Kupnja Motorole podigla prihode Lenova za 31 posto

Autor: Poslovni.hr/Hina , 03. veljača 2015. u 10:12
Foto: Davor Puklavec / Pixsell

Poslovni rezultati Lenova uključuju i dva mjeseca rezultata Motorole, čija je kupnja zaključena 31. listopada.

Vodeći svjetski proizvođač osobnih računala, kineski Lenovo izvijestio je u utorak o skoku prihoda u zadnjem lanjskom tromjesečju za 31 posto na 14,1 milijarde dolara, zahvaljujući i više nego udvostručenoj prodaji mobitela nakon kupnje američke Motorole.

Lenovo je platio 2,91 milijarde dolara za Motorolu, američki brand mobitela s dugom povijesti prodaje u Sjedinjenim Državama i Europi, u sklopu napora da se proširi i na ostala tržišta, pored onog za osobna računala.

Poslovni rezultati Lenova tako uključuju i dva mjeseca rezultata Motorole, čija je kupnja zaključena 31. listopada. Kompanija je priopćila da je Motorola tijekom zadnjeg lanjskog tromjesečja po prvi put prodala više od 10 milijuna mobitela.

Prihodi Lenova od prodaje mobitela u zadnjem lanjskom tromjesečju skočili su za 109 posto, na 3,39 milijardi dolara, što predstavlja otprilike četvrtinu ukupnih prodajnih prihoda te kompanije.

Lenovo je objavio i da mu je neto dobit iznosila 253 milijuna dolara, što je pad od 265 milijuna dolara u odnosu na godinu prije. Razlog tome je rast troškova povezanih sa zaključivanjem dvije velike akvizicije. Ta kineska kompanija, naime, uz Motorolu kupila je i IBM-ovo poslovanje sa serverima za 2,1 milijardu dolara.

Izvršni direktor Yang Yuanqing kazao je da će akvizicija Motorole odmaknuti Lenovo od kineskih konkurenata poput Xiaomi Technology i Huawei Technologies, dok se intenzivira konkurencija za osvajanje trećeg mjesta najvećeg globalnog proizvođača pametnih telefona, iza Samsung Electronicsa i Applea.

"Mi nismo isti kao drugi kineski igrači jer smo sada postali globalni igrač", rekao je Yang.

Xiaomi Technology zasad je ispred Lenova u Kini po prodaji mobitela, ali u velikoj mjeri izbjegava zapadna tržišta zbog straha od kršenja prava na intelektualno vlasništvo.

Lenovo je nastavio konsolidirati svoju poziciju na tržištu PC-a, dosegnuvši u tromjesečju rekordan udio od 20 posto s prodajom od 9,15 milijarde dolara. Isporuke su mu porasle za 5 posto, dok je u cijeloj industriji zabilježen pad isporuka od 3 posto.

Komentirajte prvi

New Report

Close