Novi trendovi proizvodnje igara

Autor: Bernard Ivezić , 10. studeni 2015. u 14:22
Marko Banjac, veteran hrvatske industrije računalnih igara/Goran Jakuš/PIXSELL

Najvažnije je znati da se igre rade zbog igrača i da im je Dreamatrix kroz Steamov Early Access omogućio da i oni daju obol igri i tako se s njom povežu kaže Banjac.

Planiram i iduću igru, koju će raditi Dreamatrix, raditi provući kroz Early Access program na Steamu kaže direktor Dreamatrixa Marko Banjac. Njegova nova igra Wave of Darkness krenula je u prodaju na Steamu, najvećoj online trgovini računalnim igrama na svijetu.

Prethodno je igra Wave of Darkness prošla kroz četiri mjeseca poliranja razvoja kroz Steamov Early Access program. Banjac navodi da im je taj program omogućio da uvedu brojna poboljšanja i inovacije. "Ali najvažnije je znati da se igre rade radi igrača i da smo im na ovoj način omogućili da sudjeluju u procesu stvaranja igre, da podjele tu strast s nama, da daju igri i svoj obol te konačno da nam pomognu da igra bude bolja", kaže Banjac. Navodi da je to stvorilo znatno jače veze između zajednice i njegovog studija. Igru Wave of Darkness u pretprodaji je zbog toga već razgrabilo više od dvije tisuće igrača. Banjac navodi da je k tome važno i to što su igrači stvorili pozitivnije mišljenje o samoj igri.

"U današnje vrijeme presudno je što igrači misle, jer ima primjera igara koje su studiji čak povukli s tržišta jer su naletjeli na nož igrača kojima su bile namijenjene, a k tome malim nezavisnim studijima poput Dreamatrixa teško se probiti do svjetske reklame pa su nam igrači velike podrška", kaže Banjac. Igra Wave of Darkness je nastavak igre Legends of Dawn u kojoj igrač odlazi na daniensko područje gdje se vodi prljavi građanski rat. Razne danienske obitelji se bore za prevlast.

Javljaju se mnogi kultovi, koji imaju svoje ciljeve, a iznad svega se nadvija neka veća opasnost za koju igrač mora otkriti koja je. Dreamatrix je prvi proizvođač računalnih igara u Hrvatskoj koji je primijenio i Kickstarter i Steamov Early Access u svojoj proizvodnji po čemu je najinovativniji proizvođač u domaćoj industriji igara. Wave of Darkness razvija već više od dvije godine. Igra je prije ljeta na Kickstarteru prikupila 160 tisuća kuna od obožavatelja diljem svijeta.

Komentirajte prvi

New Report

Close