Tvrtka Symphony EYC, nastala spajanjem Aldate i tvrtke EYC, objavila je rezultate istraživanja koje je otkrilo da Amerikanci i Europljani žele da mobilne interakcije budu dio njihova sveobuhvatnog doživljaja pri kupovini mješovite robe, prenosi internetski portal infotrend.hr.
Kako navodi tvrtka Symphony EYC u istraživanju su utvrđena tri ključna trenda kupovine: personalizacija – kupci žele da ih se prepozna kad uđu u trgovinu, žele primati prilagođene ponude i upravljati maloprodajnim programima lojalnosti putem svojih mobilnih uređaja, mobilne usluge – većina kupaca žele upotrebljavati svoje mobilne uređaje za usporedbu cijena u trgovini, pronalaženje proizvoda i slanje povratnih informacija i mobilna kupovina – usprkos želji za mobilnim uslugama vrlo malen broj kupaca uistinu koristi svoje mobilne uređaje za kupovinu živežnih namirnica.
"I dok se Amerikanci i Europljani kao kupci mješovite robe razlikuju po tome na koji način stupaju u interakciju s trgovcima mješovitom robom, većina bi ih htjela poboljšati svoje iskustvo kupovine u trgovini pomoću mobilnih usluga", izjavila je Ellen Dixon, globalni viši potpredsjednik marketinga u tvrtki Symphony EYC. "Kupci bi posebno željeli imati mogućnost da pomoću svojih mobilnih uređaja pronađu određene proizvode u trgovini, da uspoređuju cijene s onima u drugim trgovinama te da šalju povratne informacije i prijedloge u vezi s asortimanom mješovite robe."
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu