Vlasnik ste restorana ili kafića i primjećujete kako vaši zaposlenici časte svoje prijatelje besplatnim pićima, a nakon odrađene smjene hranu nose kući bez da je plate…
Ako ovaj problem u vama izaziva nezadovoljstvo i ljutnju, znajte da niste sami. Mnogi vlasnici ugostiteljskih objekata, ali i tvrtki stalno se susreću s takvim ili sličnim ponašanjem svojih radnika i postavljaju pitanje kako se nositi s ovim načinom "izdaje".
Upravo je takvo pitanje na entrepreneur.com-u postavila jedna ogorčena vlasnica restorana koja pita kako da vjeruje svom osoblju nakon takvog ponašanja.
U odgovoru koja je dobila od konzultantice i kolumnistice Gael O'Brien stoji kako zaposlenici koji kući odnose stvari (bilo da se radi o hrani ili primjerice uredskom priboru) ne smatraju to načinom krađe, nego pogodnostima koje su zaslužili – jedan hamburger ili dvije kemijske manjka nikome neće faliti.
Ako ovakve slučajeve vidite kao čin izdaje prema vama kao poslodavcu, ljutnja će stati na put, a to nikada nije dobro. Umjesto da se pitate na kako vjerovati svojim radnicima, upozorite da njihovo ponašanje može ugroziti poslovanje restorana, ili tvrtke.
Povjerenje je dvosmjerna ulica – ako jasno zaposlenicima izrazite svoja očekivanja, ne uskraćujete ih za povratne informacije i motrite njihov razvoj kako bi usluga za korisnije bila što bolja, stvorit ćete radno okruženje međusobnog povjerenja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu