Može li Apple Watch povećati prihode kompanije u godinama koje dolaze?

Autor: Poslovni.hr , 26. siječanj 2015. u 17:53
Foto: Christoph Dernbach/DPA/PIXSELL

Trenutno najjači projekt američke kompanije Apple i mogući katalizator njihovih dionica, Apple Watch, trebao bi se realizirat do početka ožujka ove godine a samoj kompaniji bi mogao donijeti znatan profit.

Trenutno najjači projekt američke kompanije Apple i mogući katalizator njihovih dionica, Apple Watch, trebao bi se realizirati do početka ožujka ove godine – a samoj kompaniji bi mogao donijeti znatan profit. 

Prema marketinškim predviđanjima, novi Appleov gadget mogao bi se prodati u 60 milijuna primjeraka u prvoj godini, što bi kompaniji donijelo prihod od gotovo 21 milijarde dolara. Cijena jeftinijeg modela iznosila bi 350 dolara dok bi skuplje verzije dodatno povećale ukupne prihode.

Ako bi se takve prognoze ostvarile, to bi bile odlične vijesti za Apple, jer su im prihodi iz zadnjeg kvartala prošle godine u velikoj mjeri ovisili o najprodavanijim proizvodima; iPhoneu (56%) i iPadu (13%).

Optimizam je pomalo splasnuo nakon istraživanja tržišta u kojem dobivene brojke nisu u skladu s očekivanjima. Prema anketi iz listopada 2013. godine kada je broj ispitanika koji planiraju kupiti Apple Watch iznosio10%, u prosincu 2014. ta se brojka srozala na 7%. 

Iz tog razloga Apple Watch možemo usporediti s Google Glass gadgetom koji je doživio potpuni neuspjeh prvenstveno zbog prevelikog raskoraka između navika i zahtjeva potrošača kojima je takav uređaj jednostavno bio prenapadan.

Američka kompanija za istraživanje tržišta Canalys, provela je anketno istraživanje i došla do zanimljivih podataka. Njihova istraživanja kažu da bi prodaja 'pametnih satova' s 8 milijuna prodanih jedinki prošle godine, trebala porasti na 23 milijuna ove godine. Gledajući još prema naprijed, do 2017. godine ta brojka bi mogla narasti do 45 milijuna prodanih primjeraka.

Ako Apple Watch i doživi komercijalni neuspjeh, financijske posljedice za Apple ne bi trebale biti pogubne jer bi snažna prodaja iPhonea taj gubitak mogla gotovo potpuno anulirati, piše Business Insider.

Komentirajte prvi

New Report

Close