Levi Strauss & Co. je objavio rast kvartalnog profita unatoč padu prodaje kompanijinih robnih marki. Znatne uštede su ostvarene na rashodnoj strani zahvaljujući poreznim olakšicama i nižim kamatnjacima. Tako je uključujući 32 milijuna dolara poreznih olakšica kvartalni profit Levi’s-a dosegao 40 milijuna dolara. Istovremeno, prihodi su pali za jedan posto, na 953 milijuna dolara, a najveći pad prodaje kompanijinih brandova je zabilježen u Europi.
Čelnici kompanije optimistično, ali oprezno gledaju na rezultate za drugo polugodište. U međuvremenu nastavljaju politiku redizajniranja odjeće i povećanja ponude koja bi im trebala povećati profite i osvojiti kupce.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu