Je li odnošenje uredskog pribora kući krađa ili pogodnost?

Autor: Poslovni.hr , 23. rujan 2014. u 11:43
Foto: Thinkstock

Ako ovakve slučajeve vidite kao čin izdaje prema vama kao poslodavcu, ljutnja će vam stati na put.

Vlasnik ste restorana ili kafića i primjećujete kako vaši zaposlenici časte svoje prijatelje besplatnim pićima, a nakon odrađene smjene hranu nose kući bez da je plate…

Ako ovaj problem u vama izaziva nezadovoljstvo i ljutnju, znajte da niste sami. Mnogi vlasnici ugostiteljskih objekata, ali i tvrtki stalno se susreću s takvim ili sličnim ponašanjem svojih radnika i postavljaju pitanje kako se nositi s ovim načinom "izdaje".

Upravo je takvo pitanje na entrepreneur.com-u postavila jedna ogorčena vlasnica restorana koja pita kako da vjeruje svom osoblju nakon takvog ponašanja.

U odgovoru koja je dobila od konzultantice i kolumnistice Gael O'Brien stoji kako zaposlenici koji kući odnose stvari (bilo da se radi o hrani ili primjerice uredskom priboru) ne smatraju to načinom krađe, nego pogodnostima koje su zaslužili – jedan hamburger ili dvije kemijske manjka nikome neće faliti.

Ako ovakve slučajeve vidite kao čin izdaje prema vama kao poslodavcu, ljutnja će stati na put, a to nikada nije dobro. Umjesto da se pitate na kako vjerovati svojim radnicima, upozorite da njihovo ponašanje može ugroziti poslovanje restorana, ili tvrtke.

Povjerenje je dvosmjerna ulica – ako jasno zaposlenicima izrazite svoja očekivanja, ne uskraćujete ih za povratne informacije i motrite njihov razvoj kako bi usluga za korisnije bila što bolja, stvorit ćete radno okruženje međusobnog povjerenja.

Komentirajte prvi

New Report

Close