Viber lansira “Javne račune”: Rješenje za tvrtke i brandove

Autor: Poslovni.hr , 11. studeni 2016. u 09:54
Foto: BAZ RATNER/REUTERS/PIXSELL/REUTERS/PIXSELL

Viberovo novo poslovno rješenje omogućit će brandovima svih veličina da prilagode način na koji žele pristupiti svojim klijentima i potencijalnim klijentima.

Viber, jedna od vodećih svjetskih aplikacija za razmjenu poruka, objavio je danas pokretanje „Javnih računa“ koji će omogućiti tvrtkama, brandovima i javnim osobama pristup do više od 800 milijuna jedinstvenih registriranih Viberovih korisnika na osoban, intuitivan i dosljedan način.

Putem Javnih računa Viber sada nudi paket rješenja za poslovne subjekte, brandove i javne osobe kako bi privukli svoju publiku korištenjem raznih opcija razgovora 1 na 1 ili objavljivanjem na društvenim mrežama, sve na jednoj platformi.

„Na Viberu se ljudi već sigurno i slobodno povezuju sa svojim obiteljima, prijateljima i kolegama. Danas predstavljamo način da se ljudi počnu povezivati i s poslovnim subjektima, također“, kaže Michael Shmilov, glavni operativni direktor Vibera. „Prvi set alata omogućit će tvrtkama pristup njihovoj publici na Viberu, uz korištenje poruka i bogatih sučelja koja se mogu prilagoditi raznim potrebama bilo koje tvrtke.“  

Kako to funkcionira

Kao kanal koji potiče i angažman i osobne veze, Javni računi mogu se koristiti u prodajnim, marketinškim i timovima za podršku, za objave i ostalo.

Nakon stvaranja Javnog računa, administrator i sudionici dobivaju alate za prikladnu komunikaciju na jednostavan, izravan i personaliziran način sa svojom publikom, oživljavajući osobnost branda. To uključuje mogućnost slanja poruka njihovim sljedbenicima na nekoliko različitih načina, kao što su putem postojećih CRM-ova, ručno putem jedan na jedan razgovora uživo ili chatbotova. Osim toga, Javni računi nude sljedeće alate:

  • Kanale za lak pronalazak tvrtki
  • Izravnu integraciju preko Viberovog API-ja
  • Prikladnu komunikaciju preko Javnih razgovora

Javni razgovori dostupni su danas diljem svijeta, uz partnere kao što su The Huffington Post, Yandex i The Weather Channel koji će uskoro predstaviti svoja rješenja.

Komentirajte prvi

New Report

Close