B2Body
Zdravlje u soku

Put do zdrave hrane i vitamina sada je jednostavan kao put do pekare ili fast fooda

Juicefast proizvodi u suradnji s lokalnim OPG-ovima nude najbolje iz prirode,
a pripremaju se HPP metodom koja omogućava očuvanje hranjivih tvari, svježine i prirodnog okusa.

PD VL native tim
26. travanj 2024. u 07:24
Mladi poduzetnici, braća David i Marko Dravinac/JOSIP REGOVIć/PIXSELL

Zdrav život sve je više cilj modernog čovjeka, a svijest o važnosti zdrave prehrane jača. No, užurbani svakodnevni ritam i hrpa obaveza ne ostavljaju puno vremena za baviti se nabavkom, pripremom, čišćenjem…

Kako steći ili održati dobru liniju, smršavjeti prije ljeta ili skinuti nekoliko kilograma prije važnog eventa pitanja su koja muče većinu (i ne samo) žena. Unijeti na brzinu sve potrebne vitamine i općenito ne gubiti puno vremena kako bismo imali zdrav život dostižan je cilj.

Juicefast linija proizvoda čisto je zdravlje u soku ili obroku, a projekt je zaživio 2022. godine, kao evolucija izvorne ideje Detox.hr, koji je pokrenut 2019. Za sve su zaslužni mladi poduzetnici, braća David (24) i Marko (30) Dravinac.

“Naša poslovna priča počinje u obiteljskoj voćarni, gdje je naša majka već bila pionir u stvaranju domaćih šalši od povrća, pekmeza, salata i drugih proizvoda. Njezina predanost u kuhinji u nama je stvorila ljubav prema zdravoj hrani i poslužila kao temelj za razvoj vlastitih poslovnih ideja.

Inovativni pristup

Najvažnije što Juicefast razlikuje od drugih na tržištu jest visoka kvaliteta naših proizvoda, zahvaljujući HPP tehnologiji koja osigurava očuvanje svih hranjivih tvari i prirodnog okusa.

Prepoznajući rastući interes za zdravim, prirodnim napitcima, razvio sam koncept detoxa i pokrenuo Detox.hr, usmjeren na proizvodnju zdravih sokova. Moj brat Marko, s druge strane, otvorio je restoran s domaćom kuhinjom, dodatno šireći naše obiteljsko poslovanje u prehrambenom sektoru”, ispričao je David.

Obojica su kao djeca radila s majkom u njezinoj trgovini zdrave prehrane, a iako su u startu krenuli u sitom smjeru, ali različitim konceptima, ubrzo su shvatili da zajedno mogu više postići. I nisu pogriješili. Ono što je krenulo kao startup prije samo dvije godine, danas je ozbiljan biznis.

Analizirajući tržište, uvidjeli su da, iako postoji mnogo pojedinačnih proizvoda koji promiču zdraviji način života, rijetko koji brend nudi sveobuhvatan, holistički pristup prehrani i wellnessu. To ih je ponukalo da ljudima ponude sve na jednom mjestu i “skrate muke” – tako da put do zdrave hrane i vitamina postane jednako jednostavan kao put do pekare ili fast fooda.

Jer detox i fasting sve su prihvaćeniji kao brz i učinkovit način čišćenja i “boostanja” organizma, no rijetko tko ima uvjete, vremena, a ruku na srce i volje, za svakodnevno cijeđenje sokova. To zapravo i nije tako lak, a ni jeftin posao jer za pola litre soka treba kila do dvije voća.

Juicefast linija proizvoda čisto je zdravlje u soku ili obroku, a projekt je zaživio 2022.

“Shvatili smo da ljudi žude za zdravijim načinom života, ali im nedostaju resursi i podrška za ostvarenje tog cilja. Odatle je proizašla naša ideja za Juicefast – željeli smo pružiti cjelovit ekosustav koji obuhvaća nutritivno bogate sokove i obroke, prilagođene planove prehrane, vodiče za vježbanje i edukativne sadržaje, sve s ciljem da podržimo pojedince na njihovom putu ka boljem zdravlju i životu”, pojašnjava Marko.

Želja poduzetne braće bila je da zdravi način života kao i pomoć pri skidanju kilograma približe što većem broju ljudi. Najbolje iz prirode, što dolazi iz suradnje s lokalnim OPG-ovima, pretvorili su u sokove i jela te učinili zdravlje svima dostupnije. I ukusnije.

Tako primjerice, kupnjom detox paketa sokova, dobivate i besplatan vodič prehrane, besplatne treninge, a iskustva, napredak i savjete može razmijeniti u Facebook zajednici zadovoljnih korisnika njihovih proizvoda. Iako Juicefast nije jedini na tržištu prirodnih sokova u Hrvatskoj, jedinstven je po nekoliko stavki koje ga razlikuju od konkurencije.

“Prvo i najvažnije što Juicefast razlikuje od drugih na tržištu jest visoka kvaliteta naših proizvoda, zahvaljujući HPP tehnologiji koja osigurava očuvanje svih hranjivih tvari i prirodnog okusa, za razliku od tradicionalne pasterizacije koju koriste drugi proizvođači”, ističe David te pojašnjava što je zapravo HPP metoda.

