u infrastrukturu, a zna se da 2G i 3G sadasnja mreza nisu iskoristene niti 30%… Ak sam fulao za koji postotak ispricavam se. Nadalje, zum-Ko, placa T-Mobile rentu za infrastrukturu koju ionako ne koristi i s tim novcima ulaze u optiku i LTE mrezu…..di ces bolje 🙂
Uključite se u raspravu