Pametna kuna izabrala najbolju poslovnu ideju

Autor: Poslovni.hr , 01. prosinac 2011. u 17:20

Dva i pol mjeseca nakon početka projekta ‘Pametnom idejom do uspjeha’ u organizaciji portala pametnakuna.hr, stručni je žiri odlučio o pobjedniku.




‘Pametnom idejom do uspjeha’ prvi je online natječaj koji ima za cilj poticanje poduzetništva, kao jednog od najvažnijih segmenata razvoja društva. U dva i pol mjeseca trajanja projekta, kroz ruke stručnog žirija portala pametnakuna.hr prošlo je 308 poslovnih ideja čitatelja ovog portala. Ocjenom zadovoljenja kriterija i pravila sudjelovanja, dodatnim zadacima i upitnicima te osobnom procjenom, stručni je žiri odredio finaliste natječaja koji su dobili priliku surađivati s članovima žirija te izraditi poslovne planove za svoje projekte.

Nakon niza zadataka, održane su finalne prezentacije kandidata te je najboljom poslovnom idejom proglašen projekt ‘boljigrad.hr’ Marija Glavaša. Ova je web stranica zamišljena je kao servis koji omogućava lakšu komunikaciju građana i vlasti: građanima omogućava prijavu problema u njihovoj sredini, a vlastima saznanje o tim problemima.

“Jako sam sretan i ponosan zbog pobjede na natječaju, velika mi je čast što je baš moja poslovna ideja između preko 300 prijavljenih ideja proglašena najboljom. Vjerovao sam u kvalitetu projekta i u snagu društvene promjene i značaja koji može donijeti zajednici i znao sam da će, ako budem uporan, ako poslušam i primijenim savjete iskusnih poduzetnika, uspjeh morati doći, rekao je Glavaš, koji je osvojio brojne nagrade pokrovitelja kako bi njegov ulazak u svijet poduzetništva prošao što uspješnije.

Projektu su se, u ulozi žirija, priključili uspješni predstavnici hrvatskog poslovnog svijeta: Tanja Pureta (Ramiro), Dario Palčić (Volksbank Hrvatska), Zoran Đorđević (Visoka poslovna škola Cotrugli), Željko Kovač (Zagrebački centar za poduzetništvo) i Donald Mudrinić (Vipnet Hrvatska), a glavni su pokrovitelji projekta Volksbank Hrvatska i Vipnet Hrvatska.

(pd)

Komentirajte prvi

New Report

Close