Napredna tehnika konzerviranja
HPP je skraćeni naziv za HiIgh Pressure Processing, naprednu tehniku konzerviranja koja koristi ekstremno visok tlak vode umjesto topline za uništavanje patogena i produživanje roka trajanja hrane i pića.

“Ova metoda omogućava očuvanje hranjivih tvari, svježine i prirodnog okusa proizvoda, što je čini izvrsnom alternativom tradicionalnoj pasterizaciji koja degradira kvalitetu i okus proizvoda”, kaže David.

Njihovi su proizvodi, slažu se braća, odgovor na potrebu ljudi za praktičnošću u užurbanom modernom životu, nudeći brzu pripremu bez kompromisa na zdravlje – fast food da, ali ne i junk food. Svaki sok je napravljen od 1,5 kilograma svježeg voća i povrća, a dolaze u praktičnim pakiranjima od 250 i 500 ml, tako da odgovaraju svačijim potrebama.

“Uz to, naš holistički pristup izdvaja nas od konkurencije, nudeći i integrirane planove prehrane, savjete za vježbanje i podršku za cjelokupno zdravlje i dobrobit, čime se usmjeravamo na unaprjeđenje cjelovitog načina života naših kupaca”, napominje Marko.

Kvaliteta i održivost

Sve proizvode dizajnirali su nutricionisti i dijetetičari, a sve boce izrađene su od 75% reciklirane plastike bez BPA-a i 25% potpuno biorazgradive vrste plastike.

Svi proizvodi su dizajnirani od strane nutricionista i dijetetičara, a sve boce izrađene su od 75% reciklirane plastike bez BPA-a i 25% potpuno biorazgradive vrste plastike. Da održivost nije samo fraza u Juicefastu dokazuju i time što u proizvodnom procesu koriste 100 posto obnovljivu energiju, a čak i strojevi za hladno prešanje rade na solarnu energiju.

U prvih nekoliko godina specijalizirali su se za detox sokove, podizanje energije sokovima, popravljanje probave, podizanje imuniteta, a kada su se tu etablirali i dokazali – krenuli su u nove pobjede. Novost u ponudi sada su zdravi obroci, također napravljeni bez aditiva, konzervansa i dodanih šećera, a prema savjetu nutricionista. Prije tri mjeseca proširili su svoj biznis s isključivo pojedinaca na tvrtke i ugostiteljske objekte – B2B poslovanje.

“Odaziv je nadmašio sva naša očekivanja. Iznenadila nas je brzina kojom raste ovaj segment poslovanja. Naša inovativna rješenja su se pokazala kao odličan izbor za ugostitelje, jer im nudimo sokove u većim pakiranjima od 5 litara i praktičnim bočicama od 330 ml. Ovo nam omogućava da zadovoljimo potrebe različitih vrsta poslovanja, od kafića i restorana do velikih trgovačkih lanaca”, istaknuo je David.

Zdravi obroci za urede i tvrtke
Na ovaj način ugostitelji si olakšavaju posao ostavljajući u ponudi zdrave cijeđene sokove, a ne vodeći više brigu o tome koliko voća teba kupiti, u kojem roku ga treba potrošiti, hoće li ga nedostajati ili će se morati baciti.

Također, ovi zdravi sokovi idealan su dodatak ponudi u salonima za uljepšavanje, fitness ili wellness centrima, teretanama i svim ostalim mjestima koja brinu o zdravlju svojih klijenata.

Ono što je pogotovo praktično je ponuda Juicefast gotovih obroka uredima i tvrtkama. Za razliku od većine gotove hrane, ovi su obroci osmišljeni tako da zadovolje potrebe dinamičnog života, nudeći dobro izbalansiranu prehranu. Svaki obrok je pažljivo sastavljen da sadržava sve esencijalne hranjive tvari, koristeći također HPP tehnologiju za produženje svježine i roka trajanja, čime se olakšava održavanje zdravih prehrambenih navika bez kompromitiranja kvalitete ili ukusa.

“Naši zdravi obroci su gotovi u samo dvije minute, što zaposlenicima omogućava da uživaju u hranjivom obroku unatoč ograničenom vremenu za pauzu. A ranije narudžbe eliminiraju i vrijeme čekanja hrane i sokova koji se mogu dostaviti u ured ili čak na kućnu adresu zaposlenika u slučaju rada od kuće”, dodao je David.

Poslovni partneri sve češće sami prepoznaju vrijednost Juicefast proizvoda i iniciraju suradnju shvaćajući koliko je bitan zdrav i uravnotežen obrok u radnome danu, kada niste u prilici ponijeti ga od kuće.

“Ovo je jasan pokazatelj da, kada poslujete s autentičnošću i strašću, tržište to ne samo da prepozna, već i odgovori istom mjerom, što nas dodatno motivira da nastavimo s pružanjem iznimne kvalitete i usluge”, zaključio je Marko.

* Sadržaj omogućio Juicefast

New Report

Close