Facebook je dobio novu ulogu – naučiti aplikaciju Messenger što korisnik voli, što mu je potrebno i da se sve to plasira putem reklama na aplikaciji.
Korisnici i robne marke moći će koristiti Messenger chat botove za slanje reklama korisnicima koji su koristili njihove usluge, a zatim i svim drugim korisnicima te aplikacije. Koristit će se alatima ciljanog reklamiranja, piše RTL.
Reklame će imati reklamnu poruku, link do proizvoda i sliku koji se potencijalnom kupcu nudi. Na primjer, ukoliko ćete s nekime pričati o poklonima i zadržite se na određenoj ideji, ubuduće ćete primati reklame u kojima će biti ponuđeni upravo takvi proizvodi iz vaše neposredne blizine, točnije, u gradu ili zemlji u kojoj živite.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu