Slanje SMS poruka svakodnevna je stvar koju svi uzimaju zdravo za gotovo. Međutim, kada šaljete SMS-ove šefu ili kolegama na poslu trebate pripaziti na nekoliko stvari. Savjetnica za karijere Barbara Patcher u svojoj novoj knjizi 'The Essentials Of Business Etiquette' donosi nekoliko savjeta za komunikaciju SMS-om u poslovne svrhe, a koje prenosi Business Insider.
1. Budite oprezni sa skraćenicama
SMS poruke predstavljaju brz način komunikacije i samim time skraćenice u njima (npr. LOL, NP, tnx…) su sasvim uobičajene. U poslovnoj komunikaciji preporuča se ipak korištenje onih skraćenica koje su općepoznate, ali ako baš niste u to sigurni, koristite pune izraze.
2. Pazite na ton poruke
Kada pišete brzo, ton vaše SMS poruke može djelovati grublje nego što vam je to namjera. Pokušajte pisati kompletne rečenice i pročitajte poruku naglas kako biste dobili dojam kako ona zvuči. Također, izbjegavajte pisanje negativnih izraza, kao što su 'promašaj' ili 'pogrešno'. Koristite izraze zahvale i zamolbe.
3. Ne šaljite loše vijesti SMS-om
Nikad nemojte dati loše mišljenje ili čak otkaz SMS-om. Takve stvari bolje je reći osobno.
4. Ne mijenjajte vrijeme i mjesto sastanka putem poruke
Ovo pravilo vrijedi zbog jednog jednostavnog razloga: stariji zaposlenici možda neće toliko često provjeravati poruke kao što to čine njihovi mlađi kolege.
5. Oprezno s aplikacijama koje pretvaraju glas u tekst
Ako vaš smartphone ima aplikaciju koja pretvara govor u poruku, svakako provjerite kako vaš tekst izgleda prije nego ga pošaljete. Takve aplikacije često znaju 'uhvatiti' neke pozadinske zvukove zbog kojih vaša poruka može sasvim izgubiti smisao.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu