Umjetna inteligencija im povećala prodaju

Autor: Bernard Ivezić , 16. svibanj 2016. u 21:59
Foto: Marko Prpić/PIXSELL

Projekt uvođenja RTD-a trajao je četiri mjeseca.

PBZ je korištenjem umjetne inteligencije za 50 posto povećao interes korisnika i za 12,5 posto prodaju svojih proizvoda putem internetskog bankarstva objavljeno je na konferenciji 10. Oracle Cloud Day. Maja Salamon, direktorica Demand Management Officea PBZ-a kaže da su uvođenjem sustava Oracle Real-Time Decisionsa (RTD) korisnici više klikali na ponude, više ih čitali pa čak ih i više odbijali.

No, ističe, u banci su zadovoljni čak i time, jer su tako bolje upoznali svoje klijente. Projekt uvođenja RTD-a trajao je četiri mjeseca, a osim modula koji analizira korisnikovo ponašanje koristeći i CRM, razvili su i dio koji radi predviđanja budućih ponašanja klijenata pri čemu su osmislili 120 različitih prediktivnih modela ovisno o interesima korisnika. PBZ planira RTD ugraditi i u mobilno bakarstvo.

Komentari (1)
Pogledajte sve

PBZ i umjetna inteligencija, dajte nemojte molim vas

New Report

Close