Google uvodi semantičku pretragu, “guglanje” neće više biti isto!

Autor: Poslovni.hr , 16. ožujak 2012. u 09:35

Google će uskoro unijeti velike promjene u svoju tražilicu, uvodi semantičku pretragu. Ovim se načinom Google bori s konkurentima kao što su Microsoft i Apple, piše Wall Street Journal.

Semantička pretraga je proces koji zahtjeva razumijevanje stvarnog značenja riječi koje ljudi upisuju u web-okvir za pretraživanje. To omogućava tražilici da razlikuje automobil „Jaguar“ od životinje „jaguar“ na Web stranici čiji će se link možda prikazati u rezultatima pretraživanja.

U svrhu ovih promjena Google je prikupio ogromnu količinu podataka, o 200 milijuna osoba, mjesta i proizvoda. Tako je stvorena enciklopedija znanja o entitetima kao što su ljudi, mjesta i stvari.

Što ova promjena znači za korisnike? Možemo očekivati da ćemo za nekoliko mjeseci u Google tražilicu utipkati pitanje a među top rezultatima pretraživanja ćemo osim linkova dobiti i konkretnije informacije, odnosno odgovore.

Ovim promjenama Google postaje sličniji Microsoftovom Bingu, te se u Googlu nadaju da će zahavljujući ovoj promjeni ostati ispred Binga.

(pd)

Komentirajte prvi

New Report

Close